Szczegóły nadchodzących poprawek w 9.8 i więcej kontekstu przyszłych zmian


Reklama

W kolejnych aktualizacjach możemy spodziewać się większej ilości zmian, Riot obecnie nie chciał zbytnio ingerować ze względu na rozgrywki MSI.


Pojawiło się nieco kontekstu odnośnie niektórych zmian planowanych na patch 9.8, szczegóły poprawek, a także plany na przyszłe aktualizacje.

  • Aatrox – pojawią się buffy w patchu 9.9, jego E prawdopodobnie zostanie przywrócone, a R otrzyma zmiany.
  • Sylas – może otrzymać zmiany w 9.9 lub 9.10.
  • Camille – obecnie mocno dominuje w dzungli, wiec buff ten jest dedykowany, aby pomóc jej na topie.
  • Zed – przeoczył dopuszczalną granicę, dlaczego czeka go nerf.

Ornn ⬆

  • E podbicie :: 1.25 >>> 1.5
  • E obrażenia :: 80/125/170/215/260 >>> 80/130/180/230/280

Camille ⬆

  • Bazowa prędkość ataku :: .625 >>> 0.644

Bramble Vest / Thornmai ⬆

  • Czas trwania Głębokich Ran :: 1 >>> 3

Sejuani ⬆

  • W1 obrażenia :: 1.5% >>> 2%
  • W2 obrażenia :: 4.5% >>> 6%

Cassiopeia ⬆

  • E koszt :: 40/50/60/70/80 >>> 40/45/50/55/60

Singed ⬆

  • Regeneracja zdrowia na 5 sek :: 8 >>> 9.5
  • W spowolnienie :: 40% >>> 60%
  • E koszt :: 80/95/110/125/140 >>> 60/70/80/90/100

Kayle ⬇

  • AD :: 52 >>> 50
  • Armor :: 28 >>> 26
  • Przelicznik prędkości ataku :: .695 >>> .667
  • Nowość :: Poziomy Pasywki bazują teraz na poziomie Kayle, a nie punktach umiejetności

Fiora ⬆

  • W czas trwania efektu CC :: 1.5 >>> 2
  • W obrażenia :: 90/130/170/210/250 >>> 110/150/190/230/270
  • E prędkość ataku :: 50% >>> 75%
  • E koszt :: 40/45/50/55/60 >>> 40

Amumu ⬆

  • P obrażenia :: 10% >>> 13%
  • Q czas odnowienia :: 16/14/12/10/8 >>> 12/11/10/9/8
  • Q :: Amumu teraz podąża za celem (do 2000 jednostek zasięgu) z miejsca rzucenia Q, nawet jeżeli cel się ruszy przed dotarciem bohatera (Cleanse, Tenacity, itd.).

Jhin ⬆

  • E czas trwania :: 120 >>> 180
  • E przeładowanie :: 28/27/26/25/24 >>> 28/25/22/19/16
  • R przelicznik bazujący na ilości brakującego zdrowia :: 1x-3.5x >>> 1x-4x

Nautilus ⬆

  • P czas trwania :: .5/.75/1/1.25/1.5 (poziomy 1/6/11/16/18) >>> .75/1/1.25/1.5 (poziomy 1/6/11/16)
  • Q obrażenia :: 80/120/160/200/240 (+75% AP) >>> 100/145/190/235/280 (+90% AP)

Stormrazor ⬆

  • Wzmocnienie efektu naładowania :: 30% >>> 35%
  • Zanikanie efektu naładowanie :: ponad 1s >>> ponad 1.5s
Reklama

Podziel się ze znajomymi!