Rotacyjne tryby gry, wypadanie kluczy i Starcie.
W tym tygodniu tematem są fragmenty kluczy, Starcie i rotacyjne tryby gry.
Macie jakieś aktualizacje dotyczące Starcia?
Jak dotąd przeprowadziliśmy kilka testów regionalnych (w Wietnamie, EUW, EUNE i Turcji), a obecnie wprowadzamy do Starcia poprawki, opierając się o wasze komentarze. Chociaż wiedzieliśmy, że dotychczasowe testy beta nie obejmowały wszystkich funkcji, jesteśmy zajęci ulepszeniami, takimi jak poprawienie procesu tworzenia drużyny, dodawanie informacji o tym, czego możecie się spodziewać w każdym dniu rozgrywki oraz wprowadzanie znaczących zmian w systemie biletów w celu obniżenia ceny za udział w wydarzeniu. Ponadto szukamy błędu, który w tej chwili uniemożliwia graczom przejście na ekran wyboru bohatera na serwerach testowych.
Minusem jest to, że proces projektowania wydłużył się, jednak w nadchodzących tygodniach bardzo chcemy uruchomić dalsze testy regionalne.
Czy klucze wypadają częściej w miarę podnoszenia poziomu honoru?
Fragmenty kluczy działają dokładnie tak samo na każdym poziomie: wypadają od czasu do czasu, a ich liczba ograniczona jest do około 12 na miesiąc. Jednak kule honoru i kapsuły rzeczywiście wypadają częściej w miarę wspinania się w rankingu honoru. Wszystkie szczegóły dotyczące nagród honoru są na bieżąco aktualizowane na stronie honoru.
Ostatnio zauważyłem, że podczas weekendów nie ma żadnych rotacyjnych trybów gry. Co się z nimi stało?
Zdecydowaliśmy się odejść od prowadzenia rotacyjnego trybu gry w każdy weekend. Zamiast tego będziemy prowadzić rotacyjne tryby gry bardziej sporadycznie, zazwyczaj równolegle z wydarzeniami League, takimi jak Festyn Księżyca (Łowy Krwawego Księżyca) albo zeszłoroczne wydarzenie Czarodziejek Gwiazd: Nowy Horyzont (Inwazja). Oczywiście wciąż będziemy czasem prowadzić najpopularniejsze tryby, takie jak ARURF i Jeden za Wszystkich, który wkrótce powróci!
Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę? Ponieważ League zmienia się tak gwałtownie, często musimy poświęcić sporo czasu i wysiłku na aktualizowanie trybów klasycznych, aby działały z nowymi i niedawno zmienionymi bohaterami, przedmiotami i runami, jednocześnie dostosowując je do innych, niewidocznych na pierwszy rzut oka, zmian technicznych. Na przykład już od miesiąca walczymy z błędami w trybie Jeden za Wszystkich.
Mimo że granie w klasyczne rotacyjne tryby gry może dawać wiele frajdy, niektóre z tych trybów stały się monotonne i wtórne. Ostatecznie stanowiły podstawę kolejki od ich uruchomienia w 2016 roku. To, w połączeniu z fantastyczną reakcją graczy na wiele z trybów z roku 2017, sprawiło, że chcemy poświęcić więcej naszego czasu i wysiłku na tworzenie nowych trybów gry, które was zaskoczą, pozwolą wam eksperymentować i zapewnią pamiętną rozgrywkę, po której będziecie chcieć rozegrać. jeszcze. jedną. partyjkę.