Pokaz mody na LCK


Reklama

Dzisiaj rozpoczęły się Playoffy LoL Champions Korea i byliśmy świadkami czegoś, co wywołało ogromne poruszenie wśród fanów esportowych rozgrywek League of Legends.

Korea w dużym stopniu kładzie nacisk na esport, stał on się niejako nową częścią ich kultury. Rozgrywki nadawane są przez telewizje OGN, a głownym sponsorem jest Sbenu – Koreańską firma odzieżowa. Co ciekawe, sponsor zażyczył sobie, aby zrobić pokaz mody i wywołało to nie małe oburzenie na Reddicie. Wydawało by się że pokaz mody nie ma żadnego związku z espotem, lecz w Korei takie wydarzenia są nieco inaczej odbierane. Wydarzenia esportowe w Korei transmitowane są w telewizji i oglądają je miliony osób, dlatego sponsorzy biją się o to, aby i ich zapamiętano.

Nie od dziś wiadomo, że Koreańska kultura jest nieco inna niż nasza, lecz czy cała otoczka dąży w dobrym kierunku? Pod pojęciem esport rozumiemy profesjonalne rozgrywki w grach komputerowych, a nie pokazy mody czy też innego rodzaju teleturnieje. OGN robi to wszystko dla swoich Koreańskich odbiorców, których jest znacznie więcej niż tych na twitchu, ale czy właśnie tak będą wyglądały wydarzenia esportowe w przyszłości?

Reklama

Podziel się ze znajomymi!