Szczegóły zmian na patch 11.5


Poznaliśmy szczegóły nadchodzących zmian na patch 11.5.


Riot podzielił się szczegółową rozpiską nadchodzących zmian na nadchodzącą aktualizacje.

Wzmocnienia przedmiotów

  • Black Cleaver
    • Usunięto unikalną zdolność Butcher
    • Koszt zmniejszony z 3300 do 3100 złota
    • Zwiększono HP z 300 do 400
    • [NOWOŚĆ] Zadawanie fizycznych obrażeń bohaterowi daje 5 prędkości poruszania się na 2 sekundy za każdy stack zdolności Carve
  • Maw of Malmortius
    • Koszt zmniejszony z 3100 do 2800 złota
  • Serpent’s Fang
    • Zdolność Shield Reaver nie zadaje już dodatkowych obrażeń tarczom, a osłabia nadchodzące shieldy o 50/25% na 3 sekundy
    • Jeśli przeciwnik nie miał nałożonego efektu i otrzyma on obrażenia, jego tarcza zostanie zredukowana o 50% dla postaci walczących w zwarciu i 25% dla postaci walczących z dystansu.

Zmiany przedmiotów

  • Stridebreaker
    • Dystans dasha zwiększony z 200 do 300 jednostek
    • Spowolnienie zmniejszone z 60% do 40%
    • Zadawane obrażenia zmienione z 100% do 75% całkowitego AD
  • Muramana
    • Dodatkowe obrażenia zadawane podstawowymi atakami i umiejętnościami dzięki zdolności Shock zmienione z 2,5% całkowitej many do 1,5% całkowitej many dla podstawowych ataków i 3,5% + 6% całkowitego AD dla umiejętności u postaci walczących w zwarciu i 2,7% + 6% całkowitego AD u postaci walczących z dystansu.

Osłabienia bohaterów

  • Seraphine
    • Stage Presence (P)
      • Dodatkowe obrażenia od nakładanych na sojusznika nut zmniejszone z 100% do 25%
      • Usunięto opóźnienie nut po pierwszej
      • Obrażenia zmienione z 4-16 do 4/8/14/24 na poziomach 1/6/11/16
    • Encore (R)
      • Czas odnowienia zwiększony z 160-120 do 180-120 sekund
  • Udyr
    • Podstawowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 99 do 92
    • Phoenix Stance (R)
      • Całkowite obrażenia AoE zmniejszone z 50-275 do 40-240
  • Rammus
    • Podstawowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 95 do 80
  • Shaco
    • Jack in the Box (W)
      • AoE obrażenia zmniejszone z 15-35 do 10-30
      • Obrażenia zadawane w pojedynczy cel zmniejszone z 35-95 do 25-85
      • W zadaje teraz dodatkowe 10-50 obrażeń stworom w jungli
  • Rell
    • Podstawowe statystyki
      • Armor zmniejszony z 35 do 32
    • Ferromancy: Crash Down/Ferromancy: Mount Up (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 11 do 13 sekund
  • Azir
    • Arise! (W)
      • Podstawowe obrażenia zadawane przez żołnierzy Azira zmniejszone z 60-160 do 50-150
  • Senna
    • Szansa na trafienie krytyczne nie może przekroczyć 100%
    • Szansa na trafienie krytyczne powyżej 100% będzie zamieniana w lifesteal
    • Konwersja szansy na trafienie krytyczne Guinsoo’s Rageblade jest teraz zablokowane na maksymalnie 100%
    • Obrażenia on-hit zadawane przez Guinsoo’s Rageblade są teraz poddawane modyfikatorom obrażeń trafień krytycznych
  • Gragas
    • Barrel Roll (Q)
      • Koszt many zwiększony z 60-80 do 80 na wszystkich poziomach

Wzmocnienia bohaterów

  • Pyke
    • Gift of the Drowned Ones (P)
      • Ilość magazynowanego szarego zdrowia zmieniona z 25-50% na poziom bohatera do 10% (+25% lethality) lub 35% (+50% lethality), kiedy w pobliżu znajduje się dwóch lub więcej przeciwników
  • Karma
    • Inner Flame (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 9-7 do 8-6 sekund
  • Trundle
    • Chomp (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 4 do 3,5 sekundy
  • Master Yi
    • Wuju Style (E)
      • Obrażenia on-hit zwiększone z 18-50 do 20-60
  • Sejuani
    • Winter’s Wrath (W)
      • Obrażenia drugiego trafienia zwiększone z 5,25% do 6% maksymalnego HP celu
  • Jax
    • Podstawowe statystyki
      • AD na poziom zwiększone z 3,38 do 4,25
  • Kog’Maw
    • Bio-Arcane Barrage (W)
      • Magiczne obrażenia on-hit zwiększone z 3-6% do 3-7% maksymalnego HP celu
  • Qiyana
    • Terrashape (W)
      • Obrażenia on-hit zwiększone z 8-40 do 8-64
      • Dodatkowa prędkość poruszania się zwiększona z 5-10% do 5-13%
    • Supreme Display of Talent (R)
      • Podstawowe obrażenia zwiększone z 100-240 do 100-300
  • Samira
    • Podstawowe statystyki
      • AD na poziom zwiększone z 2,3 do 3
    • Flair (Q)
      • Przelicznik zwiększony z 80-110% do 80-120%

Zmiany bohaterów

  • Twitch
    • Deadly Venom (P)
      • Przelicznik AP zmniejszony z 3% do 2,5%
    • Spray and Pray (R)
      • Bonusowe AD zwiększone z 25-55 do 30-60
      • Czas trwania umiejętności zwiększony z 5 do 6 sekund

Podziel się ze znajomymi!