Spis wszystkich run


Reklama

Nowy system run jest już z nami! Warto jest zapoznać się ze spisem wszystkich run oraz z ich statystykami jeszcze przed podjęciem walki. Przygotowaliśmy dla Was także poradnik, abyście wiedzieli jakie runy wybrać na danego bohatera, więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

Determinacja

ŻYJ WIECZNIE! W Determinacji chodzi o wytrzymałość i kontrolę tłumu.

Premia ścieżki

DETERMINACJA + DOWOLNA ŚCIEŻKA+130 pkt. zdrowia

Runa kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Uścisk Nieumarłego

SIORBANIE ROSOŁUCo każde 4 sekundy w walce, twój następny podstawowy atak na bohaterze zada dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 4% twojego maksymalnego zdrowia, uleczy cię o 2% twojego maksymalnego zdrowia i na stałe zwiększy twoje zdrowie o 5 punktów.
BEZ ŁYŻKIBohaterowie walczący na dystans mają leczenie zmniejszone o połowę i dostają 2 punkty zdrowia na stałe.

Reperkusje

MÓW DO MNIE „WSTRZĄS”Po unieruchomieniu wrogiego bohatera twój pancerz i odporność na magię zwiększają się o 20 pkt + 30% na 2,5 sekundy. Następnie wybuchasz, zadając magiczne obrażenia pobliskim przeciwnikom.
OBRAŻENIA40 – 140 (+3,5% twojego maksymalnego zdrowia)
CZAS ODNOWIENIA20 sekund

Opiekun

NA PEWNO NIE BRAUMStrzeż sojuszników w promieniu 175 jednostek od ciebie i sojuszników, którzy są celami twoich zaklęć na 2,5 sekundy. Podczas strzeżenia, jeżeli któreś z was otrzyma obrażenia, oboje dostaniecie tarczę i zostaniecie przyspieszeni na 1,5 sekundy.
CZAS ODNOWIENIA45 sekund
TARCZA60 – 150 +(0,20 pkt. mocy umiejętności) + (10% pkt. dodatkowego zdrowia)
PRZYSPIESZENIE+20% prędkości ruchu

Siła

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Niezachwiany

SZYBCY I NIEUSTĘPLIWIPo rzuceniu czaru przywoływacza zyskujesz 15% nieustępliwości i odporności na spowolnienie przez 10 sekund. Dodatkowo, zyskujesz 10% nieustępliwości i odporności na spowolnienie za każdy odnawiający się czar przywoływacza.

Demolka

PRAWY SIERPOWYPrzygotowuj potężny atak przeciwko wieży przez 4 sek., znajdując się w promieniu 600 jednostek od niej. Ten atak zadaje 125 (+30% twojego maksymalnego zdrowia) pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych.
CZAS ODNOWIENIA45 sekund

Przypływ Życia

BEREKOgraniczanie ruchów wrogich bohaterów oznacza ich na 4 sekundy.
URATOWANOSojusznicy, którzy zaatakują tak oznaczonego wroga, leczą się o 5 pkt. +1,0% twojego maksymalnego zdrowia w ciągu 2 sekund.

Odporność

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Żelazna Skóra

ZA DARMOZyskujesz 5 punktów pancerza.
ODWAGA W PŁYNIEEfekty leczące z przedmiotów zaopatrzeniowych leczą za 20+ pkt. zdrowia, a tarcze zwiększają twój pancerz o 5% na 3 sekundy.

Lustrzana Skorupa

ZA DARMOZyskujesz 5 punktów odporności na magię.
ODWAGA W PŁYNIEEfekty leczące z przedmiotów zaopatrzeniowych leczą za 20+ pkt. zdrowia, a tarcze zwiększają twoją odporność na magię o 5% na 3 sekundy.

Szkolenie Sprawnościowe

WARTO ĆWICZYĆPo 10 minutach zyskujesz 8 punktów pancerza i 8 punktów odporności na magię, a twój pancerz i odporność na magię zwiększają się o 5%.

Żywotność

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Przerost

WEŹ MOJĄ ENERGIĘZyskujesz 0,2% maksymalnego zdrowia za każde 8 potworów lub wrogich stworów, które giną blisko ciebie.

Rewitalizacja

NAPÓJ ENERGETYCZNYLeczenie i tarcze są o 5% silniejsze i zwiększają się o dodatkowe 10% na celach, które mają mniej niż 40% zdrowia.

Drugi Oddech

PROSZĘ MU POMÓC, DOKTORZEPo otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera 4% twojego maksymalnego zdrowia +6 pkt. zregeneruje się w ciągu 10 sekund.

Dominacja

POLUJ I ELIMINUJ OFIARY! W Dominacji chodzi o obrażenia eskplozywne i dostęp do celu.

Premia ścieżki

DOMINACJA + DOWOLNA ŚCIEŻKA+11 pkt. obrażeń od ataku lub +18 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie.

Runa kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Porażenie

CZTERY!Trafienie bohatera 3 oddzielnymi atakami lub umiejętnościami w ciągu 3 sekund zadaje dodatkowe obrażenia adaptacyjne.
OBRAŻENIA50 – 220 pkt., zależnie od poziomu (+0,50 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, +0,3 pkt. mocy umiejętności)

Drapieżnik

POLOWANIE ROZPOCZĘTEWyposaża buty w aktywny efekt „Drapieżnik”. Użyj „Drapieżnika” i ładuj go przez 1,5 sekundy poza walką, aby zyskać 45% prędkości ruchu na 15 sek. Ataki lub umiejętności powodujące obrażenia zakończą ten efekt, zadając 60-140 (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)(+0,25 pkt. mocy umiejętności) pkt. dodatkowych obrażeń adaptacyjnych.
CZAS ODNOWIENIA180 sekund do 120 sekund, zależnie od poziomu. Na początku gry jest w trakcie odnawiania i zaczyna się odnawiać, gdy ładowanie zostanie przerwane.

Mroczne Żniwa

ZBYT STRASZNEBohaterowie, duże stwory i duże potwory upuszczają esencję duszy w chwili śmierci. Zbieraj dusze, aby zyskać efekt Naładowania Duszy. Twój następny atak na bohaterze lub budowli zużywa Naładowanie Duszy, aby zadać dodatkowe obrażenia adaptacyjne.
NA PEWNO NIE THRESHNaładowanie Duszy trwa 20 sekund, wydłużone do 300 sekund po zebraniu 150 sztuk esencji duszy.
ZBIERACTWODodatkowe obrażenia: 40 – 80 pkt. (+0,25 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,2 pkt. mocy umiejętności) + liczba zebranych esencji duszy.
21 GRAMÓW?Bohaterowie – 6 sztuk esencji duszy // Potwory – 2 sztuki esencji duszy // Stwory – 4 sztuki esencji duszy

Złośliwość

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Cios Poniżej Pasa

TYRANZadawanie obrażeń bohaterom z ograniczonym ruchem lub możliwością działania zadaje 12 – 30 pkt. dodatkowych nieuchronnych obrażeń (zależnie od poziomu).
CZAS ODNOWIENIA4 sekundy – zaczyna się liczyć od obrażeń zadanych po ograniczeniu

Smak Krwi

MNIAM!Leczysz się, gdy zadajesz obrażenia wrogim bohaterom.
TRANSFUZJALeczenie: 18 – 35 (+0,20 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, +0,1 pkt. mocy umiejętności) pkt., zależnie od poziomu

Niespodziewane Uderzenie

BYŁEM W UKRYCIU!Po zakończeniu ukrywania się lub użyciu doskoku, skoku, mignięcia, teleportacji lub zadaniu jakichkolwiek obrażeń bohaterowi, daje ci 10 pkt. destrukcji i 8 pkt. przebicia odporności na 5 sekund.
CZAS ODNOWIENIA4 sekundy

Tropienie

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Zombi Totem

TO CAŁKIEM SŁODKIEGdy zniszczysz totem, na jego miejscu pojawi się sojuszniczy Zombi Totem. Dodatkowo, gdy totemy wygasną, powstają jako Zombi Totemy.
NIEŻYWY KUMPELZombi Totemy są widoczne, utrzymują się przez 180 sekund i nie liczą się do limitu totemów

Duch Poro

PUCHATE STWORZONKOWejdź w zarośla, aby po krótkim przygotowaniu przywołać Poro. Gdy opuścisz zarośla, Poro w nich pozostanie, by dawać ci wizję dopóki nowy nie zostanie przyzwany.
TO NIE BYŁO MIŁEJeżeli wróg wejdzie w zarośla, w których znajduje się Poro, wystraszy go, a efekt będzie odnawiał się przez 3 sekundy.
DLACZEGO TO ZROBIŁEŚPrzygotowanie przywoływania Poro zostanie przerwane, jeśli rozpoczniesz walkę z bohaterem.

Kolekcja Oczu

WIDZĘ CO TAM ZROBIŁEŚZbieraj gałki oczne, niszcząc totemy i biorąc udział w zabójstwach bohaterów. Zyskaj adaptacyjną premię wynoszącą 0,6 pkt. obrażeń od ataku lub 1 pkt. mocy umiejętności za każdą zebraną gałkę oczną.

Łowca

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Krwiożerczy Łowca

SADYSTALeczysz się o pewien procent obrażeń zadanych za pomocą swoich umiejętności.
WIĘCEJ KRWILeczy za 2,5% + 2,5% za każdy ładunek Łowcy Nagród.
ZABIJ ICH WSZYSTKICHZdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.
WALKA W POJEDYNKĘWartość leczenia zmniejszona do jednej trzeciej w przypadku umiejętności obszarowych.

Pomysłowy Łowca

ZAWSZE W GOTOWOŚCIZyskujesz 10% skrócenia czasu odnowienia aktywnego przedmiotu plus 6% za każdy ładunek Łowcy Nagród (łącznie z Talizmanami).
POROBIONYZdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.

Bezwzględny Łowca

ZNAJDĘ CIĘZyskujesz 8 jedn. prędkości ruchu poza walką plus 8 jedn. za każdy ładunek Łowcy Nagród.
I ZABIJĘZdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.

Precyzja

STAŃ SIĘ LEGENDĄ! W Precyzji chodzi o ulepszone podstawowe ataki i ciągłe obrażenia.

Premia ścieżki

PRECYZJA + DOWOLNA ŚCIEŻKA+18% prędkości ataku

Runa kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Do Ataku

RYTMICZNIETrafienie bohatera podstawowymi atakami 3 razy z rzędu spowoduje zadanie 30-120 pkt. dodatkowych obrażeń adaptacyjnych (zależnie od poziomu) i sprawi, że będzie otrzymywać o 12% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł przez 6 sekund.

Zabójcze Tempo

PRĘDKOŚĆ PODRÓŻNA1,5 sekund po zadaniu obrażeń bohaterowi zyskujesz 30-80% prędkości ataku (zależnie od poziomu) na 3 sekundy. Atakowanie bohaterów wydłuża efekt do 6 sekund.
CZAS ODNOWIENIA10 sekund
PONAD 9000!!!Zabójcze Tempo umożliwia tymczasowe przekroczenie limitu prędkości ataku.

Zwinne Nogi

TAK JAK KRÓLICZEKAtakując i poruszając się, gromadzisz ładunki energii. Po zebraniu 100 ładunków, twój następny atak będzie Naładowany.
PEŁNA BATERIANaładowane ataki leczą cię za 5-50 pkt. (+0,10 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, + 0,20 pkt. mocy umiejętności) i dają ci +30% prędkości ruchu na 1 sekundę.
MAŁE TYPYLeczenie jest skuteczne w 60%, gdy zaatakujesz stwora.

Bohaterstwo

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Przeleczenie

NIE MARNUJNadwyżka leczenia na tobie zamienia się w tarczę o wytrzymałości wynoszącej maksymalnie 10% twojego maksymalnego zdrowia + 10 pkt.
SŁYSZAŁEM, ŻE LUBISZ LECZENIETarcza powstaje z 30% nadwyżki samoleczenia lub 300% nadwyżki leczenia od sojuszników.

Triumf

BIERZ ICH, TYGRYSIEUdział w zabójstwie przywraca 15% brakującego zdrowia i daje ci dodatkowo 25 szt. złota.

Rozwój Myśli

NIESKOŃCZONA MODZPrzez 5 sekund po awansowaniu lub udziale w zabójstwie jakakolwiek wydana mana zostaje w pełni przywrócona.

Legenda

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Legenda: Żwawość

TRZEBA SZYBCIEJZyskujesz 3% prędkości ataku plus dodatkowe 1,5% za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 10 ładunków).
SŁAWAPostępy w kierunku ładunków Legendy zyskujesz za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora.

Legenda: Nieustępliwość

SPRÓBUJ MNIE ZATRZYMAĆZyskujesz 5% nieustępliwości plus dodatkowe 1,5% za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 10 ładunków).
CHWAŁAPostępy w kierunku ładunków Legendy zyskujesz za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora.

Legenda: Rodowód

PŁACIMY ŻELAZEMZyskujesz 0,8% kradzieży życia za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 10 ładunków).
PRESTIŻPostępy w kierunku ładunków Legendy zyskujesz za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora.

Walka

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Ostateczny Cios

BEZWZGLĘDNOŚĆZadajesz 10% więcej obrażeń bohaterom, którzy mają mniej niż 40% zdrowia.
CZY KTOŚ POWIEDZIAŁ „PENTAKILL”Dodatkowo, udział w zabójstwie bohatera daje adaptacyjną premię wynoszącą 9 punktów obrażeń od ataku lub 15 punktów mocy umiejętności na 10 sekund.

Czarnoksięstwo

SIEJ ZNISZCZENIE! W Czarnoksięstwie chodzi o wzmocnione umiejętności i zarządzanie zasobami.

Premia ścieżki

CZARNOKSIĘSTWO + DOWOLNA ŚCIEŻKACzarnoksięstwo + Precyzja +15 pkt. obrażeń od ataku or +25 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie

Runa kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Przywołanie Aery

WRÓŻKOWA MOCTwoje ataki i umiejętności wysyłają Aery do celu. Aery osłania tarczą sojuszników, a wrogom zadaje obrażenia.
OBRAŻENIA20 – 60 pkt., zależnie od poziomu (+0,10 pkt. mocy umiejętności, +0,15 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
TARCZA30 – 80 pkt., zależnie od poziomu (+0,25 pkt. mocy umiejętności, +0,40 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
WRÓĆAery nie może być wysłana ponownie, dopóki nie wróci do ciebie.

Ezoteryczna Kometa

NO DAWAJZadawanie obrażeń bohaterom za pomocą umiejętności powoduje zrzucenie komety w dane miejsce lub, jeśli Ezoteryczna Kometa się odnawia, skraca jej czas odnowienia.
OBRAŻENIA ADAPTACYJNE30 – 100 (zależnie od poziomu) (+0,20 pkt. mocy umiejętności i +0,35 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
CZAS ODNOWIENIA20 – 8 sekund (zależnie od poziomu)
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIANieobszarowe: 20% // Obszarowe: 10% // Rozłożone w czasie: 5%

Pęd Fazowy

WZIUUU WZIUUUTrafienie wrogiego bohatera za pomocą 3 ataków lub osobnych umiejętności w ciągu 3 sekund daje 15-40% prędkości ruchu zależnie od poziomu.
CZAS DZIAŁANIA3 sek.
CZAS ODNOWIENIA15 sekund
NIE NO, SERIO WZIUUU WZIUUUDodatkowo, bohaterowie walczący w zwarciu zyskują zwiększoną o 75% odporność na spowolnienie na czas trwania.

Artefakt

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Kula Nulifikacji

NIE DO ZABICIAPo otrzymaniu obrażeń magicznych, które zredukowałyby twoje zdrowie do poziomu niższego niż 30%, zyskasz tarczę pochłaniającą 40-120 pkt. obrażeń magicznych zależnie od poziomu (+0,10 pkt. mocy umiejętności i +0,15 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) na 4 sek.
CZAS ODNOWIENIA60 sekund

Opaska Przepływu Many

OSTATNI WŁADCA MANYCo 60 sek. koszt many lub energii następnej umiejętności zostaje zwrócony, a ponadto otrzymujesz 8% brakującej many lub energii.

Nadzwyczajny Kapelusz

10 PUNKTÓW DLA DEMACIICzas odnowienia twojej superumiejętności jest skrócony o 5%. Za każdym razem, gdy użyjesz superumiejętności, jej czas odnowienia zostaje skrócony o 2%. Kumuluje się do 5 razy.

Świetność

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Transcendencja

IDEALNA DYCHAZyskujesz 10% skrócenia czasu odnowienia, gdy awansujesz na poziom 10.
CAŁE CZASY ODNOWIENIAKażdy procent, który przekroczyłby limit skrócenia czasu odnowienia jest zmieniany w adaptacyjną premię wynoszącą 1,2 pkt. obrażeń od ataku lub 2 pkt. mocy umiejętności.

Chyżość

SUPERSZYBKOŚĆZyskujesz 4% dodatkowej prędkości ruchu i dodajesz 8% swojej prędkości ruchu do mocy umiejętności lub obrażeń od ataku, adaptacyjnie (zależnie od poziomu).

Całkowite Skupienie

NA FALIKiedy twój poziom zdrowia wynosi ponad 70%, zyskujesz adaptacyjną premię wynoszącą do 24 pkt. obrażeń od ataku lub 40 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu).

Moc

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Poparzenie

GORĄCETwoja następna umiejętność podpala bohaterów, zadając 30-60 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych zależnie od poziomu po 1 sekundzie
CZAS ODNOWIENIA20 sekund

Kroczący po Wodzie

SZYKUJ RĘKAWKIZyskujesz 25 jedn. prędkości ruchu i do 18 pkt. obrażeń od ataku lub 30 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu), gdy przebywasz w rzece.

Nadchodząca Burza

MOJE SKALOWANIECo 10 minut zyskujesz moc umiejętności lub obrażenia od ataku, adaptacyjnie.
10 MINUT+8 pkt. mocy umiejętności lub 5 pkt. obrażeń od ataku
20 MINUT+24 pkt. mocy umiejętności lub 14 pkt. obrażeń od ataku
30 MINUT+48 pkt. mocy umiejętności lub 29 pkt. obrażeń od ataku
40 MINUT+80 pkt. mocy umiejętności lub 48 pkt. obrażeń od ataku
50 MINUT+120 pkt. mocy umiejętności lub 72 pkt. obrażeń od ataku
60 MINUT+168 pkt. mocy umiejętności lub 101 pkt. obrażeń od ataku

Inspiracja

PRZECHYTRZAJ SZARYCH ŚMIERTELNIKÓW! W Inspiracji chodzi o kreatywne używanie narzędzi i naginanie kilku zasad.

Premia ścieżki

INSPIRACJA + DETERMINACJA+20% czasu działania mikstur i eliksirów +145 pkt. zdrowia
INSPIRACJA + DOMINACJA+20% czasu działania mikstur i eliksirów +16 pkt. obrażeń od ataku lub +27 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie
INSPIRACJA + CZARNOKSIĘSTWO+20% czasu działania mikstur i eliksirów +16 pkt. obrażeń od ataku lub +27 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie
INSPIRACJA + PRECYZJA+20% czasu działania mikstur i eliksirów +20% prędkości ataku

Runa kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Rozpieczętowana Księga Czarów

NIE CHCĘ PARAGONUPierwszy Odłamek Przywoływacza dostajesz po 2 min., a każdy następny co 6 min. (maksymalnie 6 odłamków). Kiedy jesteś w pobliżu sklepu, możesz wymienić 1 Odłamek Przywoływacza, by zamienić swój czar przywoływacza na inny.
JEZDEŚ CZARODZIEJEMCzas odnowienia czarów przywoływacza skrócony o 25%.
TALENTU NIE DA SIĘ KUPIĆKupienie Porażenia nie zapewnia dostępu do przedmiotów związanych z tym czarem (trzeba zacząć grę z Porażeniem).
OSZUSTWO PRZYWOŁYWACZANie możesz mieć dwóch takich samych czarów przywoływacza.

Lodowcowe Ulepszenie

SPOWOLNIONE TEMPOTrafienie wrogiego bohatera podstawowym atakiem spowalnia go na 2 sekundy. Efekt spowolnienia rośnie w siłę wraz z upływem czasu.
MROŹNOAtaki z dystansu spowolniają o 20% – 40%.
BARDZIEJ MROŹNOAtaki w zwarciu spowolniają o 40% – 50%.
MOIM ZAMRAŻAJĄCYM PROMIENIEMSpowolnienie bohatera za pomocą efektu użycia przedmiotu wystrzeliwuje zamrażający promień, który zamraża pobliski teren na 5 sek., spowalniając wszystkie jednostki na tym obszarze o 50%.
CZAS ODNOWIENIA7-4 sek. na jednostkę

Kleptomancja

LEPKIE PALUCHYGdy użyjesz umiejętności, następny atak, którym trafisz bohatera, da ci dodatkowe złoto. Istnieje także szansa, że otrzymasz przedmiot zaopatrzeniowy.

Urządzenia

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Hextechowy Błyskalazek

*PUF*Kiedy Błysk się odnawia, zostaje zastąpiony Hexabłyskiem.
HEXABŁYSKPrzygotowuj się przez 2 sek., aby mignąć w pobliskie miejsce.
CZAS ODNOWIENIA20 sekund Zaczyna odnawiać się przez 10 sek., gdy zaczniesz walkę z bohaterem.

Dostawa Ciastek

PROSTO Z PIECAZyskujesz Ciastko Nieustającej Woli Totalbiscuita co każde 3 minuty, do 12 minuty.
GŁÓD CI DOSKWIERA?Ciastka przywracają 15% brakującego zdrowia i many. Użycie dowolnego Ciastka na stałe zwiększa twoją maksymalną liczbę punktów many o 40.
BEZ MANYBohaterowie bez many odzyskują 20% brakującego zdrowia.

IDEALNE WYCZUCIE CZASU

TIK TAKZaczynasz grę z Uruchamianiem Stopera, które przemienia się w Stoper po 6 minutach. Stoper posiada efekt inercji jednorazowego użytku.
CZAS PĘDZI JAK STRZAŁA…Skraca czas odnowienia Klepsydry Zhonyi, Anioła Stróża i Kamiennej Płyty Gargulca o 15%.

Jutro

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Magiczne Obuwie

ALE TYLKO LEKKOOtrzymujesz darmowe Lekko Magiczne Buty po 10 min. Wcześniej nie możesz kupować butów. Za każdy udział w zabójstwie otrzymujesz buty o 30 sek. wcześniej.
PRZECENALekko Magiczne Buty dają ci dodatkowe +10 jedn. prędkości ruchu, a koszt ich ulepszenia jest mniejszy o 50 szt. złota.

Rynek Przyszłości

KREDYTY STUDENCKIEMożesz się zadłużyć, aby kupić przedmioty. Wysokość zadłużenia zwiększa się wraz z czasem.
KOSZT POŻYCZKI50 szt. złota
LIMIT ZADŁUŻENIA150 + 5 szt. złota na minutę
OSIĄGANIE PEŁNIOLETNOŚCIZadłużenie nie jest dostępne do 2 minuty.

Dematerializator Stworów

ONI MAJĄ RODZINYZaczynasz grę z 6 Dematerializatorami Stworów, które natychmiast zabijają i wchłaniają stwory. Dematerializatory Stworów odnawiają się przez pierwsze 155 sekund gry.
TY POTWORZEWchłonięcie stwora na stałe zwiększa twoje obrażenia o +4% przeciwko temu rodzajowi stwora i dodatkowo o 1% za każdego wchłoniętego stwora tego typu.

Ponad

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Kosmiczna Przenikliwość

TAK+5% skrócenia czasu odnowienia
DUŻO+5% maksymalnego skrócenia czasu odnowienia
STATYSTYK+5% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza
ŁAŁ+5% skrócenia czasu odnowienia przedmiotów

Prędkość Zbliżeniowa

80 KM/HZyskujesz 10% prędkości ruchu, kierując się w stronę pobliskich sojuszniczych bohaterów, których ruchy są ograniczone, lub wrogich bohaterów, których ruchy ograniczasz.
ZASIĘG1000 jednostek

Ciało Astralne

JESTEŚ GWIAZDĄ+100 pkt. zdrowia na stałe
TAK BARDZO IN-TEN-SYWNEZadajesz zmniejszone o 10% obrażenia bohaterom i potworom do 10 minuty.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!