Przeciek umiejętności Seraphine


Reklama

Poznaliśmy prawdopodobne umiejętności Seraphine.


Zdolności Seraphine wyciekły już wcześniej, jednak wtedy udało się poznać jedynie dwie umiejętności, teraz poznaliśmy całość. Oczywiście informacje te pochodzą z przecieku.

Pasywka

Echo: Co trzecia rzucona zdolność odbije się echem i zostanie rzucona ponownie.

Harmonia: Rzucenie zdolności daje Nutę pobliskim sojusznikom na określony czas. Każda Nuta daje Seraphine bonus prędkości ataku i zadaje dodatkowe magiczne obrażenia.

Q

Zadaje magiczne obrażenia w wyznaczonym obszarze, zwiększające się wraz z brakującym zdrowiem przeciwnika. Zadaje maksymalne obrażenia, kiedy cel ma mniej niż 5% zdrowia.

W

Daje tarczę pobliskim sojusznikom oraz bonus do prędkości poruszania się na określony czas. Jeżeli Seraphine ma już tarczę, pobliscy sojusznicy zostaną uzdrowieni o wartość bazującą na brakującej ilości zdrowia.

E

Zadaje magiczne obrażenia wrogom i spowalnia ich na określony czas. Jeżeli wróg jest już spowolniony, zostanie on unieruchomiony.

R

Zadaje magiczne obrażenia wrogom i rzuca na nich urok. Długość trwania wydłuża się, jeżeli wróg został zaatakowany przez sojusznika.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!