Riot i Ubisoft będą razem walczyć z toksycznością graczy


Firmy Riot oraz Ubisoft łączą siły żeby razem walczyć z graczami nieprzestrzegających zasad netykiety.


W całej branży gier wiele osób ciężko pracuje nad tym, aby uczynić je bardziej pozytywnymi i przyjaznymi — a w ostatecznym rozrachunku, aby sprawić, że każdy będzie bawił się w nich możliwie jak najlepiej. Wprowadzenie znaczących zmian w tym złożonym przedsięwzięciu będzie wymagało współpracy wszystkich członków tego sektora.

Dlatego też firmy Riot i Ubisoft nawiązały współpracę, której celem jest stworzenie bazy danych gromadzącej anonimowe dane z gry, aby lepiej wyszkolić oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do moderowania, które wykrywają i łagodzą szkodliwe zachowania w grze.

Projekt badawczy „Zero Harm in Comms” jest pierwszym krokiem w ogólnobranżowym przedsięwzięciu, które ma na celu przynieść korzyści wszystkim osobom grającym w gry wideo. Firmy Riot i Ubisoft są zgodne w swojej misji tworzenia struktur gier, które sprzyjają bardziej satysfakcjonującym doświadczeniom społecznym i unikają szkodliwych interakcji.

Jako członkowie organizacji Fair Play Alliance, obie firmy wierzą, że poprawa dynamiki społecznej gier online będzie możliwa tylko dzięki komunikacji, współpracy i wspólnym wysiłkom całej ich branży. Dzięki szerokiemu katalogowi popularnych gier Ubisoftu i nastawionym na rywalizację tytułom Riotu, baza danych stworzona w wyniku tej współpracy powinna obejmować szeroki zakres graczy i przypadków użycia, aby lepiej szkolić systemy SI w zakresie wykrywania i łagodzenia szkodliwych zachowań.

W miarę jak gry stają się coraz bardziej popularne na całym świecie, skala tego wyzwania tylko się rozszerza. Dlatego Riot inwestuje w systemy SI, aby automatycznie wykrywać szkodliwe zachowania i wspierać bardziej pozytywne społeczności we wszystkich naszych grach. Zachęcamy do przeczytania więcej o podejściu Riotu do dynamiki graczy, gdzie szczegółowo opisujemy stojące przed nami wyzwania i różne sposoby, w jakie nasze gry starają się im sprostać.

Uczynienie społeczności internetowych bardziej przyjaznymi jest ciągłą misją, która nigdy nie zostanie w pełni zrealizowana. W związku z tym tylko pracując razem, możemy dokonać znaczących postępów. Jesteśmy zdecydowani podzielić się w przyszłym roku naszymi wnioskami z pierwszej fazy tej inicjatywy z całą branżą.


Podziel się ze znajomymi!