Rework Skarnera – opis umiejętności

League of Legends

Reklama

Opis umiejętności Skarnera po reworku.


W patchu 14.7 Skarner ponownie przybywa na Summoner’s Rift dzięki kompleksowej aktualizacji VGU (aktualizacji grafiki i rozgrywki) obejmującej zmiany umiejętności, stylu gry, wyglądu, modelu w grze oraz historii osadzonej w świecie Runeterry. VGU ma na celu unowocześnienie ulubionych bohaterów League of Legends, przy jednoczesnym zachowaniu najważniejszych cech charakteru i wyglądu.

„Jestem przednią strażą Ixtal”.

Starożytny Brackern, Skarner, jest czczony w Ixtal jako jeden z założycieli kasty rządzącej, Yun Tal. Oddał się ochronie Ixtal przed resztą świata poprzez utrzymywanie regionu w izolacji. Jednak wraz z tym, jak coraz więcej członków Yun Tal zaczyna kwestionować tę decyzję, Skarner popada w coraz głębszą paranoję i jest gotów zrobić wszystko, by zapewnić bezpieczeństwo Ixtal i jego mieszkańcom — bez względu na koszty.

Video

UMIEJĘTNOŚCI

Umiejętność bierna — Nici Wibracji

Ataki Skarnera, Roztrzaskana Ziemia, Wstrząs i Nadzianie nakładają na wrogów efekt Trzęsienia. Wrogowie z trzema ładunkami Trzęsienia otrzymują obrażenia w czasie równe części ich maksymalnego zdrowia.

Q — Roztrzaskana Ziemia / Tąpnięcie

Skarner wyrywa kamień z ziemi i wykorzystuje go do wzmocnienia swoich trzech kolejnych ataków o dodatkowe obrażenia, zasięg i prędkość ataku. Jego trzeci atak uderza kamieniem w cel, spowalniając go i zadając znaczne obrażenia dodatkowe, po czym kończy efekt.

Skarner może ponownie użyć Tąpnięcia, aby rzucić kamieniem jak pociskiem, który eksploduje na pierwszym trafionym przeciwniku, powodując takie same obrażenia i spowolnienie, a potem kończąc efekt.

W — Sejsmiczny Bastion

Skarner otrzymuje tarczę i uderza w ziemię, wywołując falę uderzeniową, która zadaje obrażenia i spowalnia pobliskich wrogów.

E — Uderzenie Ixtal

Skarner szarżuje naprzód, ignorując teren i chwyta pierwszego wrogiego bohatera lub dużego potwora, z którym się zderzy. Może następnie przenieść swój cel na niewielką odległość, zadając mu obrażenia i ogłuszając go, jeśli zderzy się z terenem.

R — Nadzianie

Skarner nadziewa na swoje żądło maksymalnie trzech wrogich bohaterów, zadając im obrażenia i unieruchamiając ich. Skarner zyskuje dodatkową prędkość ruchu na krótki czas i przenosi cele ze sobą do końca trwania efektu.

Reklama
Czytaj więcej