Punkty celów za misje oraz postępy


Punkty za misje i postępy zostały zmienione w aktualizacji 11.24!


Przedstawiamy punkty celów

Punkty celów to nasza nowa jednostka miar jeśli chodzi o zaliczanie postępów w różnych misjach wydarzeń w grze. Bierze ona pod uwagę czas spędzony w grach dobieranych, a nie tylko „rozegranie 3 gier”.

Tło

Tradycyjnie, misje miały albo konkretne cele, takie jak „Umieść 3 totemy” albo ogólne cele, które miały pozwolić graczom osiągnąć postępy po prostu za granie w League lub Teamfight Tactics. Misje często polegają na połączeniu celów konkretnych i ogólnych, aby gracze zawsze osiągali postępy w wydarzeniu, nawet pasywnie!

Jednak aktualizacja 11.24 wprowadza znaczące zmiany do sposobu, w jaki traktujemy ogólne cele misji (pasywne). Aby upewnić się, że lepiej szanujemy i cenimy inwestycję czasu graczy w League i TFT, opracowaliśmy standardowy format, gwarantujący postępy oparte o czas, zwany „punktami celów”.

W SKRÓCIE: PUNKTY CELÓW OTRZYMACIE NA PODSTAWIE CZASU SPĘDZONEGO W GRZE. JEŚLI WYGRACIE, OTRZYMACIE ICH WIĘCEJ.

Ta zmiana nie oznacza, że misje będą trudniejsze do ukończenia i zaliczenia. Prawdę mówiąc, większość graczy zapewne uzna je za łatwiejsze.

ARAM, wydarzenia trybu i razem przeciw SI

Jednocześnie wprowadzone zostaną następujące zmiany:

  • ARAM i wydarzenia trybu przyniosą teraz tyle samo punktów celów za rozegraną minutę co w przypadku gier PvP w Summoner’s Rift. Obejmuje to rotacyjne tryby gry takie jak URF, Jeden za Wszystkich i Superksięga Czarów.
  • Gry TFT przynosić teraz będą 50% punktów celów w porównaniu z grami PvP LoL. W grach TFT będziecie otrzymywać 2 punkty za minutę gry i 3 punkty za minutę gry, jeśli ukończycie rozgrywkę w pierwszej czwórce.. Chociaż czas gry w TFT też będzie się liczył do wydarzeń League, nie powinna ona być najefektywniejszym sposobem zdobywania punktów celów LoL. (Dodaliśmy też kontrolę braku aktywności podczas gier TFT rozgrywanych w ramach misji wydarzeń League.)

  • Tryby Hyper Roll i Double Up od teraz również pozwalają robić postępy w misjach League z 50% zmniejszonym współczynnikiem, opisanym powyżej.
  • Gry Razem przeciw SI będą teraz dawać 33% punktów celów w porównaniu z grami LoL PvP – 1 punkt celów za rozegraną minutę lub 2 punkty celów za minutę wygranej gry. Nie liczą się one jednak w przypadku powtarzalnej misji Banku Tokenów.

Liczby

Oto nowe obliczenia:

Tryb gry Pkt. za minutę Gry Pkt. za minutę Gry (zwycięstwa)
Summoner’s Rift (PvP) 4 pkt. 6 pkt.
ARAM 4 pkt. 6 pkt.
Tryby gry wydarzenia 4 pkt. 6 pkt.
Wszystkie tryby TFT 2 pkt. (5–8 miejsce) 3 pkt. (1–4 miejsce)
Summoner’s Rift (Razem przeciw SI) 1 pkt. 2 pkt.

Przykładowo: Za 30 minutową rozgrywkę PvP w SR, która zakończy się porażką, gracz zdobędzie 120 punktów celów. Za zwycięstwo w takiej samej grze, gracz zdobędzie 180 punktów celów.


Podziel się ze znajomymi!