Podstawy deathmatchu drużynowego VALORANT


Walcz ze swoją drużyną, by jako pierwsi zdobyć 100 zabójstw w drużynowym deathmatchu, najnowszym trybie gry 5 na 5 VALORANT.


Przedstawiciele firmy Riot Games i gry VALORANT udostępnili dziś kolejne szczegóły dotyczące trybu drużynowego deathmatchu — najnowszego trybu rozgrywki 5 na 5, w którym gracze zmierzą się z wrogą drużyną na jednej z trzech nowych, niestandardowych map. W drużynowym deathmatchu gracze będą mogli wybrać swój ekwipunek dla każdego z etapów na początku meczu lub w dowolnym momencie w strefie odrodzenia. Na mapie będą się również pojawiać bronie, a także kule regeneracji i ultów. Dzięki czterem etapom czasowym, brakowi ekonomii i graczom odradzającym się co 1,5 sekundy, do zwycięstwa prowadzi prosta droga: wygrywa drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 100 zabójstw.

System postępów w VALORANT również doczeka się aktualizacji, która zapewni graczom nowe sposoby zdobywania nagród. Zmiany obejmują przerobione codzienne misje, które wprowadzają nowe dzienne kamienie milowe zwane punktami kontrolnymi, nową darmową walutę w grze zwaną Kredytami Królestwa, którą można wymieniać, aby odblokowywać różne akcesoria, a także wydarzenia rekrutacji agentów i inne.

Akt I odcinka 7 VALORANT rozpocznie się 27 czerwca 2023 roku.


Video

Nasz najnowszy tryb gry 5 na 5 to drużynowy deathmatch, w którym ty i twoi sojusznicy zmierzycie się z wrogą drużyną na jednej z trzech nowych map. Są w nim cztery etapy czasowe i nie ma elementu ekonomicznego. Odrodzenie następuje co 1,5 sekundy. Pierwsza drużyna, która zdobędzie 100 zabójstw, wygrywa.

Drużynowy deathmatch będzie dostępny od 27 czerwca 2023 r. wraz z patchem 7.0.

Nieustannie rozwijamy nasz „asortyment” w zależności od waszych reakcji. Także grajcie, póki jest taka możliwość!

ZASADY DRUŻYNOWEGO DEATHMATCHU

 

• Liczniki czasu

◦ Czas trwania meczu: 9 min. 30 sek., podzielone na 4 etapy

◦ Częstotliwość odradzania się: Co 1,5 sek.

 

• Pierwsi do 100 zabójstw

◦ Jasne i proste: wygrywa drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 100 zabójstw.

◦ Co jeśli mecz zakończy się, zanim jedna z drużyn zdobędzie 100 zabójstw? Zwycięży drużyna będąca na prowadzeniu.

◦ A wynik remisowy na koniec meczu? Gra zakończy się remisem.

 

• Broń – wyposażenie

◦ Gracze będą mogli wybrać swój ekwipunek dla każdego z etapów na początku meczu lub w dowolnym momencie w strefie odrodzenia. Z każdym nowym etapem twój ekwipunek i jego zabójczość będą automatycznie ulepszane.

◦ Nie musisz uważać na ekonomię – nie ma jej w tym trybie.

 

• Pojawianie się broni

◦ Na mapie rozmieszczone są punkty pojawiania się broni w stałych lokalizacjach, gdzie można zdobyć broń. Dopilnuj, abyście wraz ze swoim zespołem dotarli do niej jako pierwsi.

◦ Broń, która się pojawia, może być potencjalnie inna w każdym meczu. Broń ta jest dedykowana dla danego etapu i jest ulepszana w miarę postępów w meczu.

◦ Pojawiająca się broń może zostać zniszczona za pomocą (G) lub dowolnego innego skrótu klawiszowego. Po jej zniszczeniu powrócisz do korzystania ze swojej broni z ekwipunku.

◦ Tego typu broń będzie miała ograniczoną ilość amunicji i zostanie zniszczona, gdy amunicja się skończy.

 

• Kule

◦ Wokół mapy rozmieszczone są kule regeneracji i ultów. Udało ci się zdobyć kulę dowolnego typu? Upewnij się, że twoi koledzy z drużyny znajdują się w pobliżu – obie kule generują strefy, do których sojusznicy mogą wejść, aby uzyskać ten sam efekt co ty.

 

• Kule regeneracji

◦ Potrzebujesz się uleczyć? Kule regeneracji zapewniają wzmocnienie, które przywraca zdrowie i tarczę przez 6 sek.

◦ Kule regeneracji są dostępne w określonych sekcjach każdej mapy. Pamiętaj tylko, że drużyna przeciwna też będzie na nie polować.

◦ Maksymalna wartość przywróconej tarczy zależy od wybranego wyposażenia.

◦ Czas trwania odrodzenia: 30 sek.

 

• Kule ultów i wartości procentowe

◦ Kule ultów pojawiają się okresowo w określonych sekcjach każdej mapy.

◦ Zbieranie tych kul ładuje pewien procent twojego ulta – zdobądź 100%, aby uzyskać ulta.

◦ Udało ci się zaliczyć zabójstwo? To też zwiększy procent naładowania twojego ulta.

 

• W pełni skumulowane umiejętności

◦ Wyczerpane umiejętności odnawiają się w miarę upływu czasu.

◦ Czas ładowania jest różny dla różnych umiejętności.

 

• Strefa odrodzenia

◦ Po śmierci odrodzisz się w bezpiecznej strefie odrodzenia swojej drużyny.

◦ Po odrodzeniu zyskujesz wzmocnienie, które chroni cię przed obrażeniami i umiejętnościami przez 15 sekund. Po 15 sekundach zaczniesz otrzymywać obrażenia za pozostawanie w strefie odrodzenia, więc szybko dołączaj do walki!

 

MAPY DRUŻYNOWEGO DEATHMATCHU

Coś, czego jeszcze nie widzieliście: stworzyliśmy trzy nowe, niestandardowe mapy tylko dla trybu drużynowego deathmatchu. Przygotujcie się na parcie naprzód i zdobywanie zabójstw.

  • PIAZZA
Video
  • DISTRICT
Video
  • KASBAH
Video

Podziel się ze znajomymi!