Podstawy Nexus Blitz: Edycja Snowdown


Nexus Blitz powraca na 2. test w czasie Snowdown! Wszystkiego o tym trybie dowiecie się tutaj.


Mapa

Nexus Blitz odbywa się na kompaktowej mapie z dwoma alejami i dżunglą. Drużyny składają się z trzech grających w alejach i dwóch dżunglerów.

Podwójne dżunglowanie

Złoto i doświadczenie za potwory są podzielone i zwiększone, kiedy wielu graczy je zgarnia. Obozy ze wzmocnieniem przyznają je dwom, a nie jednemu graczowi. Ten duch kooperacji sprawia, że każdy bohater może być dżunglerem, jeśli tylko będzie mieć zaufanego kompana. Jinx w dżungli? Wypróbujcie ją z Braumem!

Górna dżungla

  • Niewrażliwe wieże (możecie je zobaczyć między Ponurnikiem a Mrocznymi Wilkami na górze)
  • Czerwone wzmocnienie
  • Wilki, Brzytwodzioby i Ponurnik
  • Herold (zgarnięcie Herolda zapewnia drużynie również takie samo wzmocnienie dla stworów, co Baron!)

Dolna dżungla

  • Niebieskie wzmocnienie
  • Wędrujący Krab, który patroluje obszar wokół niebieskiego wzmocnienia
  • Drugi Ponurnik

Górna i dolna aleja

  • Aleje! Z wieżami! Dolna i górna aleja zbiegają się w kierunku bazy i mają jeden wspólny inhibitor.

Wydarzenia

Nexus Blitz osiąga swą pełną chwałę dzięki ruletce wydarzeń. Co kilka minut jedno z wielu wydarzeń rozpoczyna się na mapie. Wszystkich 10 graczy bierze w nim udział! Pierwsze wydarzenie zobaczycie na ekranie wyboru bohatera, a kiedy będziecie w grze, otrzymacie 30-sto sekundowe ostrzeżenie przed każdym wydarzeniem, żebyście wiedzieli, jakiego typu chaos was za chwilę ogarnie.

Oto, co dla was przygotowaliśmy:

  • Bardle Royale: Obie drużyny walczą o życie na zmniejszającym się kręgu śmierci, aż pozostanie tylko jedna z nich. Dobra rada: nie próbujcie nawet używać powrotu, gdy zacznie się wydarzenie, bo natychmiast zostaniecie zamienieni w skwarki.
  • Bardle Royale (Moloch): Bardle Royale, ale jeden z członków każdej drużyny otrzymuje zwiększone zdrowie i wzmocnienie igrania z ogniem!
  • Bardle Royale (Paranoja): Bardle Royale, ale w bardzo, bardzo mrocznym wydaniu. Nie będziecie widzieć ani przeciwników, ani sojuszników, dopóki nie będą tuż obok was! Każdy otrzyma też przebicie statystyk, żeby wydarzenie było też morderczo mroczne.
  • Deathmatch URF: Urf Manat błogosławi wszystkich niesamowitym wzmocnieniem, dając każdemu ogromne skrócenia czasu odnowienia i usuwając koszt many i energii. Każdy ma trzy życia. Drużyna, która przetrwa, wygrywa!
  • Kasiasty Teemo: Gońcie wielkiego Teemo po mapie i uderzajcie go, żeby zdobyć złoto!
  • Kasiasty Veigar: Bardziej niebezpieczna wersja Kasiastego Teemo. Unikajcie Ciemnej Materii i Horyzontu Zdarzeń, które Veigar rzuca wokół siebie!
  • Pchaj wóz: Stójcie w pobliżu wozu, żeby pchać go w kierunku bazy przeciwników i wysadzić go na pierwszym budynku, którego dotknie. Jeśli wydarzenie trwa zbyt długo, wóz się niecierpliwi i postanawia, że wygra pierwsza osoba, która go dotknie.
  • Pchaj wóz (atakuj/broń): Czasowy wariant Pchaj wóz. Tylko atakujący mogą pchać wóz, a ich celem nadal jest wsunięcie go wprost w budynki wrogów. Gdy czas się skończy, zwycięstwo odnoszą obrońcy zrzucając z wozu wszystkich atakujących.
  • Arena: Drużyny stają do walki w systemie gauntlet 1 na 1 i 2 na 2. Najsilniejsi kontra najsilniejsi aż po… najmniej najsilniejsi kontra najmniej najsilniejsi. Drużyna, która wygra najwięcej nagród za walki, wygrywa wydarzenie!
  • Król wzgórza: Stójcie na szczycie wzgórza, aż wasza drużyna je przejmie. Jeśli odepchniecie przeciwników, „wyssiecie” ich postęp, zanim zacznie się liczyć wasz.
  • Wyścigi Wędrujących Krabów: Niewinny wyścig dwóch Wędrujących Krabów przerodził się w jatkę, bo dwie drużyny musiały się w niego wmieszać. Wykorzystajcie wzmocnienia prędkości i tarcze na swoim Krabie, a kontrolę tłumu i obrażenia na Krabie przeciwnej drużyny. Jeśli Krab zginie zemdleje, po paru sekundach powróci do wyścigu.
  • Nagła Śmierć (Nexus Blitz): W 18. minucie Nexusy robią się niecierpliwe i zaczynają kroczyć w kierunku środka mapy, żeby stoczyć ostateczną bójkę. Wygrajcie grę niszcząc wrogi Nexus, ale uważajcie — ktoś nauczył je, jak używać umiejętności. Czas do wskrzeszenia został zmniejszony w Nexus Blitz!

Dla weteranów Nexus Blitz mamy pewne zmiany, które sprawią, że wydarzenia będą bardziej sprawiedliwe. W szczególności wydarzenia nie będą już pojawiać się na środku wieży! Dokonaliśmy też parę usprawnień interfejsu, żeby lepiej śledzić, kto wygrywa wydarzenie po wydarzeniu. No i w końcu wydarzenie ze śnieżką zostało usunięte. Trochę to ironiczne, biorąc pod uwagę, że właśnie zaczęliśmy Snowdown.

Nagrody

Wygrana wydarzenia zapewnia jedną z kilku dzikich nagród. Oto nasza pula nagród:

  • Katapulta Bohaterów: Kliknijcie na wielką armatę koło fontanny, żeby wystrzelić się przez pół mapy!
  • Błogosławieństwo Blitzcranka: Daje waszym wieżom i oblężniczym stworom Rakietowy Chwyt Blitzcranka.
  • Król Poro: Król Poro przybywa, żeby pomóc waszej drużynie, nacierając na górną aleję! Jego Puszystość pomaga w oblężeniu wrogich wież, zionie ogniem na złych kolesi i co pewien czas leczy pobliskich sojuszników. Niech żyje król!
  • Sanie Bitewne: Cała drużyna może wbić się na ten pojazd, a pierwszy gracz, który kliknie, będzie kierowcą. Udajcie się na ekskluzywną przejażdżkę po mapie, aż w coś uderzycie i sanie eksplodują, zadając obrażenia i podrzucając pobliskich wrogów.
  • Anioł Stróż: Twoja drużyna dostaje tymczasowego, jednorazowego Anioła Stróża.
  • Szok Statikka: Twoja drużyna dostaje Kosę Statikka. Bzzzyt!
  • K.W. Tarcza: Twoja drużyna dostaje kolosalnie wielkie tarcze.
  • Megapodniebny Smok: Twoja drużyna dostaje megaprędkość ruchu poza walką.
  • Megaoceaniczny Smok: Twoje drużyna dostaje megaregenerację.

Ci, którzy grali w Nexus Blitz za pierwszym razem, zauważą, że pewnych rzeczy brakuje. Przeklęte Stwory, Błogosławieństwo Caitlyn i Gniew Łowcy (ukrywanie się w zaroślach) zostały usunięte.

Igranie z ogiem

Zdobycie serii zabójstw sprawia, że zaczynacie igrać z ogniem, co zapewnia wam regenerację many i energii, tony dodatkowych obrażeń i skrócone czasy odnowienia, ale zwiększając zadawane wam obrażenia i zmniejszając ilość tarcz i leczenia, które otrzymujecie. Igranie z ogniem sprawia też, że za waszą głowę do zdobycia jest niemała nagroda, która podzielona jest pomiędzy wszystkich członków drużyny.

Przedmioty

W Nexus Blitz możecie zobaczyć cały arsenał przedmiotów z przeszłości. Jeśli któraś z tych ikon sprawia, że kręci wam się w oku łezka nostalgii, wskakujcie do kolejki, by przeżyć raz jeszcze stare dobre chwile.

Początkowe przedmioty zostały przywrócone w trybie, wliczając w to nowe przedmioty Dorana dla wspierających zaklinaczy (niebieski przedmiot). Przedmioty dla wspierających nie ulepszają się, nie ma przedmiotu Złodziejki Czarów i dostępny jest tylko jeden przedmiot do dżungli (który pozwala na zmianę Porażenia w Mrożące Porażenie).

No i mamy też coś stworzonego specjalnie dla Nexus Blitz:

 Stoicki Kijaszek Statystyk

K.W. Miecz + Wampiryczny Kostur + Zapał + Absurdalnie Wielka Różdżka + Rozgrzany Klejnot + Egida Legionu + 1127 szt. złota (7777 szt. złota łącznie)

  • +250 pkt. zdrowia
  • +250 pkt. many
  • +100% podstawowej regeneracji zdrowia
  • +100% podstawowej regeneracji many
  • +30 pkt. pancerza
  • +30 pkt. odporności na magię
  • +120 pkt. mocy umiejętności
  • +70 pkt. obrażeń od ataku
  • +50% prędkości ataku
  • +30% szansy na trafienie krytyczne
  • +10% kradzieży życia
  • +10% prędkości ruchu
  • +20% skrócenia czasu odnowienia.

Bany

Nowością w naszym drugim teście jest faza banowania na ekranie wyboru bohaterów. Każdy dostaje jeden ban, a banowanie bohaterów przebiega w tym samym czasie!

Wyważenie dla trybu

W Nexus Blitz pewne elementy bohaterów i run są wyważone, żeby pasować do szybszego tempa, mniejszej mapy i częstych starć. Gdy tryb będzie już dostępny, wypuścimy przynajmniej jedną dodatkową aktualizację wyważającą.

GIGANTYCZNA LISTA ZMIAN W TRYBIE

 

  • +30% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza

    +4 pkt. many co 5 sek.

    +5 pkt. (+0,5 pkt./poziom) odporności na magię

  • BOHATEROWIE

    Amumu

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zmniejszone do 570 pkt. z 613 pkt.
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 80 pkt. z 84 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3,3 pkt. z 3,8 pkt.

    Bard

    • Zwiększona częstotliwość pojawiania się dzwonków

    Akali

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 630 pkt. z 550 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 62 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,3 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 28 pkt. z 23 pkt.

    Azir

    • Statystyki
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3% z 1,5%
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 552 pkt.
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 100 pkt. z 92 pkt.
      • Podstawowa mana zwiększona do 500 pkt. z 438 pkt.
      • Przyrost many zwiększony do 30 pkt. z 21 pkt.
      • Podstawowa regeneracja many zwiększona do 12 pkt. z 8 pkt.

    Brand

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 88 pkt.
      • Podstawowy pancerz zmniejszony do 18 pkt. z 22 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,4 pkt.

    Cassiopeia

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 580 pkt. z 537 pkt.
      • Podstawowa mana zwiększona do 500 pkt. z 418 pkt.
      • Podstawowa regeneracja many zwiększona do 11 pkt. z 8 pkt.

    Evelynn

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zmniejszone do 500 pkt. z 572 pkt.
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 84 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 61 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 42 pkt. z 37 pkt.

    Ezreal

    • Statystyki
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 63 pkt. z 60 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 3 pkt. z 2,5 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 2,5% z 1,5%
      • Podstawowa regeneracja many zwiększona do 12 pkt. z 8,1 pkt.

    Graves

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 85 pkt. z 92 pkt.
      • Podstawowy pancerz zmniejszony do 30 pkt. z 33 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.

    Ivern

    • Przyjaciel Lasu
      • Ivern nie jest przyjacielem lasu Nexus Blitz (jego umiejętność bierna nie działa w dżungli)

    Jhin

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 85 pkt. z 91 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 4 pkt. z 4,7 pkt.

    Kalista

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 534 pkt.
      • Podstawowa mana zwiększona do 300 pkt. z 231 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 67 pkt. z 62 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,6 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 4,5% z 3,5%

    Karthus

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 87 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.

    Kindred

    • Znak Wiecznych Łowców
      • Obozy w dżungli nie są oznaczone
      • Zawsze otrzymują ładunek po zabiciu Niebieskiego Strażnika, Czerwonego Krzewogrzbieta lub Herolda
      • Ładunki z zabicia bohaterów zwiększone do 2 z 1

    Kog’Maw

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 88 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 2 pkt. z 3,1 pkt.

    Lee Sin

    • Statystyki
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,2 pkt.
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 85 pkt.

    Lulu

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 90 pkt. z 74 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 51 pkt. z 46 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 32 pkt. z 28 pkt.

    Lux

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 85 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 4 pkt.

    Maokai

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 90 pkt. z 95 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3,5 pkt. z 4 pkt.

    Nasus

    • Wysysające Uderzenie
      • Ładunki z zabójstw zwiększone do 6 z 3
      • Ładunki z „dużych” zabójstw zwiększone do 12 z 6
    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 620 pkt. z 560 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,5 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 4% z 3,5%

    Nidalee

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 590 pkt. z 545 pkt.
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 85 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 33 pkt. z 28 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 66 pkt. z 61 pkt.

    Ryze

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 610 pkt. z 570 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 27 pkt. z 21,5 pkt.
      • Podstawowa regeneracja many zwiększona do 9 pkt. z 6 pkt.

    Sejuani

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 620 pkt. z 560 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 36 pkt. z 31 pkt.
      • Podstawowa odporność na magię zwiększona do 32 pkt. z 27 pkt.

    Shen

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 540 pkt.
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 95 pkt. z 85 pkt.

    Shyvana

    • Furia Córy Smoków
      • Zadaje 10% zwiększone obrażenia kroczącemu Nexusowi i Heroldowi Nexus Blitz
      • Zyskuje ładunek za każdym razem, gdy jej drużyna wygra wydarzenie

    Sona

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 60 pkt. z 77 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,3 pkt.

    Tahm Kench

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 110 pkt. z 95 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3,5% z 2,5%
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 52 pkt. z 47 pkt.

    Talon

    • Ścieżka Zabójcy
      • Czas odnowienia zmniejszony do 80/67,5/55/42,5/30 sek. z 160/135/110/85/60 sek.
    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 650 pkt. z 588 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 70 pkt. z 68 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,1 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 35 pkt. z 30 pkt.

    Taric

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 90 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,4 pkt.

    Tristana

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 610 pkt. z 559 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 61 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,11 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 2,5% z 1,5%

    Tryndamere

    • Statystyki
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 4% z 2,9%
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,7 pkt.
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 110 pkt. z 98 pkt.

    Rek’Sai

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 570 pkt.
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 100 pkt. z 85 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4,5 pkt. z 3,35 pkt.
      • Podstawowy pancerz zwiększony do 38 pkt. z 33 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3% z 2%

    Veigar

    • Niezwykle Nikczemna Moc
      • Ładunki z zabicia jednostek zwiększone do 2 z 1

    Vel’Koz

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 75 pkt. z 88 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.

    Warwick

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zwiększony do 100 pkt. z 85 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3,5% z 2,3%
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3 pkt.

    Wukong

    • Statystyki
      • Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 3 pkt. z 4 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,5 pkt.

    Xayah

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 600 pkt. z 561 pkt.
      • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone do 65 pkt. z 60 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 3,5 pkt. z 2,9 pkt.

    Yasuo

    • Statystyki
      • Przyrost obrażeń od ataku zmniejszony do 2,5 pkt. z 3,2 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,4 pkt.

    Zed

    • Statystyki
      • Podstawowe zdrowie zwiększone do 630 pkt. z 584 pkt.
      • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony do 4 pkt. z 3,4 pkt.
      • Przyrost prędkości ataku zwiększony do 3% z 2,1%

    Ziggs

    • Statystyki
      • Przyrost zdrowia zmniejszony do 78 pkt. z 92 pkt.
      • Przyrost pancerza zmniejszony do 3 pkt. z 3,3 pkt.
  • RUNY

    Rozwój Myśli

    • Zwrot czasu odnowienia umiejętności zmniejszony do 6% z 10%

    Mroczne Żniwa

    • Obrażenia na duszę zmniejszone do 2 pkt. z 5 pkt.

    Smak Krwi

    • Czas odnowienia zmniejszony do 10 sek. z 20 sek.

    Duch Poro

    • Czas odnowienia zmniejszony do 40 sek. z 60 sek.

    Transcendencja

    • Czas dostępności dodatkowego czasu skrócenia odnowienia zmniejszony do 8. poziomu z 10. poziomu

    Nadchodząca Burza

    • Kolejne poziomy zdobywane są co 4,5 minuty z 10 minut

    Uścisk Nieumarłego

    • Premia do zdrowia z aktywowanego ataku zwiększona do 15 pkt. z 5 pkt.
    • Premia do zdrowia z aktywowanego ataku dla bohaterów walczących na dystans zwiększona do 9 pkt. z 3 pkt.

    Demolka

    • Czas odnowienia zmniejszony do 30 sek. z 45 sek.

    Szkolenie Sprawnościowe

    • Czas dostępności zmniejszony do 6. minuty z 10. minuty

    Przerost

    • Ilość życiowej esencji potrzebna do premii do maksymalnego zdrowia zmniejszona do 80 stworów ze 120
    • Ilość zdrowia za ładunek zwiększona do 5 z 3

    Kleptomancja

    • Przejście do przedmiotów z późnej fazy gry zmniejszone do 4. minuty z 15. minuty
    • Pochyłość krzywej wypadania przedmiotów we wczesnej grze zmniejszona do pierwszych 4 z pierwszych 8 przedmiotów
    • Złoto z nieudanego łupu zwiększone do 10 szt. z 5 szt.

    Dostawa Ciastek

    • Czas między ciastkami zmniejszony do 1,5 minuty z 3 minut
    • Łączna liczba ciastek zwiększona do 8 z 4

    Magiczne Obuwie

    • Czas dostępności zmniejszony do 6. minuty z 10. minuty

    Idealne Wyczucie Czasu

    • Czas dostępności zmniejszony do 4. minuty z 10. minuty

    Dematerializator Stworów

    • Czas dostępności zmniejszony do 3. minuty z 4. minuty

 


Podziel się ze znajomymi!