Szczegóły zmian na patch 11.10


Szczegóły nerfów i buffów w patchu 11.10


Riot podzielił się rozpiską planowanych zmian w balansie w nadchodzącej aktualizacji 11.10.

Zmiany w runach

  • Phase Rush
    • Czas odnowienia zmieniony z 15 sekund na wszystkich poziomach na 30-15 sekund (zależne od poziomu bohatera).
    • Prędkość ruchu zmieniona z 25-40% do 15-40% dla postaci walczących z dystansu i z 40-60% do 30-60% dla postaci walczących w zwarciu.

Wzmocnienia przedmiotów

  • Riftmaker
    • Stacki są przyznawane teraz zarówno za otrzymywanie jak i zadawanie obrażeń przeciwnym bohaterom.
    • Wzmocnienie obrażeń na stack zwiększone z 2% do 3%.
    • Maksymalne zwiększenie obrażeń zmniejszone z 10% do 9%.
  • Abyssal Mask
    • Zdrowie zwiększone z 350 do 400.
    • Zwiększenie obrażeń wzmocnione z 10% do 15%.
    • Czas trwania wzmocnienia obrażeń wydłużony z 4 do 5 sekund.
  • Guinsoo’s Gageblade
    • Całkowity koszt zmniejszony z 2800 do 2600 złota.
  • Goredrinker
    • Zdrowie zwiększone z 400 do 450.
    • AD za stracone zdrowie zmniejszone z 0-15% do 0-10%.
    • Leczenie zwiększone z 25% AD + 8% straconego zdrowia do 15% AD + 10% straconego zdrowia.

Zmiany jungli

  • Czas odnawiania się obozów
    • Czas respawnu zwiększony z 2 minut do 2 minut i 15 sekund.
    • Jaśniejsza klepsydra pojawia się teraz 10 sekund wcześniej zamiast 15.
  • Doświadczenie bohaterom będącym z tyłu z poziomem
    • Duże stwory (i wyżej) będą dawały 50 doświadczenia za każdy poziom poniżej średniego poziomu gry minus jeden.
  • Smite
    • Obrażenia zadawane stworom zmienione z 390-1000 (zależne od poziomu) na 450 podstawowo i 900 po ukończeniu zadania.
      • Summoner Spellbook
        • Smite zwiększa swoje obrażenia po dwukrotnej zmianie czaru przywoływacza.
    • Smite podobnie jak efekty CC będą niszczyły tarczę Scuttle Craba przed zadaniem obrażeń.
  • Przeżywalność
    • Omnivamp na przedmiotach junglowych zmniejszony z 10% do 8%.
    • Procent przywracanego maksymalnego zdrowia przy użyciu Smite’a zwiększony z 10% do 15%.
  • Zmiany w obozach
    • Redukcja obrażeń zadawanych przez stwory
      • Blue Sentinel
        • Obrażenia zmniejszone z 82-303 do 78-234.
      • Red Brambleback
        • Obrażenia zmniejszone z 82-303 do 78-234.
      • Gromp
        • Obrażenia zmniejszone z 80-253 do 78-234.
      • Murkwolf
        • Obrażenia zmniejszone z 42-156 do 35-105.
      • Mniejszy Murkwolf
        • Obrażenia zmniejszone z 16-59 do 10-30.
      • Crimson Raptor
        • Obrażenia zmniejszone z 20-74 do 20-60.
      • Raptor
        • Obrażenia zmniejszone z 13-49 do 10-30.
      • Duży Krug
        • Obrażenia zmniejszone z 80-303 do 78-234.
      • Średni Krug
        • Obrażenia zmniejszone z 25-93 do 20-60.
      • Mini Krug
        • Obrażenia zmniejszone z 16-63 do 13-39.
    • Zmiany w ilości HP stworów
      • Blue Sentinel
        • Zdrowie zwiększone z 1800-3150 do 1850-3238.
      • Red Brambleback
        • Zdrowie zwiększone z 1800-3150 do 1850-3238.
      • Rift Scuttler
        • Zdrowie zwiększone z 1000-2066 do 1050-2170.
    • Zmiany w złocie
      • Mini Krug
        • Ilość złota zwiększona z 12 do 13.
      • Murkwolf
        • Ilość złota zwiększona z 55 do 65.
      • Grump
        • Ilość złota zwiększona z 85 do 90.
      • Crimson Raptor
        • Ilość złota zwiększona z 35 do 45.

Osłabienia bohaterów

  • Darius
    • Apprehend (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 24-12 do 26-18 sekund.
  • Galio
    • Shield of Durand (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 18-16 do 18 sekund na wszystkich poziomach.
      • Tarcza magicznych obrażeń zmniejszona z 8-20% maksymalnego zdrowia do 8-15% maksymalnego zdrowia.
  • Talon
    • Noxian Diplomacy (Q)
      • Przelicznik bonusowego AD zmniejszony z 110% do 100%.
  • Jinx
    • Podstawowe statystyki
      • Pancerz zmniejszony z 28 do 26.
    • Super Mega Death Rocket! (R)
      • Obrażenia zadawane epickim stworom może wynosić teraz maksymalnie 800 obrażeń.
  • Thresh
    • Podstawowe statystyki
      • Zdrowie zmniejszone z 561 do 530.
      • HP na poziom zwiększone z 93 do 95.
  • Bard
    • Traveler’s Call (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 40 (+12 za każde zebrane 5 Chime’ów) do 30 (+12 za każde zebrane 5 Chime’ów).
  • Katarina
    • Podstawowe statystyki
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 340 do 335.

Wzmocnienia bohaterów

  • Irelia
    • Zmiany Irelii zostały przeniesione na kolejną aktualizację.
  • Kennen
    • Electrical Surge (W)
      • Dodatkowe magiczne obrażenia zadawane przez co czwarty atak zwiększone z 10/20/30/40/50 (+20% AP) do 20/30/40/50/60 (+25% AP).
  • Kayle
    • Divine Ascent (P)
      • Przelicznik obrażeń na ewolucji z poziomu 11 zwiększony z 20% AP do 25% AP.
      • Zasięg z ewolucji z poziomu 16 zwiększony z 50 do 100.
  • Lux
    • Lucent Singularity (E)
      • Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 (+ 60% AP) do 60/110/160/210/260 (+65% AP).
  • Zyra
    • Rampant Growth (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 20/18/16/14/12 do 18/16/14/12/10.
    • Grasping Roots (E)
      • Spowolnienie nakładane przez rośliny zwiększone z 25% do 30%.
  • Yuumi
    • Prowling Projectile (Q)
      • Podstawowe obrażenia zwiększone z 40-190 do 50-200.
      • Podstawowe wzmocnione obrażenia zwiększone z 45-245 do 60-260.

Podziel się ze znajomymi!