Rell – umiejętności


Reklama

Poznaliśmy szczegółowy opis umiejętności Rell.


Rell, produkt brutalnych eksperymentów Czarnej Róży, jest zbuntowaną, żywą bronią, która ma na celu obalenie Noxusu. Dzieciństwo dziewczyny pełne było nędzy i okrucieństwa — przetrwała niewyobrażalne zabiegi mające na celu udoskonalenie oraz opanowanie jej magicznej kontroli nad metalem… aż do gwałtownej ucieczki, kiedy to zabiła wielu swoich oprawców. Teraz, okrzyknięta mianem kryminalistki, napada na noxiańskich żołnierzy bez zastanowienia. Szuka ocalałych z dawnej „Akademii”, broni słabszych i jednocześnie skazuje swoich byłych nauczycieli na bezlitosną śmierć.

https://sadge.club/f75fbbdd1a

Umiejętność bierna — Odkształcanie Formy

Rell atakuje bardzo wolno, ale tymczasowo wykrada celowi część siły pancerza i odporności na magię, aby zadać dodatkowe obrażenia zależne od wartości wykradzionych statystyk. Rell może wysysać odporność z wielu różnych wrogów, aby stać się niezwykle wytrzymała.

Q — Roztrzaskujące Uderzenie

Rell dźga w przód swoją lancą, rozbijając każdą tarczę i zadając obrażenia każdemu trafionemu wrogowi (po trafieniu pierwszego celu obrażenia zmniejszają się). Jeśli Rell ma sojusznika powiązanego umiejętnością E — Przyciągnij i Odstrasz, ona i sojusznik odzyskują zdrowie po każdym trafieniu bohatera tą umiejętnością.

W1 — Ferromancja: Roztrzaskanie

(Można rzucić, tylko dosiadając wierzchowca) Rell wyskakuje w powietrze i przekształca swojego wierzchowca w ciężki pancerz, zyskując potężną tarczę utrzymującą się, dopóki nie zostanie zniszczona lub dopóki Rell ponownie nie dosiądzie wierzchowca. Lądując, Rell wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów wokół. Podczas transformacji Rell może użyć umiejętności E — Przyciągnij i Odstrasz oraz
R — Burza Magnetyczna
.

W pancerzu Rell ma zwiększoną wytrzymałość, mniejszą prędkość ruchu oraz limit prędkości ruchu. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancja: Na koń!

W2 — Ferromancja: Na koń!

(Można użyć, tylko mając pancerz) Rell rzuca się naprzód i przekształca swój pancerz w wierzchowca, zyskując nagły przypływ prędkości ruchu. Podczas następnego ataku Rell szarżuje na wroga, aby zadać dodatkowe obrażenia i przerzuć go przez ramię.

Rell dysponuje większą prędkością ruchu, gdy dosiada wierzchowca. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancja: Roztrzaskanie.

E — Przyciągnij i Odstrasz

Rell magnetycznie wiąże element swojego pancerza z wybranym sojuszniczym bohaterem, zapewniając mu dodatkową siłę pancerza i odporność na magię, gdy znajduje się w pobliżu.
Rell może ponownie użyć tej umiejętności, aby zerwać tę więź i ogłuszyć wszystkich wrogów znajdujących się wokół oraz pomiędzy nią i powiązanym sojusznikiem.

R — Burza Magnetyczna

Rell wpada w magnetyczną furię, powodując szarpnięcie pobliskich wrogów w swoją stroną. Następnie tworzy wokół siebie pole grawitacyjne, przyciągając znajdujących się w pobliżu wrogów na kilka sekund. Pole nie zakłóca innych działań jej wrogów.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!