Szczegółowy opis i prezentacja umiejętności Samiry.
Samira wkracza na serwer testowy, dlatego poznaliśmy wygląd każdej z jej umiejętności w grze.
Umiejętność bierna — Chojracki Impuls
Łączenie niepowtarzających się umiejętności (i ataków podstawowych) podnosi klasę stylu Samiry o jedną literę, poczynając od poziomu E, a kończąc na S. Każda klasa daje jej premię do prędkości ruchu. Samira może też likwidować wrogów z dystansu, używając pistoletów, lub w zwarciu za pomocą miecza ― w tym ostatnim przypadku zadaje dodatkowo obrażenia magiczne.
Samira może też żonglować wrogami wyrzuconymi w powietrze przez jej sojuszników, przedłużając efekt ich przemieszczenia.
Q ― Smykałka
Walcząc z dystansu, Samira strzela do wrogów ze swoich pistoletów. Natomiast podczas walki w zwarciu zadaje wrogom obrażenia cięciami miecza.
W — Wirujące Ostrze
Samira przeszywa cięciami miecza obszar wokół siebie, zadając dwukrotnie obrażenia wrogom znajdującym się w zasięgu oraz niszcząc wszelkie wrogie pociski znajdujące się na tym obszarze w momencie użycia umiejętności oraz te, które pojawią się w nim po jej użyciu.
E — Dziki Pęd
Samira doskakuje przez wroga lub sojusznika, zadając obrażenia magiczne każdemu wrogowi, przez którego przeniknie, oraz zyskując tymczasowo premię do prędkości ataku. Udział w zabójstwie wrogiego bohatera powoduje zresetowanie czasu odnowienia Dzikiego Pędu.
R — Piekielny Spust
Samira wypuszcza ze swojej broni strumień pocisków, atakując w tym czasie 10-krotnie każdego wroga w swoim otoczeniu. Każdy strzał zadaje obrażenia fizyczne, nakłada efekt kradzieży życia i może zadać trafienie krytyczne.
Samira może użyć Piekielnego Spustu tylko wówczas, gdy ma klasę stylu S (najwyższą).