Szczegóły zmian na patch 10.24


Planowane zmiany na patch 10.24.


Poznaliśmy listę planowanych zmian na patch 10.24, którego wydania należy spodziewać się w najbliższy wtorek.

Przedmioty osłabione:

Ludens Tempest
  • Obrażenia: 100 (+15% AP) >>> 100 (+10% AP)

  • Prędkość ruchu: 30% >>> 15%

Liandries Anguish

  • Obrażenia rozłożone w czasie: 15 (+2.5% AP) (+1% HP celu) >>> 15 (+1.5 AP) (+1% HP celu)

Night Harvester
  • Obrażenia: 175-250 >>> 125-200

Riftmaker
  • Obrażenia: 3% na sekundę (max 15) >>> 2% na sekundę (max 10)

Hextech Rocketbelt
  • Bazowe obrażenia rakiet: 200-300 >>> 175-250

  • Bonusowa prędkość ruchu: 75% >>> 50%

Lich Bane
  • Spellblade AP Ratio: 50 >>> 40%

Demonic Embrace
  • Obrażenia rozłożone w czasie: 1.5% >>> 1.25% max HP na sekundę

Nashors Tooth
  • Obrażenia na strzał: 25% >>> 20% AP

Eclipse
  • Czas odnowienia: 6s >>> 8s

Blade of the Ruined King
  • Koszt: 3100 >>> 3200g

  • Prędkość ataku: 30% >>> 25%

Przedmioty wzmocnione:

Tear of the Goddess
  • Bazowa mana: 150 >>> 240

  • Maksymalna mana ze stacków: 450 >>> 360

Cosmic Drive
  • AP: 70 >>> 75

AP Jungle
  • Leczenie nie jest już redkukowane przez umiejętności AOE przeciwko potworom

  • Leczenie: 12% >>> 10%

Kraken Slayer
  • AD: 60 >>> 65

  • Obrażenia: 60 (+0.3 bAD) >>> 60 (+0.45 bAD)

Essence Reaver
  • AD: 40 >>> 50

Phantom Dancer
  • Koszt: 2900 >>> 2700

  • Czas trwania wzmocnienia: 2 >>> 3s

Moonstone Renewer
  • Bazowe leczenie: 30-60 >>> 60-90

  • Leczenie w walce: 0-150% >>> 0-100% po 4 sekundach (maksymalne leczenie 75-150 >>> 120-180)

Prowlers Claw
  • AD: 55 >>> 60

Serpent’s Fang
  • Łamacz Tarcz: 50 (+40% bAD) >>> 70 (+40% bAD)

Osłabienia bohaterów:

Kayle

  • Pasywka
    • Prędkość ataku za każde 100 AP: 10% >>> 5%

Samira

  • Pasywka
    • Bonus za walkę wręcz: 2-19 (+10% bAD) >>> 2-19 (+7.5% bAD)
    • Zasięg dasha do unieruchomionego przeciwnika: 800-1000 > 650-960

Hecarim

  • Pasywka
    • AD za prędkość ruchu: 15-30% >>> 12-24%
  • E
    • Prędkość ruchu: 25-85% >>> 25-75%

Amumu

  • W
    • Bazowe obrażenia: 5-15 >>> 4-12
    • AP ratio: 0.5 >>> 0.25 maksymalnych punktów zdrowia za każde 100 AP

Wzmocnienia bohaterów:

Tryndamere

  • Q
    • Pasywne AD: 5.25 >>> 10-30
    • AD za każde 1% straconego HP: 0.15-0.35 >>>0.15-0.55

Galio

  • Pasywka
    • Teraz skaluje się z Przyśpieszeniem Umiejętności

Podziel się ze znajomymi!