Poznaliśmy szczegółowy opis umiejętności Samiry.
Samira w grze będzie dostępna w patchu 10.19, natomiast na serwerze testowym dla każdego powinna być dostępna już od 2 września.
Samira umiejętności
Daredevil Impulse (P)
Samira tworzy kombinację, trafiając swoimi atakami lub unikalnymi umiejętnościami z poprzedniego trafienia. Każda z nich zwiększa jej Styl, z ocen „E” do „S” (w sumie 6). Samira otrzymuje X% prędkości ataku na każdą ocenę.
Atakami wręcz Samiry zadają dodatkowe X obrażeń magicznych, zwiększone do X w zależności od brakującego zdrowia przeciwnika.
Ataki Samiry wobec unieruchomionych przeciwników podrzucają ich na 0.5 sek i zadają obrażenia w 6 oddzielnych atakach. Samira dashuje w zasięg przeciwko celom, które są lekko poza normalnym zasięgiem ataku.
Samira oddaje strzał, zadający X obrażeń fizycznych pierwszemu trafionemu wrogowi.
Jeśli ta umiejętność zostanie używa przeciwko przeciwnikom w zasięgu walki wręcz, Samira zamiast tego tnie przeciwnika mieczem, zadając obrażenia fizyczne.
Każde trafienie może być krytyczne, zadające 25% bonusowych obrażeń
Jeżeli zostanie użyte podczas „Wild Rush”, Samira po zakończeniu uderzy wszystkich wrogów na swojej drodze
Samira wykonuje cięcia wokół siebie przez 1 sekundę, zadając wrogom dwa X obrażeń fizycznych i niszcząc pociski wroga, które wejdą w obszar.
Samira dashuje przez wroga lub przeciwnika, wykonując cięcie przeciwników, przez których przejdzie zadając X obrażeń magicznych i otrzymując 30% prędkości ataku przez 3 sekundy
Likwidacja przeciwnika resetuje cooldown umiejętności
Samira może korzystać z tej umiejętności tylko wtedy, gdy jej aktualna ocena stylu to S.
Samira wypuszcza strumień strzałów z broni, strzelając dziko do wszystkich wrogów otaczających ją 10 razy w ciągu 2 sekund, a każdy strzał zadaje określoną liczbę obrażeń fizycznych i nakłada kradzież życia. Każdy strzał może zadawać obrażenia krytyczne.