Probiusz nowym bohaterem w Heroes of the Storm


Reklama

Wraz z najnowszą aktualizacją Heroes of the Storm do Nexusa przyzwany zostanie nowy bohater z uniwersum StarCrafta. Pojawią się również nowe funkcje gry!

Video

Nowy bohater: Probiusz

Probiusz to dzielny i niezwykle pracowity dystansowy Specjalista, który potrafi nieźle dokopać przeciwnikom dzięki możliwości zadawania gwałtownych obrażeń. Nasz ciekawski protoski próbnik nadrabia braki tężyzny fizycznej wykorzystując potężne zdolności zapewniające kontrolę nad obszarami na mapie. W arsenale Probiusza znajduje się:

  • Przyzwanie Pylonu – zapewnia pole widzenia na obszarze wokół niego i tworzy pole zasilające, które umożliwia Probiuszowi szybką regenerację many.
  • Działo Fotonowe – jeśli znajduje się na obszarze zasilanym przez pylon, to tymczasowo zadaje obrażenia pobliskim wrogom.
  • Impuls Zakłócający – Probiusz wystrzeliwuje przed siebie impuls energii, który zadaje obrażenia wszystkim trafionym przeciwnikom.
  • Szczelina Przesyłowa – tymczasowo spowalnia wrogów. Wybucha przy kontakcie z Impulsem Zakłócającym i zadaje obrażenia wszystkim pobliskim przeciwnikom.

Nowe funkcje gry

Wraz z publikacją najnowszej aktualizacji do Heroes of the Storm trafi – obok Probiusza – garść niezwykle przydatnych elementów gry:

  • Rzut oka na górę ekranu umożliwia teraz graczom błyskawiczną weryfikację stanu zdrowia członków drużyny i przeciwników oraz sprawdzenie poziomu ich many i energii.
  • Śledzenie zabitych bohaterów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej dzięki polu informacji o śmierci.
  • Gracze osiągający najlepsze wyniki są teraz lepiej i bardziej widowiskowo informowani o tym fakcie w trakcie meczu dzięki płonącym portretom.

Opis:

Odkąd Probiusz został aktywowany, nieustannie próbuje się wykazać. Być może jest nieduży, ale wywarł wielki wpływ przyzywając pylon, który miał kluczowe znaczenie dla odzyskania Aiur. Probiusz to najdzielniejszy ze wszystkich próbników i jest gotów, aby sprawdzić się w Nexusie.

Cecha

  • Przyzwanie Pylonu
    • Probiusz przyzywa pylon, który wytwarza pole zasilające i zapewnia pole widzenia na obszarze wokół. Probiusz regeneruje manę wyłącznie w polu zasilającym.
    • Aktywne mogą być maksymalnie 2 pylony.

Zdolności podstawowe

  • Akceleracja (Z)
    • Aktywuj, aby Probiusz zyskał premię 50% do szybkości ruchu na 5 sek. Otrzymanie obrażeń przerywa działanie efektu.
    • Działanie pasywne: Probiusz porusza się o 10% szybciej i unosi się nad ziemią.
  • Impuls Zakłócający (Q)
    • Probiusz wystrzeliwuje przed siebie impuls energii, który zadaje 150 pkt. obrażeń wszystkim przeciwnikom, których trafi. Jeśli impuls trafi w centrum Szczeliny Przesyłowej, doprowadzi do jej wybuchu i zada dodatkowe obrażenia.
  • Szczelina Przesyłowa (W)
    • Probiusz otwiera w wyznaczonym miejscu niestabilną Szczelinę Przesyłową, której aktywacja zajmuje 1,25 sek. i która przez 9 sek. spowalnia pobliskich przeciwników o 20%.
    • Aktywne Szczeliny Przesyłowe wybuchają przy kontakcie z Impulsem Zakłócającym i zadają 261 pkt. obrażeń pobliskim przeciwnikom.
  • Działo Fotonowe (E)
    • Probiusz przyzywa Działo Fotonowe, które zadaje 95 pkt. obrażeń na sekundę. Działa ono 11 sek.
    • Działo musi zostać postawione w polu zasilającym pylonu i dezaktywuje się, jeśli nie jest zasilane przez żaden pylon.

Zdolności bohaterskie

  • Przeciążenie Pylonów (R)
    • Zwiększa rozmiar pól zasilających pylonów i udostępnia im możliwość atakowania przeciwników i zadawania 110 pkt. obrażeń na sekundę. Czas działania: 10 sek.
    • Działanie pasywne: Pylony otrzymują stałe osłony o wartości 50% ich maksymalnej wartości zdrowia.
  • Brama Nicości (R)
    • Tworzysz w wyznaczonej lokalizacji barierę z ciemnej energii, która działa 4 sek. Przeciwnicy, którzy dotkną bariery, otrzymują 64 pkt. obrażeń na sekundę i zostają spowolnieni o 80% dopóki mają kontakt z barierą.

Talenty

Poziom bohatera (ranga) Talent Opis
1 [Q] Echo-impuls Impuls Zakłócający wraca teraz do Probiusza 1,25 sek. po dotarciu do celu i zadaje 75% obrażeń w drodze powrotnej.
1 [W] Rezonans Przesyłowy Zadanie: Trafiaj wrogich bohaterów wybuchami Szczelin Przesyłowych.
  Nagroda: Po trafieniu 10 bohaterów wybuchami Szczelin Przesyłowych, obrażenia od eksplozji wzrastają o 100 pkt.
  Nagroda: Po trafieniu 20 bohaterów wybuchami Szczelin Przesyłowych, zyskujesz 1 dodatkowy ładunek.
1 [E] Gromadzenie Minerałów Zadanie: Wrodzy bohaterowie i stronnicy w chwili śmierci pozostawiają po sobie minerały. Zbieraj je, aby zwiększyć maksymalne zdrowie Dział Fotonowych o 8 pkt., do maksymalnej wartości 560 pkt.
  Nagroda: Gdy zbierzesz 70 minerałów, Działo Fotonowe będzie zadawać o 25% więcej obrażeń, widzieć ponad przeszkodami, a także ujawniać pobliskie Ukryte jednostki.
2 [E] Bariera Fotonowa Kiedy Działo Fotonowe jest aktywne i zasilane, Probiusz zyskuje 30 pkt. pancerza magicznego.
2 [Z] Turbodoładowanie Akceleracja zapewnia Probiuszowi dodatkowe 10% pasywnej premii do szybkości ruchu w polu zasilającym, a czas odnowienia zdolności Akceleracji zostaje skrócony o 20 sek.
2 Pod Osłoną Probiusz zyskuje stałe osłony o wartości 10% jego maksymalnej wartości zdrowia. Osłony regenerują się szybko, jeżeli Probiusz nie otrzymał niedawno obrażeń.
3 [Q] Akcelerator Cząstek Impuls Zakłócający zadaje 10% więcej obrażeń za każdego trafionego przeciwnika lub Szczelinę Przesyłową. Maksymalna premia do obrażeń to 40%.
3 [W] Porażenie Szczelinowe Trafienie wrogiego bohatera wybuchem Szczeliny Przesyłowej zwiększa obrażenia zadawane mu przez Probiusza o 20% na 10 sek.
3 [E] Obrona Wież Po trafieniu wrogiego bohatera przez Działo Fotonowe, jego czas odnowienia ulega skróceniu o 1,25 sek.
4 [R1] Przeciążenie Pylonów Zwiększa rozmiar pól zasilających pylonów i udostępnia im możliwość atakowania przeciwników i zadawania 110 pkt. obrażeń na sekundę. Czas działania: 10 sek.

 

Działanie pasywne: Pylony otrzymują stałe osłony o wartości 50% ich maksymalnej wartości zdrowia.

4 [R2] Brama Nicości Tworzysz w wyznaczonej lokalizacji barierę z ciemnej energii, która działa 4 sek. Przeciwnicy, którzy dotkną bariery, otrzymują 64 pkt. obrażeń na sekundę i zostają spowolnieni o 80% dopóki mają kontakt z barierą.
5 Ofensywna Matryca Pole zasilające pylonu zapewnia sojuszniczym bohaterom 20% premii do zadawanych obrażeń.
5 Obezwładniająca Moc Pole zasilające pylonu zapewnia sojuszniczym bohaterom 10% premii do mocy zaklęć i 2 pkt. many na sekundę.
5 Generator Osłon Bohaterowie sojuszniczy znajdujący się w polu zasilającym pylonu otrzymują 30 pkt. osłon na sekundę, do maksymalnej wartości 120 pkt. Osłony działają przez 4 sek. po wyjściu z pola zasilającego pylonu.
6 [W] Splątanie Kwantowe Przeciwnicy pozostają spowolnieni przez 3,5 sek. po ostatnim kontakcie ze Szczeliną Przesyłową.
6 [W] Studnia Grawitacyjna Przeciwnicy zostają spowolnieni tym bardziej, im bliżej centrum Szczeliny Przesyłowej się znajdują. Maksymalne spowolnienie wynosi 60%.
6 [W] Repulsor Przeciwnicy trafieni przez wybuch Szczelin Przesyłowych są odrzucani od centrum eksplozji.
6 [W] Zakłócenia Moc zaklęć wrogich bohaterów trafionych wybuchem Szczeliny Przesyłowej spada o 35% na 3 sek.
7 [R1] Więcej Pylonów! Probiusz może mieć teraz maksymalnie 3 aktywne pylony, a obrażenia Przeciążenia Pylonów wzrastają o 25%.
7 [R2] Strażnik Bramy Brama Nicości działa bez końca, jeśli któryś z jej filarów znajduje się w polu zasilającym. Aktywna może być tylko jedna brama naraz.
7 [Q] Rozdzielacz Impulsu Trafienie Szczeliny Przesyłowej Impulsem Zakłócającym tworzy 4 dodatkowe impulsy, które zadają 50% obrażeń w różnych kierunkach. Dodatkowe impulsy nie wykorzystują efektów działania Echo-impulsu i Akceleratora Cząstek.
7 [W] Wstęga Probiusza Zawsze, kiedy wybuch Szczeliny Przesyłowej trafi 2 lub więcej wrogich bohaterów, w tym samym miejscu powstaje nowa szczelina.

 

Reklama

Podziel się ze znajomymi!