Nexus Blitz powraca na 2. test w czasie Snowdown! Wszystkiego o tym trybie dowiecie się tutaj.
Mapa
Nexus Blitz odbywa się na kompaktowej mapie z dwoma alejami i dżunglą. Drużyny składają się z trzech grających w alejach i dwóch dżunglerów.
Podwójne dżunglowanie
Złoto i doświadczenie za potwory są podzielone i zwiększone, kiedy wielu graczy je zgarnia. Obozy ze wzmocnieniem przyznają je dwom, a nie jednemu graczowi. Ten duch kooperacji sprawia, że każdy bohater może być dżunglerem, jeśli tylko będzie mieć zaufanego kompana. Jinx w dżungli? Wypróbujcie ją z Braumem!
Górna dżungla
- Niewrażliwe wieże (możecie je zobaczyć między Ponurnikiem a Mrocznymi Wilkami na górze)
- Czerwone wzmocnienie
- Wilki, Brzytwodzioby i Ponurnik
- Herold (zgarnięcie Herolda zapewnia drużynie również takie samo wzmocnienie dla stworów, co Baron!)
Dolna dżungla
- Niebieskie wzmocnienie
- Wędrujący Krab, który patroluje obszar wokół niebieskiego wzmocnienia
- Drugi Ponurnik
Górna i dolna aleja
- Aleje! Z wieżami! Dolna i górna aleja zbiegają się w kierunku bazy i mają jeden wspólny inhibitor.
Wydarzenia
Nexus Blitz osiąga swą pełną chwałę dzięki ruletce wydarzeń. Co kilka minut jedno z wielu wydarzeń rozpoczyna się na mapie. Wszystkich 10 graczy bierze w nim udział! Pierwsze wydarzenie zobaczycie na ekranie wyboru bohatera, a kiedy będziecie w grze, otrzymacie 30-sto sekundowe ostrzeżenie przed każdym wydarzeniem, żebyście wiedzieli, jakiego typu chaos was za chwilę ogarnie.
Oto, co dla was przygotowaliśmy:
- Bardle Royale: Obie drużyny walczą o życie na zmniejszającym się kręgu śmierci, aż pozostanie tylko jedna z nich. Dobra rada: nie próbujcie nawet używać powrotu, gdy zacznie się wydarzenie, bo natychmiast zostaniecie zamienieni w skwarki.
- Bardle Royale (Moloch): Bardle Royale, ale jeden z członków każdej drużyny otrzymuje zwiększone zdrowie i wzmocnienie igrania z ogniem!
- Bardle Royale (Paranoja): Bardle Royale, ale w bardzo, bardzo mrocznym wydaniu. Nie będziecie widzieć ani przeciwników, ani sojuszników, dopóki nie będą tuż obok was! Każdy otrzyma też przebicie statystyk, żeby wydarzenie było też morderczo mroczne.
- Deathmatch URF: Urf Manat błogosławi wszystkich niesamowitym wzmocnieniem, dając każdemu ogromne skrócenia czasu odnowienia i usuwając koszt many i energii. Każdy ma trzy życia. Drużyna, która przetrwa, wygrywa!
- Kasiasty Teemo: Gońcie wielkiego Teemo po mapie i uderzajcie go, żeby zdobyć złoto!
- Kasiasty Veigar: Bardziej niebezpieczna wersja Kasiastego Teemo. Unikajcie Ciemnej Materii i Horyzontu Zdarzeń, które Veigar rzuca wokół siebie!
- Pchaj wóz: Stójcie w pobliżu wozu, żeby pchać go w kierunku bazy przeciwników i wysadzić go na pierwszym budynku, którego dotknie. Jeśli wydarzenie trwa zbyt długo, wóz się niecierpliwi i postanawia, że wygra pierwsza osoba, która go dotknie.
- Pchaj wóz (atakuj/broń): Czasowy wariant Pchaj wóz. Tylko atakujący mogą pchać wóz, a ich celem nadal jest wsunięcie go wprost w budynki wrogów. Gdy czas się skończy, zwycięstwo odnoszą obrońcy zrzucając z wozu wszystkich atakujących.
- Arena: Drużyny stają do walki w systemie gauntlet 1 na 1 i 2 na 2. Najsilniejsi kontra najsilniejsi aż po… najmniej najsilniejsi kontra najmniej najsilniejsi. Drużyna, która wygra najwięcej nagród za walki, wygrywa wydarzenie!
- Król wzgórza: Stójcie na szczycie wzgórza, aż wasza drużyna je przejmie. Jeśli odepchniecie przeciwników, „wyssiecie” ich postęp, zanim zacznie się liczyć wasz.
- Wyścigi Wędrujących Krabów: Niewinny wyścig dwóch Wędrujących Krabów przerodził się w jatkę, bo dwie drużyny musiały się w niego wmieszać. Wykorzystajcie wzmocnienia prędkości i tarcze na swoim Krabie, a kontrolę tłumu i obrażenia na Krabie przeciwnej drużyny. Jeśli Krab zginie zemdleje, po paru sekundach powróci do wyścigu.
- Nagła Śmierć (Nexus Blitz): W 18. minucie Nexusy robią się niecierpliwe i zaczynają kroczyć w kierunku środka mapy, żeby stoczyć ostateczną bójkę. Wygrajcie grę niszcząc wrogi Nexus, ale uważajcie — ktoś nauczył je, jak używać umiejętności. Czas do wskrzeszenia został zmniejszony w Nexus Blitz!
Dla weteranów Nexus Blitz mamy pewne zmiany, które sprawią, że wydarzenia będą bardziej sprawiedliwe. W szczególności wydarzenia nie będą już pojawiać się na środku wieży! Dokonaliśmy też parę usprawnień interfejsu, żeby lepiej śledzić, kto wygrywa wydarzenie po wydarzeniu. No i w końcu wydarzenie ze śnieżką zostało usunięte. Trochę to ironiczne, biorąc pod uwagę, że właśnie zaczęliśmy Snowdown.
Nagrody
Wygrana wydarzenia zapewnia jedną z kilku dzikich nagród. Oto nasza pula nagród:
- Katapulta Bohaterów: Kliknijcie na wielką armatę koło fontanny, żeby wystrzelić się przez pół mapy!
- Błogosławieństwo Blitzcranka: Daje waszym wieżom i oblężniczym stworom Rakietowy Chwyt Blitzcranka.
- Król Poro: Król Poro przybywa, żeby pomóc waszej drużynie, nacierając na górną aleję! Jego Puszystość pomaga w oblężeniu wrogich wież, zionie ogniem na złych kolesi i co pewien czas leczy pobliskich sojuszników. Niech żyje król!
- Sanie Bitewne: Cała drużyna może wbić się na ten pojazd, a pierwszy gracz, który kliknie, będzie kierowcą. Udajcie się na ekskluzywną przejażdżkę po mapie, aż w coś uderzycie i sanie eksplodują, zadając obrażenia i podrzucając pobliskich wrogów.
- Anioł Stróż: Twoja drużyna dostaje tymczasowego, jednorazowego Anioła Stróża.
- Szok Statikka: Twoja drużyna dostaje Kosę Statikka. Bzzzyt!
- K.W. Tarcza: Twoja drużyna dostaje kolosalnie wielkie tarcze.
- Megapodniebny Smok: Twoja drużyna dostaje megaprędkość ruchu poza walką.
- Megaoceaniczny Smok: Twoje drużyna dostaje megaregenerację.
Ci, którzy grali w Nexus Blitz za pierwszym razem, zauważą, że pewnych rzeczy brakuje. Przeklęte Stwory, Błogosławieństwo Caitlyn i Gniew Łowcy (ukrywanie się w zaroślach) zostały usunięte.
Igranie z ogiem
Zdobycie serii zabójstw sprawia, że zaczynacie igrać z ogniem, co zapewnia wam regenerację many i energii, tony dodatkowych obrażeń i skrócone czasy odnowienia, ale zwiększając zadawane wam obrażenia i zmniejszając ilość tarcz i leczenia, które otrzymujecie. Igranie z ogniem sprawia też, że za waszą głowę do zdobycia jest niemała nagroda, która podzielona jest pomiędzy wszystkich członków drużyny.
Przedmioty
W Nexus Blitz możecie zobaczyć cały arsenał przedmiotów z przeszłości. Jeśli któraś z tych ikon sprawia, że kręci wam się w oku łezka nostalgii, wskakujcie do kolejki, by przeżyć raz jeszcze stare dobre chwile.
Początkowe przedmioty zostały przywrócone w trybie, wliczając w to nowe przedmioty Dorana dla wspierających zaklinaczy (niebieski przedmiot). Przedmioty dla wspierających nie ulepszają się, nie ma przedmiotu Złodziejki Czarów i dostępny jest tylko jeden przedmiot do dżungli (który pozwala na zmianę Porażenia w Mrożące Porażenie).
No i mamy też coś stworzonego specjalnie dla Nexus Blitz:
Stoicki Kijaszek Statystyk
K.W. Miecz + Wampiryczny Kostur + Zapał + Absurdalnie Wielka Różdżka + Rozgrzany Klejnot + Egida Legionu + 1127 szt. złota (7777 szt. złota łącznie)
- +250 pkt. zdrowia
- +250 pkt. many
- +100% podstawowej regeneracji zdrowia
- +100% podstawowej regeneracji many
- +30 pkt. pancerza
- +30 pkt. odporności na magię
- +120 pkt. mocy umiejętności
- +70 pkt. obrażeń od ataku
- +50% prędkości ataku
- +30% szansy na trafienie krytyczne
- +10% kradzieży życia
- +10% prędkości ruchu
- +20% skrócenia czasu odnowienia.
Bany
Nowością w naszym drugim teście jest faza banowania na ekranie wyboru bohaterów. Każdy dostaje jeden ban, a banowanie bohaterów przebiega w tym samym czasie!
Wyważenie dla trybu
W Nexus Blitz pewne elementy bohaterów i run są wyważone, żeby pasować do szybszego tempa, mniejszej mapy i częstych starć. Gdy tryb będzie już dostępny, wypuścimy przynajmniej jedną dodatkową aktualizację wyważającą.
GIGANTYCZNA LISTA ZMIAN W TRYBIE
-
+30% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza
+4 pkt. many co 5 sek.
+5 pkt. (+0,5 pkt./poziom) odporności na magię
-
BOHATEROWIE Amumu
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zmniejszone do 570 pkt. z 613 pkt.
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 80 pkt. z 84 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3,3 pkt. z 3,8 pkt.
Bard
- Zwiększona częstotliwość pojawiania się dzwonków
Akali
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 630 pkt. z 550 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 62 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,3 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 28 pkt. z 23 pkt.
Azir
- Statystyki
-
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3% z 1,5%
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 552 pkt.
- Przyrost zdrowia zwiększony do 100 pkt. z 92 pkt.
- Podstawowa mana zwiększona do 500 pkt. z 438 pkt.
- Przyrost many zwiększony do 30 pkt. z 21 pkt.
- Podstawowa regeneracja many zwiększona do 12 pkt. z 8 pkt.
Brand
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 88 pkt.
- Podstawowy pancerz zmniejszony do 18 pkt. z 22 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,4 pkt.
Cassiopeia
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 580 pkt. z 537 pkt.
- Podstawowa mana zwiększona do 500 pkt. z 418 pkt.
- Podstawowa regeneracja many zwiększona do 11 pkt. z 8 pkt.
Evelynn
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zmniejszone do 500 pkt. z 572 pkt.
- Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 84 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 61 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 42 pkt. z 37 pkt.
Ezreal
- Statystyki
-
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 63 pkt. z 60 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 3 pkt. z 2,5 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 2,5% z 1,5%
- Podstawowa regeneracja many zwiększona do 12 pkt. z 8,1 pkt.
Graves
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 85 pkt. z 92 pkt.
- Podstawowy pancerz zmniejszony do 30 pkt. z 33 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.
Ivern
- Przyjaciel Lasu
-
- Ivern nie jest przyjacielem lasu Nexus Blitz (jego umiejętność bierna nie działa w dżungli)
Jhin
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 85 pkt. z 91 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 4 pkt. z 4,7 pkt.
Kalista
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 534 pkt.
- Podstawowa mana zwiększona do 300 pkt. z 231 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 67 pkt. z 62 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,6 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 4,5% z 3,5%
Karthus
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 87 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.
Kindred
- Znak Wiecznych Łowców
-
- Obozy w dżungli nie są oznaczone
- Zawsze otrzymują ładunek po zabiciu Niebieskiego Strażnika, Czerwonego Krzewogrzbieta lub Herolda
- Ładunki z zabicia bohaterów zwiększone do 2 z 1
Kog’Maw
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 88 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 2 pkt. z 3,1 pkt.
Lee Sin
- Statystyki
-
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,2 pkt.
- Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 85 pkt.
Lulu
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zwiększony do 90 pkt. z 74 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 51 pkt. z 46 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 32 pkt. z 28 pkt.
Lux
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 85 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 4 pkt.
Maokai
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 90 pkt. z 95 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3,5 pkt. z 4 pkt.
Nasus
- Wysysające Uderzenie
-
- Ładunki z zabójstw zwiększone do 6 z 3
- Ładunki z „dużych” zabójstw zwiększone do 12 z 6
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 620 pkt. z 560 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,5 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 4% z 3,5%
Nidalee
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 590 pkt. z 545 pkt.
- Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 85 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 33 pkt. z 28 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 66 pkt. z 61 pkt.
Ryze
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 610 pkt. z 570 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 27 pkt. z 21,5 pkt.
- Podstawowa regeneracja many zwiększona do 9 pkt. z 6 pkt.
Sejuani
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 620 pkt. z 560 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 36 pkt. z 31 pkt.
- Podstawowa odporność na magię zwiększona do 32 pkt. z 27 pkt.
Shen
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 540 pkt.
- Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 85 pkt.
Shyvana
- Furia Córy Smoków
-
- Zadaje 10% zwiększone obrażenia kroczącemu Nexusowi i Heroldowi Nexus Blitz
- Zyskuje ładunek za każdym razem, gdy jej drużyna wygra wydarzenie
Sona
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 60 pkt. z 77 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,3 pkt.
Tahm Kench
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zwiększony do 110 pkt. z 95 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3,5% z 2,5%
- Podstawowy pancerz zwiększony do 52 pkt. z 47 pkt.
Talon
- Ścieżka Zabójcy
-
- Czas odnowienia zmniejszony do 80/67,5/55/42,5/30 sek. z 160/135/110/85/60 sek.
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 650 pkt. z 588 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 70 pkt. z 68 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,1 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 35 pkt. z 30 pkt.
Taric
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 90 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,4 pkt.
Tristana
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 610 pkt. z 559 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 61 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,11 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 2,5% z 1,5%
Tryndamere
- Statystyki
-
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 4% z 2,9%
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,7 pkt.
- Przyrost zdrowia zwiększony do 110 pkt. z 98 pkt.
Rek’Sai
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 570 pkt.
- Przyrost zdrowia zwiększony do 100 pkt. z 85 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,35 pkt.
- Podstawowy pancerz zwiększony do 38 pkt. z 33 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3% z 2%
Veigar
- Niezwykle Nikczemna Moc
-
- Ładunki z zabicia jednostek zwiększone do 2 z 1
Vel’Koz
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 88 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.
Warwick
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zwiększony do 100 pkt. z 85 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3,5% z 2,3%
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3 pkt.
Wukong
- Statystyki
-
- Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 3 pkt. z 4 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.
Xayah
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 561 pkt.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 60 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 3,5 pkt. z 2,9 pkt.
Yasuo
- Statystyki
-
- Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 2,5 pkt. z 3,2 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,4 pkt.
Zed
- Statystyki
-
- Podstawowe zdrowie zwiększone do 630 pkt. z 584 pkt.
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,4 pkt.
- Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3% z 2,1%
Ziggs
- Statystyki
-
- Przyrost zdrowia zmniejszony do 78 pkt. z 92 pkt.
- Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,3 pkt.
-
RUNY Rozwój Myśli
- Zwrot czasu odnowienia umiejętności zmniejszony do 6% z 10%
Mroczne Żniwa
- Obrażenia na duszę zmniejszone do 2 pkt. z 5 pkt.
Smak Krwi
- Czas odnowienia zmniejszony do 10 sek. z 20 sek.
Duch Poro
- Czas odnowienia zmniejszony do 40 sek. z 60 sek.
Transcendencja
- Czas dostępności dodatkowego czasu skrócenia odnowienia zmniejszony do 8. poziomu z 10. poziomu
Nadchodząca Burza
- Kolejne poziomy zdobywane są co 4,5 minuty z 10 minut
Uścisk Nieumarłego
- Premia do zdrowia z aktywowanego ataku zwiększona do 15 pkt. z 5 pkt.
- Premia do zdrowia z aktywowanego ataku dla bohaterów walczących na dystans zwiększona do 9 pkt. z 3 pkt.
Demolka
- Czas odnowienia zmniejszony do 30 sek. z 45 sek.
Szkolenie Sprawnościowe
- Czas dostępności zmniejszony do 6. minuty z 10. minuty
Przerost
- Ilość życiowej esencji potrzebna do premii do maksymalnego zdrowia zmniejszona do 80 stworów ze 120
- Ilość zdrowia za ładunek zwiększona do 5 z 3
Kleptomancja
- Przejście do przedmiotów z późnej fazy gry zmniejszone do 4. minuty z 15. minuty
- Pochyłość krzywej wypadania przedmiotów we wczesnej grze zmniejszona do pierwszych 4 z pierwszych 8 przedmiotów
- Złoto z nieudanego łupu zwiększone do 10 szt. z 5 szt.
Dostawa Ciastek
- Czas między ciastkami zmniejszony do 1,5 minuty z 3 minut
- Łączna liczba ciastek zwiększona do 8 z 4
Magiczne Obuwie
- Czas dostępności zmniejszony do 6. minuty z 10. minuty
Idealne Wyczucie Czasu
- Czas dostępności zmniejszony do 4. minuty z 10. minuty
Dematerializator Stworów
- Czas dostępności zmniejszony do 3. minuty z 4. minuty