Szczegóły zmian na Patch 10.3


Co czeka graczy w patchu 10.3? Poznaliśmy szczegóły zmian.


W spisie zmian na patch 10.3 gracze otrzymają informacje o nerfach m.in. Setta, Akali czy Diany oraz buffy dla Galio, Sejuani, Yuumi czy Corkiego.

Nerfy

Sett

  • bazowa regeneracja życia zmniejszona z 9,25 na 8
  • cooldown W zwiększony z 16-8 na 18-12
  • bazowe obrażenia na W zmniejszone z 90-230 na 90-210

Ekko

  • bazowa prędkość ataku zmniejszona z 6,88 na 6.25
  • długość trwania stuna z W zmniejszona z 2,25 na 2 sekundy

Diana

  • bazowa mana zmniejszona z 420 na 375
  • obrażenia z W zmniejszone z 22-70 na 18-66

Akali

  • Koszt Q zwiększony z 100-80 do 120-100
  • Akali zamiast dostawać 20-40% prędkości poruszania się kiedy znajduje się w ukryciu w swojej mgle W teraz dostaje 30-50% prędkości opadającej z czasem na 2 sekundy po użyciu umiejętności
  • R jest teraz umiejętnością celowaną, a nie skillshotem

Miss Fortune

  • prędkość ataku otrzymywana co poziom zmniejszona z 3 na 2,25%

Senna ADC

  • Zwiększono szansę na zdobycie duszy, kiedy ktoś inny niż Senna zabije miniona (z 20 do 25%)
  • Szansa na zdobycie duszy z zabitego przez Sennę cannona zmniejszona z 100 do 2%

Sona

  • prędkość poruszania Sony po użyciu E zmniejszona z 25% (+4% za każde 100AP) na 20% (+3% za każde 100AP)

Leona

  • obrażenia W zmniejszone z 60-220 na 60-200
  • obrażenia z E zmniejszone z 60-220 na 50-210

Rumble

  • prędkość poruszania się z W zmniejszona z 20-40% (30-60% podczas przegrzania) na 15-35% (22,5-52,5% podczas przegrzania)
  • tarcza z W zmniejszona z 80-200 na 60-200

Aphelios

  • Ograniczenie maksymalnego zasięgu Calibrum z nieskończonego na 2000 jednostek

Lucian

  • Bugfix – drugi strzał z umiejętności pasywnej nie zadaje już pełnej ilości obrażeń krytycznych

Buffy

Galio

  • Q – długość trwania tornada zwiększona z 1,5 na 2 sekundy
  • tornado zadaje teraz obrażenia 4 razy (zamiast 3)

Sejuani

  • bonusowa prędkość ataku na poziomie 1 zwiększona z 0% na 10%
  • Umiejętność pasywna aktywuje się po zostaniu uderzonym przez małe potwory w jungli

Yuumi

  • Wzmocnione obrażenia Q zwiększone z 50-275(+40% ap) do 45-220(40% ap)(+2-8% aktualnego zdrowia celu)
  • Koszt Q zmieniony z 85-110 na 90 na wszystkich poziomach
  • Uciszenie nie wpływa na cooldown W
  • Heal E zwiększony z 70-230(+30% ap) do 70-190(+40% ap)

Azir

  • Zwiększona liczba żołnierzy w szeregu R Azira (z 5-7 do 6-8)

Corki

  • Obrażenia Przesyłki Specjalnej na sekundę zwiększone z 7,5-25 (+37,5% bazowego AD)(+5% ap) do 7,5-25 (+50% bazowego AD)(+6% ap)
  • Długość otrzymywanych obrażeń, kiedy przeciwnik zostanie wypchnięty z pola Przesyłki Specjalnej zwiększona z 1 sekundy do 1,5 sekundy

Ezreal

  • Mana na poziom zwiększona z 42 do 50
  • Prędkość ataku na poziom zwiększona z 1,5 do 2,5%

Podziel się ze znajomymi!