Rework wizualny Jaxa i nowi bohaterowie


Reklama

Zbliżające się łowy, niezaspokojony głód w Noxusie, emocjonalny artysta, Skarner, Jax i tak dalej.

Cześć wszystkim! Tu Lexi „Riot Lexical” Gao. Pojawiam się ponownie, aby przestawić wam aktualizację. Minęło już dość dużo czasu, odkąd ostatnio przelaliśmy na papier plany dotyczące bohaterów, a przecież miło jest usiąść i napisać co nieco o tym, co się najbardziej lubi w League: w moim przypadku o bohaterach! …Chociaż może jestem trochę tendencyjny.

Od ostatniego razu zdążyliśmy wypuścić naszego zaklinacza z Ixtal – klasycznego zaklinacza obdarzonego dobrze znanymi umiejętnościami, które jednak są unikalne w kontekście tego, kim jest Milio Łagodny Płomień. Powrót do prostych zestawów umiejętności wywołał w nas nostalgię za mniej skomplikowanymi czasami i chcemy kontynuować tworzenie bohaterów o podobnym stylu gry.

Przed Milio wypuściliśmy szereg bohaterów, którzy są co prawda bardzo wyjątkowi i interesujący, ale kwalifikują się do bardziej skomplikowanej kategorii. Nasz plan na przyszłość zakłada stworzenie dużego wyboru bohaterów prostych, skomplikowanych i wszelkich pośrednich wariantów. Oczywiście będziemy ściśle monitorować ich poczynania oraz wasze opinie i w razie potrzeby wprowadzać zmiany.

Samotny zabójca zginie, ale drużyna przetrwa

04282023_ChampRoadmapArticle_NaafiriTeaser.jpg

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, Naafiri jest przeznaczona dla tych, którzy chcą się skoncentrować na polowaniu. Wybór roli zabójcy może onieśmielać. Trzeba posiadać rozległą wiedzę, aby móc zdecydować, kiedy należy udać się na wypad i jak się dobrze ustawić – a przede wszystkim umieć rozpoznać właściwy moment do zrobienia odskoku i realizacji planu ucieczki, aby utrzymać się przy życiu. A na dodatek trzeba władać odpowiednią mechaniką, by wykorzystać umiejętności bohatera. Mamy nadzieję, że jeśli chodzi o to ostatnie, Naafiri obniża wymagania i umożliwi większą koncentrację na grze w skali makro.

Wraz ze zmianą w rozgrywce zabójcy, którą wprowadza Naafiri, stworzymy też wiele nowych technik pozwalających wykorzystać jej wyjątkowy motyw rozgrywki, co powinno ożywiać grę, nadawać jej większą dynamikę i porządkować ją. Poświęcimy czas na porządne przekopanie się przez wyniki i ich ocenę, aby sprawdzić, czy są też inni bohaterowie, którzy mogliby skorzystać dzięki bardziej rozbudowanej technice uników podczas jej premiery!

Zaspokajanie nienasyconego głodu

04282023_ChampRoadmapArticle_Briar_teaser_Web.png

Pracując nad Naafiri, projektant rozgrywki Glenn „Riot Twin Enso” Anderson testował całe tony zestawów z nienasyconym apetytem. Jednak zespół miał poczucie, że przez takie rozwiązania traci się kontrolę nad zestawem umiejętności Naafiri, zatem postanowił zachować odkrycia Riot Twin Ensa na później, szczególnie, że wydawały się lepiej pasować do stylu gry szturmowca lub zwadźcy niż zabójcy. I właśnie wtedy główny projektant August Browning to dostrzegł.

Bo zawsze był wielkim pasjonatem pewnego gatunku mitycznych bestii… Tak czy siak, zespołowi bardzo spodobał się pomysł niekontrolowanego głodu i tego, co dzieje się, gdy czasem ten głód przejmuje kontrolę i stworzenie może pożreć tych, którzy na to zasłużyli.

Osobiście bardzo dobrze to rozumiem! Gdy jestem naprawdę głodny, czuję się, jakbym zaraz miał wpaść w szał!

Na szczęście dla nas – i całego Noxusu – Briar wie już, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem, i obiecała poprawę, ponieważ potrafi trochę zapanować nad swoim nieopanowanym głodem…

Dzieło i artysta z Ionii

Słuchajcie, zanim zaczniecie zadawać pytania… wiemy, że zawsze mamy grafikę w zwiastunach bohaterów. I zamierzaliśmy zamieścić tu grafikę naszego środkowego, tyle że on sam nalegał, abyśmy pozwolili mu ją stworzyć!

Byliśmy naprawdę podekscytowani, że tak zdolny artysta sam stworzy dla nas swoją grafikę. Znaczy… On tworzy naprawdę tak złożone dzieła, że wpadaliśmy w biurze w osłupienie.

Niestety dał nam czyste płótno. Spytaliśmy go o powód, próbując dowiedzieć się czegoś więcej o nim samym, o jego sztuce i jego stylu. Ale on tylko przez jakiś czas stał w grobowym nastroju. A potem powiedział: – Dla niektórych sztuka to poszukiwania trwające całe życie. Tak właśnie jest w moim przypadku. A… pędzel w moim ręku to proste narzędzie, ale wykonane perfekcyjnie.

Wydawało się nam, że to dość dziwna wypowiedź, ponieważ jego sztuka jest zwykle tak energiczna i pełna życia. Natomiast sam artysta wydał się nam smętny i ponury. Musiał w przeszłości doświadczyć czegoś strasznego albo…

Nieważne, i tak na razie nie mamy grafiki. Wszystko, na co możemy liczyć to to, że rozdarty, zgnębiony artysta zaszczyci nas kiedyś swoim kunsztownym, nieprawdopodobnie mistrzowskim dziełem. I że wszyscy zobaczycie wtedy prawdziwy obraz jego samego i jego sztuki. A może nawet sami zaplanujecie stworzenie czegoś wysoce skomplikowanego w wykonaniu dzięki tej inspiracji.

Krótki raport na temat Skarnera

04282023_ChampRoadmapArticle_Skarner.png

Nie minęło wiele czasu, odkąd zagłębiliśmy się w temacie Skarnera i zbadaliśmy całą mnogość ścieżek, iteracji i modyfikacji. Chociaż wybraliśmy kierunek zmian, który nas ekscytuje, upłynie trochę czasu, nim zobaczycie, jak nasz ulubiony skorpion wędruje po Summoner’s Rift. Obecnie przewidujemy, że wypuścimy go na początku roku, ale nie jesteśmy jeszcze w 100% pewni tego terminu.

Obecnie zespół projektowy ciężko pracuje nad ustaleniem jego zestawu umiejętności. W przeciwieństwie do innych zespołów musi dopilnować, aby jego rozgrywka była zabawna, interesująca i wyważona, a to oznacza całą masę testowania.

Pilnie pracujemy nad tym, aby wszystko dobrze działało, i pod koniec roku zgłosimy się z kolejną aktualizacją dotyczącą naszych postępów!

On wciąż nie ma prawdziwej broni

Opóźnienie związane z rozgrywką Skarnera zapewniło trochę dodatkowego czasu grafikom i scenarzystom. W tej sytuacji postanowili zająć się znajomym górnym, który pilnie potrzebuje odświeżenia.

04282023_ChampRoadmapArticle_VandalJax_Web.jpg

Jax jest bardzo lubianym bohaterem, który szczerze mówiąc, wygląda na trochę przestarzałego, gdy stanie obok nowszych, napakowanych wersji. Zamierzamy zaktualizować jego model, animacje, dubbing, efekty wizualne i częściowo grafikę portretu, aby pasowały do aktualizacji rozgrywki, którą niedawno otrzymał.

Postanowiliśmy nie dawać Jaxowi prawdziwej broni, nawet gdyby nas o to błagał na kolanach. Zamiast tego zwiększyliśmy znaczenie tej, którą ma – to jedyna rzecz zabrana z jego ojczystej Icathii, zanim pochłonęła ją Pustka. I dlatego woli ją od bardziej tradycyjnych rodzajów broni.

Mamy nadzieję, że Jax pojawi się w swojej nowej postaci przed końcem roku!

To na razie koniec naszego planowania

Na dzisiaj to wszystko! Ale nie martwcie się, są inni ekscytujący bohaterowie, na przykład uroczy strzelec, który się już powoli wykluwa. Ale o tym porozmawiamy przy następnej okazji!

Reklama

Podziel się ze znajomymi!