Podgląd rozgrywki Smoczych Ziem


Rzućcie okiem na kilka kompozycji drużyn, które pojawią się w Smoczych Ziemiach.


Witajcie, smokobiliści i smokonauci! Smocze Ziemie pojawią się na serwerach głównych w patchu 12.11, więc lepiej przygotujcie się na to, co można będzie znaleźć w tym fantastycznym i bogatym świecie. Będziemy patrzeć w gwiazdy z gwiezdnymi, rzucać gromy z nawałnicami i podziwiać inne cechy oraz jednostki oferowane przez nową rotację. Jeśli chcecie poznać jej mechanikę (w tym mechanikę smoków), kliknijcie tutaj. Natomiast jeśli interesuje was nowa Przepustka i zawartość kosmetyczna w Smoczych Ziemiach, kliknijcie tutaj

Ziemie smoków

Smocze Ziemie są archipelagiem, w którym każda wyspa posiada inny biom, innych mieszkańców, inne smoki i innych bohaterów.

Dragonlands_map.jpg

Niezależnie od tego, czy znajdziecie się w jednej z niezliczonych oaz, którymi usiany jest region nefrytowych, czy w jednej z trudno dostępnych dolin, w których z Migoczącego Kamienia wyrastają Migoczące Łuski, czy też w jednym z wypalonych przez lawę wąwozów skrzydeł gniewu, możecie spodziewać się smoków tak wyjątkowych jak regiony, z których pochodzą.

Ale nie wszystkie regiony są zamieszkane przez smoki – niektóre oparły się pokrytemu łuskami obliczu mocy i zmusiły smoki, by odleciały. Bezłuscy, swawolnicy i gildia nie potrzebują smoków, ponieważ są wystarczająco agresywni albo mają zadowalająco wystrzałową „technologię” lub po prostu wrodzony talent, aby dobrze radzić sobie w tym świecie. Przejdziemy do tych cech nieco późnej, a teraz wybierzmy się na wspaniały lot ze SMOKAMI!

Cecha smok

Starożytne smoki ze Smoczych Ziem wprowadzają nowe pochodzenie, którym jest smok. Smok liczy się jako dwie jednostki w armii, ma masę premiowego zdrowia, jest dwa razy droższy niż inne jednostki tej samej kategorii, ma potrójną premię cechy i jest superpotężny. Gdy smoki prowadzą waszą kompozycję do bitwy, możecie tworzyć potężne kombinacje cech i dewastować plansze wrogów.

Ponieważ mogą aż TYLE zdziałać, omówiliśmy je w artykule na temat mechaniki, w którym przedstawiliśmy też ze szczegółami trzy starożytne smoki: Shyvanę, Ao Shina i Aureliona Sola.

Jeśli chodzi o niniejszy artykuł, to przyjrzymy się dokładniej zmieniającym zasady gry jednostkom smoków, omawiając ich cechy. Ale najpierw spójrzmy na listę starożytnych smoków, które krążą nad Konwergencją:

  • Daeja: 4. kategoria, 8 sztuk złota, miraż
  • Idas: 4. kategoria, 8 sztuk złota, Migocząca Łuska, strażnik
  • Shi Oh Yu: 4. kategoria, 8 sztuk złota, nefrytowy, mistyk
  • Shyvana: 5. kategoria, 10 sztuk złota, skrzydła gniewu, zmiennokształtny
  • Sy´fen: 4. kategoria, 8 sztuk złota, Szept, osiłek
  • Ao Shin: 5. kategoria, 10 sztuk złota, nawałnica
  • Aurelion Sol: 5. kategoria, 10 sztuk złota, gwiezdny, przyzywacz

All_Dragons.jpg

Migoczące Łuski

Jeśli złoto wprawia w ruch wszystko wokół was, w tym wasze przedmioty, to Migocząca Łuska jest cechą dla was. Migocząca Łuska zapewnia graczom korzystanie z ekskluzywnych, „napędzanych” złotem przedmiotów Migoczących Łusek. Wyższe kategorie (3, 5, 7, 9) odblokowują więcej przedmiotów, a kolejność udostępniania przedmiotów zmienia się w każdej grze.

  • Aatrox: wojownik 1. kategorii
  • Kayn: skrzydła gniewu, zabójca 2. kategorii
  • Volibear: Wysłannik Smoków, legendarny 3. kategorii
  • Idas: 4. kategoria, smok za 8 sztuk złota, strażnik
  • Zoe: mag, Złodziejka Czarów 5. kategorii

Shimmerscale_Comp.jpg

W sumie mamy siedem przedmiotów Migoczących Łusek. Przyjrzyjmy się kilku z nich:

 

  • Topór Dravena: Zyskujesz 1 pkt. obrażeń od ataku na sztukę złota (maks. 80 pkt.). Przy każdym ataku przedmiot zyskuje 1 ładunek. Po skumulowaniu 100 ładunków przedmiot zapewnia 10 szt. złota i 1 składnik przedmiotu.
  • Kostur Złotomanty: Zyskujesz 1 pkt. mocy umiejętności w zależności od posiadanego złota (maks. 80 pkt.) oraz 40% szansy, że przy trafieniu wroga wypadną 2 szt. złota.
  • Zdeterminowany Inwestor: Gdy posiadacz tego przedmiotu umrze 8 razy, przedmiot ten powraca do twojej puli przedmiotów i zamienia się w Diamentowe Dłonie. Następnie zyskasz 1 Powielacz Bohaterów i 15 szt. złota.
  • Diamentowe Dłonie: Raz na walkę, gdy poziom zdrowia osiągnie 66% i 33%, zyskujesz 1 szt. złota i niewrażliwość na 2 sek.
  • Kamień Filozoficzny: Odświeżanie sklepu dodaje ładunek do Kamienia Filozoficznego. Przy każdym odświeżeniu sklepu istnieje szansa na skopiowanie posiadacza i zużycie wszystkich ładunków. Trudniej skopiować droższych bohaterów.

Tak jak wszystkie informacje podane w tym artykule konkretne wartości mogą ulec zmianie ze względu na wyważenie, ale sens działania tych przedmiotów (siedzenie na górze złota w celu wzmacniania drużyny na różne sposoby) pozostanie taki sam.

Idas: smok, Migocząca Łuska, strażnik

Czym byłaby góra złota bez siedzącego na niej smoka? W przypadku Idas aktywna cecha smok natychmiast aktywuje cechę Migocząca Łuska na poziome 3, co zapewnia dostęp do jednego z ośmiu przedmiotów Migoczących Łusek! Niestety Idas nie jest tania – jako jednostka 4. kategorii kosztuje 8 szt. złota – ale jej umiejętności są warte tej ceny! Idas ponad wszystko ceni sobie lojalność, a gromadzenie bogactwa jest jedną z form jej okazywania.

Jej umiejętność, Odwet, wzmacnia jej łuski, na krótko redukując o stałą wartość wszystkie zadawane jej obrażenia. Ponadto ryk Idas przywraca w dużym stopniu zdrowie i zapewnia sojusznikom tarczę na 5 sekund. Tarcza zwiększa prędkość ataku, dopóki się utrzymuje.

Wykorzystanie Idas jest podstawą opartych na ekonomii strategii grających Migoczącymi Łuskami, którym chciwość zabrania podnoszenia poziomu gwiazdek poprzez odświeżanie przez co mają dziury w przedniej formacji. W takiej sytuacji Idas jest jedynym wybawieniem, zaskarbiając sobie przywiązanie, na które i tak zasługuje (albo które po prostu może sobie kupić).

Miraż

Zawsze zmieniający się, zawsze inny. Miraż podąża za trendem wyznaczonym przez mutantów w Bajerach i Gadżetach jako cecha o dużej zmienności, która w każdej grze przybiera jedną z siedmiu różnych wersji.

Progi cechy miraż to 2, 4, 6 i 8 niezależnie od wariacji. Niektóre z tych wariacji mogą się wydawać znajome, inne są tylko odległym mirażem pierwowzorów:

  • Elektryczne Przeładowanie: Wyprowadzenie ataku lub trafienie to szansa (zwiększająca się z każdym progiem cechy) na zadanie wrogom na sąsiednich polach obrażeń magicznych równych procentowi maksymalnego zdrowia.
  • Honor Watażki: Miraże mają premię zdrowia oraz mocy umiejętności i ta premia rośnie wraz z kolejnymi progami cechy. Każda zwycięska walka, w której wezmą udział, zwiększa premię o 10%. Efekt kumuluje się do 5 razy.
  • Determinacja Zwiastuna Brzasku: Gdy jego poziom zdrowia spadnie po raz pierwszy poniżej 50%, Zwiastun Brzasku błyskawicznie leczy się o pewną część (rosnącą wraz z kolejnymi progami cechy) maksymalnego zdrowia.
  • Zręczność Pojedynkowicza: Dodatkowa prędkość ruchu. Ataki zapewniają pojedynkowiczom kumulacje prędkości ataku. Liczba kumulacji rośnie przy kolejnych progach cechy aż do 8 kumulacji.
  • Zaklęcie Błyskawicy: W każdej walce z graczem miraże za każdy atak zyskują moc umiejętności, która rośnie wraz z progami cechy.
  • Ostrze Kata: Ataki i umiejętności miraży trafiają krytycznie jednostki ze zdrowiem poniżej określonego progu, który wzrasta wraz z kolejnymi progami cechy.
  • Piracka Chciwość: Po każdej walce z graczem zyskujesz skrzynię skarbów zawierającą złoto i inne łupy.

Grający tą prawdziwie elastyczną cechą, powinni poszukiwać następujących jednostek:

  • Leona: strażnik 1. kategorii
  • Yone: wojownik 2. kategorii
  • Nunu: kawalerzysta 3. kategorii
  • Daeja: 4. kategoria, smok za 8 sztuk złota
  • Yasuo: wojownik, Wysłannik Smoków 5. kategorii

Mirage_Comp.jpg

Daeja: smok, miraż

Daeja była kiedyś częścią innego smoka, Vhu – ich więź była nierozerwalna, dopóki… cóż, dopóki się nie zerwała. Miejscowi opowiadają, że Vhu pochłonęła dziwna, międzymiarowa szczelina, coś jakby portal – co wy na to?

Aaaale Daeja nie jest tylko starożytnym Smokiem Mirażu, ma też na swoje rozkazy wiatr dzięki umiejętności Poryw Wiatru, która wysyła podmuch wiatru w stronę największej grupy wrogów, zadając obrażenia magiczne i wzmacniając ataki Daeji trzema salwami w każdym ataku przez 5 sekund.

Daeja może być prowadzącym, ale dodatkowa umiejętność bierna pozwala jej wspierać wszelkie inne źródła magicznych obrażeń. Ataki Daeji nakładają przy trafieniu obrażenia magiczne, które redukują odporność na magię wrogów, co pozwala zarówno Daeji, jak i innymi źródłom obrażeń magicznych zadawać rosnącą ilość obrażeń w marę rozwoju walki.

Nefrytowi

Tacy spokojni, tacy stoiccy, tacy… znudzeni – to znaczy Kama jest trochę za nerwowa jak na 1. kategorię – nefrytowi przyzywają nefrytowe posążki, które są tym silniejsze, im więcej macie nefrytowych.

Czy dużo mają tych posążków? Cóż, to zależy od waszego oddania mieszkańcom Nefrytowych Wysp. Przy trzech nefrytowych dostajecie jeden nefrytowy posążek, przy 6 o jeden więcej, po zgromadzeniu 9 będziecie mieli już trzy, a czwarty dostaniecie, dysponując 12. Nefrytowe posążki wzmacniają jednostki znajdujące się na polach przyległych do pól, na których same są ustawione. A im bardziej stawiacie na spokój, tym większą mocą posążki napełniają sojuszników! Och, prawie zapomniałem, posążki ginąc, EKSPLODUJĄ, zadając obrażenia magiczne odpowiadające pewnej części ich maksymalnego zdrowia. To tyle w temacie zachowania stoickiego spokoju!

Oto ekipa rzeźbiąca sobie te posążki:

  • Karma: Wysłannik Smoków 1. kategorii
  • Taric: osiłek 1. kategorii
  • Ashe: Wysłannik Smoków, szybkostrzelny 2. kategorii
  • Gnar: zmiennokształtny 2. kategorii
  • Anivia: legendarny, przyzywacz 3. kategorii
  • Neeko: zmiennokształtny 4. kategorii
  • Shi Oh Yu: 4. kategoria, smok za 8 sztuk złota, mistyk
  • Soraka: Deszcz Gwiazd 5. kategorii

Jade_Comp.jpg

Soraka: nefrytowy, Deszcz Gwiazd

Myśleliście, że opowiem wam teraz o Shi Oh Vu, co? Cóż, Nefrytowy Smok jest rzeczywiście fajny z tymi swoimi nefrytowymi technikami walki i wyjątkową sekwencją ataku przełączającą rotująco różne formy obrażeń i kontroli tłumu, ale muszę zachować kilka niespodzianek na później! Zamiast tego porozmawiamy o Sorace!

Umiejętność Soraki, Deszcz Gwiazd, sprowadza deszcz spadających gwiazd, które leczą waszych sojuszników, jeśli w nich trafią. Soraka zyskuje też dodatkową manę za każdy atak, gdy sojusznik ma mało zdrowia, dzięki czemu może bardziej regularnie rzucać swoje zaklęcie!

Ta uzdrowicielka jest rzadka niczym JEDNOROŻEC o ZUPEŁNIE wyjątkowych właściwościach! Chodzi o cechę Deszcz Gwiazd Soraki, która pozwala jej leczyć was! Zgadza się, nie tylko waszą drużynę! Gdy Soraka po raz pierwszy używa swojej umiejętności w każdej bitwie, leczy również waszego Taktyka w stopniu proporcjonalnym do posiadanej liczby gwiazdek. Trzygwiazdkowa Soraka leczy Taktyka o 100 punktów – uważam, że jest JEDNOROŻCEM 5. kategorii.

Gwiezdni

Spójrzcie w gwiazdy. Co widzisz? Gwiezdny sklep? Jupiii!

Gdy gwiezdny wchodzi do gry, co piąty sklep zapewnia wam Gwiezdną Kulę, a także ze znacznie większym prawdopodobieństwem będzie zawierać gwiezdnych bohaterów. W ten sposób stworzyliśmy pierwszą odświeżaną kompozycję z prawdziwie żałosną mechaniką dla tych spośród nas, którzy preferują powolne odświeżanie. Jeśli postanowicie wpatrywać się w gwiazdy i wystawiać więcej gwiezdnych bohaterów, nagrody w kulach będą coraz lepsze! A poza tym wszystkim gwiezdni zapewniają waszej drużynie premiową moc umiejętności, która rośnie przy progach 3, 6 i 9 gwiezdnych.

Gwiezdni dają radość podnoszenia poziomu gwiazdek przy akompaniamencie ekscytującego trzaskania kul z łupami. A teraz sprawdźmy, kogo można znaleźć wśród gwiazd:

  • Nidalee: zmiennokształtny 1. kategorii
  • Skarner: osiłek 1. kategorii
  • Vladimir: mag 1. kategorii
  • Nami: mag, mistyk 2. kategorii
  • Illaoi: osiłek 3. kategorii
  • Varus: szybkostrzelny 3. kategorii
  • Aurelion Sol: 5. kategoria, smok za 10 szt. złota, przyzywacz

Spodziewacie się teraz akapitu o Aurelionie Solu? Zajrzyjcie lepiej do artykułu z omówieniem mechaniki, aby sprawdzić, czego może dokonać w TFT Architekt Gwiazd!

Skrzydła gniewu

Czy kiedykolwiek byliście tak wściekli, że po rzuceniu zaklęcia wpadaliście w szał na 4 sekundy, zyskując szaloną prędkość ataku i wszechwampiryzm? Właśnie, ja też nie. Ale skrzydła gniewu owszem! Skrzydła gniewu nie używają many. Zamiast niej generują Gniew, którzy działa podobne jak mana, pozwalając im rzucić zaklęcie, gdy pasek jest pełny, ale potem wprowadza bohatera w Szał, dając mu opisane powyżej wzmocnienie i uniemożliwiając wpadnięcie w Gniew przez 4 sekundy.

Wzmocnienie prędkości ataku i wszechwampiryzmu rośnie przy progach 3, 6 i 9 skrzydeł gniewu.

A oto, kto wpada w Gniew:

  • Senna: kanonier 1. kategorii
  • Sett: Wysłannik Smoków 1. kategorii
  • Kayn: zabójca, Migocząca Łuska 2. kategorii
  • Shen: osiłek, wojownik 2. kategorii
  • Swain: Wysłannik Smoków, zmiennokształtny 3. kategorii
  • Hecarim: kawalerzysta 4. kategorii
  • Xayah: szybkostrzelny 4. kategorii
  • Shyvana: 5. kategoria, smok za 10 sztuk złota, zmiennokształtny

Zauważcie, że wrócili zmiennokształtni! Pierwsze zaklęcie zmiennokształtnych powoduje przekształcenie, zmieniając ich następne zaklęcie. Sprawdźcie szczegółowe omówienie jednego z nich, Shyvany, w naszym artykule z podglądem mechaniki! Skrzydła gniewu zyskują wielką prędkość ataku dzięki wpadaniu w Szał po rzuceniu zaklęcia, więc pamiętajcie o zapewnieniu prowadzącym potencjału obrażeń, aby ich furia ataku była jeszcze bardziej dotkliwa dla wrogów!

Trenerzy

Chcecie być najlepsi – lepsi niż ktokolwiek? Więc wybierzcie się w podróż przez Smocze Ziemie! Nie będziecie musieli dużo szukać, bo Nomsy jest dość dużym smokiem. Jeśli trenowanie Nomsy´ego jest waszym powołaniem, cecha trener jest w sam raz dla was! Trenerzy wzywają Nomsy´ego, aby walczył u ich boku. Po walce każdy trener daje smokowi smakołyk za każdą posiadaną gwiazdkę, podnosząc w ten sposób poziom umiejętności Nomsy´ego. Wzrost poziomu uzyskany dzięki przysmakowi zapewnia również premiowe statystyki.

Oto lista tych, którzy spełniają się jako trenerzy:

    • Heimerdinger: mag 1. kategorii
    • Tristana: kanonier 2. kategorii
    • Lulu: przyzywacz, mistyk 3. kategorii

Trainer_Cannoneers.jpg

 

W przeciwieństwie do wcześniejszych cech polegających na przywoływaniu trenerzy są podstawowymi jednostkami ulepszanymi przez odświeżanie kompozycji! Pozostańcie na 6 poziomie, wolno odświeżając (nigdy poniżej 50 szt. złota), aby podnieść poziom gwiazdek Tristany, która stanie się waszym głównym prowadzącym. Po drodze możecie wypatrywać Jinx, aby aktywować cechę dwóch kanonierów, dzięki której każdy co piaty atak kanonierów będzie salwą armatnią zadającą dodatkowe obrażenia fizyczne wokół celu podczas eksplozji! Potem możecie dodać dwóch kolejnych magów, mistyka, a nawet więcej kanonierów, aby jeszcze bardziej wzmocnić Tristanę! A gdy awansujecie swoich trenerów, wytrenują Nomsy´ego do najlepszej formy, jaką tylko może osiągnąć!

Gildia

Czy ktoś, kto ma takie umiejętności, potrzebuje w ogóle smoków? Członkowie gildii mają również wyjątkowe premie za cechy, które rosną wraz z liczbą aktywnych członków gildii. Z tych premii korzystają wszyscy sojusznicy, ale członkowie gildii odnoszą podwójne korzyści. Oto członkowie gildii i premie cechy, które zapewniają:

  • Sejuani: kawalerzysta 2. kategorii + dodatkowe zdrowie
  • Twitch: szybkostrzelny 2. kategorii + dodatkowa prędkość ataku
  • Ryze: mag 3. kategorii + dodatkowa moc umiejętności
  • Talon: zabójca 2. kategorii + dodatkowe obrażenia od ataku
  • Bard: bard, mistyk 5. kategorii + dodatkowa mana za każdy atak
  • Emblemat gidii: + dodatkowy wszechwampiryzm

Guild_Comp.jpg

W większości wypadków starajcie się dawać przedmioty z mocą umiejętności Ryzowi, a te z obrażeniami od ataku Talonowi, potem możecie zdecydować, czy dodać więcej magów, czy wystawić więcej utalentowanych zabójców. Pamiętajcie, że macie zasoby i umiejętności – smoki blokują wam tylko dostęp do środków produkcji, więc czas to zmienić.

Jednym ze sposobów zmiany sytuacji jest włączenie do kompozycji gildii żółtołuskich dzięki Lilii i Dianie, które aktywują magów, kawalerzystów i zabójców. Jeśli używacie żółtołuskich bez smoka w drużynie, żółtołuscy bohaterowie zadają dodatkowe obrażenia magiczne i odnoszą mniejsze obrażenia z ręki bohaterów posiadających ponad 2500 pkt. zdrowia.

Widzicie? Mimo, że jesteśmy na Smoczych Ziemiach, nie musicie wystawiać smoków, aby odnieść sukces. No dobrze, czas porozmawiać o prawdziwej gwieździe gildii!

Bard: gildia, mistyk, bard

Bard jest prawdziwym przywódcą Gildii Barda. Jest pierwszym bohaterem, którego umiejętność ma wpływ na wasze szanse podczas odświeżania. Zawsze, gdy któraś z waszych jednostek zatańczy, ma 10% szans na wygenerowanie Duutu (nie działa podczas rund PvE). Aby jednostki zatańczyły, wystarczy wygrać! Aha, Bard zawsze generuje Duut, gdy tańczy. Skorzystanie z Duutu trwale podnosi o 1% szanse na pojawienie się bohaterów 3., 4. i 5. kategorii w sklepie, dzięki czemu na poziomie 7 uzyskuje się regularnie jednostki wyższych kategorii!

Umiejętność Barda, Niestabilny Portal, wysyła energię magiczną w stronę największej grupy wrogów. W chwili uderzenia wszyscy wrogowie zostają ogłuszeni i odnoszą zwiększone obrażenia. Jeśli trafiona zostanie co najmniej jedna jednostka, Bard z radości tańczy, tworząc Duut!

Wysłannicy Smoków

Czym byłaby kraina fantazji, gdyby nie było w niej wybrańca? Cóż, możecie go sobie sami wybrać spośród jednostek, które są Wysłannikami Smoków. Podczas każdej rundy możecie ofiarować Błogosławieństwo Smoka jednostce, która jest Wysłannikiem Smoków lub posiada Emblemat Wysłannika Smoków. Na początku następnej rundy można wybrać inną jednostkę jako Wysłannika Smoków, wykorzystując przedmiot zaopatrzenia Błogosławieństwo Smoka, chociaż można oczywiście pozostać przy wcześniejszym wyborze!

Wysłannik Smoków zyskuje wielki przypływ zdrowia i mocy umiejętności przy progach 3, 6 i 9 Wysłanników Smoków. Statystyki zostaną podniesione o 5% za każdy poziom gwiazdek Wysłanników Smoków.

Wysłannicy Smoków umożliwiają elastyczny wybór prowadzącego w kolejnych rundach. Ci gracze, którzy będą specjalistami od Smoczych Ziem, mogą spróbować zmieniać bohatera, który jest Wysłannikiem Smoków, w zależności od kolejnego przeciwnika. Na przykład, jeśli kolejny przeciwnik gra mistykami, lepiej wybrać bohatera, który zadaje obrażenia fizyczne, aby obejść odporność na magię.

A oto lista waszych potencjalnych herosów:

  • Karma: nefrytowy 1. kategorii
  • Sett: skrzydła gniewu 1. kategorii
  • Ashe: nefrytowy, szybkostrzelny 1. kategorii
  • Lee Sin: nawałnica 3. kategorii
  • Swain: skrzydła gniewu, zmiennokształtny
  • Volibear: Migocząca Łuska, legendarny 3. kategorii
  • Yasuo: miraż, wojownik 5. kategorii

Yasuo: Wysłannik Smoków, miraż, wojownik

Na waszej planszy będzie aniołem, a na planszy przeciwnika demonem. Umiejętność Yasuo, Zamaszyste Cięcie, pozwala mu doskoczyć poprzez cel i osłonić się tarczą na 1 sekundę, siekając wrogów w zasięgu doskoku z siłą zależną od posiadanych obrażeń od ataku. Co trzecie użycie umiejętności Yasuo zadaje potrójne obrażenia na większym obszarze wokół niego i wyrzuca w powietrze wrogów na dwie sekundy. Jeśli Yasuo trafi na ostatniego wroga na planszy, tnie go raz za razem, dopóki wróg nie zginie.

Dajcie Yasuo Niebieskie Wzmocnienie, aby podtrzymywać ten stan, i spróbujcie zapewnić mu trochę ochrony, aby mógł aktywować swój efekt wykończenia, tak jak jego wersja Chibi!

To na razie wszystko, co dla was przygotowaliśmy! Mam nadzieję, że jesteście równie nakręceni jak my tworzeniem własnych kompozycji podczas eksplorowania Smoczych Ziem. Ale jeśli to wciąż za mało, polecam wam poręczną i wyczerpującą ściągawkę z wszystkimi cechami i bohaterami rotacji Smocze Ziemie!

TFT_SET722_Comms_TraitOverview_v003_ALyu_PL.jpg


Podziel się ze znajomymi!