Przegląd zmian w rozgrywce na rozpoczęcie sezonu 2024 w league of legends


Reklama

Zmiany w rozgrywce na rozpoczęcie sezonu 2024, poczynając od wpływu Pustki i poprawek terenu po nowe przedmioty i nie tylko, trafią na serwer testowy już dziś!


Video

Zmiany jednostek Pustki

  • Czerwie Pustki i Larwy Pustki: Czerwie Pustki to zupełnie nowi mieszkańcy legowiska Barona, którzy zajmą miejsce pierwszego Herolda w każdej grze, po czym znikną po upływie 14 minut meczu. Trzy Czerwie Pustki pojawią się po upływie pięciu minut — każdy z nich ma osobny czas odrodzenia, a w jednym meczu może pojawić się ich maksymalnie sześć. Gdy Czerw Pustki zostanie zaatakowany, uwolni rój Larw Pustki, które rzucą się na jego wrogów. Gracze, którym uda się zlikwidować Czerwie Pustki, otrzymają wzmocnienie Głód Pustki, które zapewni im możliwość zadawania dodatkowych rozłożonych w czasie obrażeń podczas atakowania budowli. Wzmocnienie to kumuluje się w oparciu o liczbę Czerwi Pustki, które uda się zlikwidować, a jeśli gracz zdoła zlikwidować pięć lub sześć czerwi, będzie również co jakiś czas przywoływać odpowiednio jedną lub dwie Larwy Pustki, które pomogą mu niszczyć budowle.
  • Herold: Herold powraca, ale z zupełnie odnowionym wyglądem inspirowanym Czerwiami Pustki. Nowością na rozpoczęcie sezonu 2024 jest to, że po pojawieniu się Herolda po skruszeniu Oka Herolda, posiadacz tego przedmiotu lub jego sojusznik będzie mógł kliknąć Herolda prawym przyciskiem myszy, by wskoczyć mu na plecy. Gracz będzie wtedy mógł sterować Heroldem i nakazać mu szarżę do przodu, zadając obrażenia i podrzucając wszystkich wrogich bohaterów na swojej drodze. Jeśli gracz zaszarżuje Heroldem na wieżę, zada on jeszcze więcej obrażeń, niż gdyby zaatakował ją bez kontroli gracza. Po zderzeniu z przeszkodą terenową lub wieżą bohater dosiadający Herolda zostanie z niego strącony i powróci do swojej normalnej postaci.
  • Obozy Pustki: Gdy po upływie 20 minut znów przyjdzie czas na przybycie Niebieskiego Strażnika i Czerwonego Krzewogrzbieta, zamiast nich odrodzą się Strażnik Dziecko Pustki i Krzewogrzbiet Dziecko Pustki. Transformacja sprawia, że są trudniejsi do pokonania, ale teraz po ich pokonaniu odpowiednie wzmocnienia będą przyznawane całej drużynie gracza, któremu udało się tego dokonać, z wyłączeniem sojuszników, którzy byli w danej chwili martwi. Dodatkowo po upływie 20 minuty pokonany Wędrujący Krab będzie powracać do gry jako Dziecko Pustki. Gdy Wędrujący Krab Dziecko Pustki zostanie zabity, wyemituje potężny efekt Rozkwitu Wróżbity, który ujawni wszystkich bohaterów i totemy na dużym, otaczającym go obszarze. Podobnie jak w przypadku zwykłego Rozkwitu Wróżbity, zdrowie wszystkich ujawnionych w ten sposób totemów zostanie zredukowane do 1 punktu.
  • Baron Nashor: Oprócz aktualizacji wizualnej Baron Nashor otrzymuje także trzy zupełnie nowe formy: Barona Terytorialnego, Barona Łowieckiego i Barona Wszechwidzącego. Każda z tych form wiąże się ze zmianami terenu w legowisku Barona. Baron Łowiecki pozostawia legowisko bez zmian, Baron Terytorialny tworzy przed nim ścianę, a Baron Wszechwidzący zamyka jego przód i otwiera obie boczne ściany, tworząc tunel. Dodatkowo każda odmiana Barona ma różne ataki: Baron Łowiecki razi wszystkich pobliskich wrogów błyskawicami z nieba, Baron Terytorialny przyciąga bohaterów do siebie swoimi nowymi dłońmi, a Baron Wszechwidzący otwiera Wyłom Pustki, który tworzy strefę zadającą obrażenia w czasie w nowym tunelu legowiska.

Zmiany terenu
  • Górna aleja: Na górnej alei dojdzie do dwóch poważnych zmian: teren po obu stronach będzie teraz lepiej powielony, a na środku wejścia do rzeki pojawi się nowa, mała kombinacja ściany i zarośli.
  • Dżungla: Największą zmianą terenu w dżungli będzie dodanie szerokich ścian bezpośrednio naprzeciwko legowisk Barona i Smoka.
  • Środkowa aleja: Na środkowej alei zarośla zostaną nieco cofnięte, co zapewni większe bezpieczeństwo mniej mobilnym bohaterom.
  • Dolna aleja: Podobnie jak w przypadku górnej alei, na dolnej alei pojawi się mała kombinacja ściany i zarośli. Dodatkowo niebieski obszar trójzarośli zostanie powielony po czerwonej stronie. Zmiany te mają na celu uczynienie alei bardziej symetrycznymi, eliminując wszelkie przewagi każdej z nich.

Dodatkowe zmiany
  • Zmiany przedmiotów: Mityczne przedmioty zostaną usunięte z gry w celu przeniesienia mocy z przedmiotów na samych bohaterów i zapewnienia graczom większej elastyczności w zakresie ścieżek ich rozwoju. Wraz z tą zmianą dodamy, usuniemy i dostosujemy moc i efekty wielu przedmiotów. Dodatkowo wprowadzona zostanie aktualizacja opisów przedmiotów, dzięki której będą one bardziej zrozumiałe już na pierwszy rzut oka, a dalsze szczegóły będą wyświetlane w razie potrzeby.
  • Zmiany Smoków: Po zamknięciu Piekielnej Szczeliny Piekielnego Smoka na mapie pojawią się piekielne popioły. Popiół zapewni bohaterowi, który go podniósł, adaptacyjne statystyki i zwiększoną prędkość ruchu. Po śmierci bohaterowie upuszczają połowę swoich popiołów, które następnie mogą zostać podniesione przez sojuszniczych lub wrogich bohaterów. Ponadto ze względu na nowe zmiany terenu przeniesionych zostało kilka małych ścian i zarośli przeznaczonych dla Górskiego Smoka i Oceanicznego Smoka.
  • Dynamiczna muzyka: Wraz ze zmianami wizualnymi w legowisku Barona podczas walk w pobliżu Barona lub innych celów Pustki pojawi się nowa muzyka.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!