Teamfight Tactics: Galaktyki — mechanika


Aktualizacja dotycząca mechaniki TFT: Galaktyki


Witajcie, kapitanowie!

Pragniemy podziękować wszystkim, którzy pomagali nam, grając na serwerze testowym i przekazując całą masę opinii. Chcemy zatem poświęcić kilka minut na omówienie mechaniki Galaktyk oraz wyników testów na serwerze testowym.
Na próbę umieściliśmy na serwerze testowym dwie galaktyki (Neekowersum i Purpurową mgłę), aby sprawdzić, jaki będą miały wpływ na rozgrywkę, a co ważniejsze, czy zapewniają dobrą zabawę. Ogólnie można powiedzieć, że poradziły sobie dobrze – prowadzą do większego zróżnicowania rozgrywki, zmuszają do ciekawszych wyborów, a w efekcie pojawiają się zupełnie szalone (a często komiczne) rozwiązania. Zauważyliśmy też, że duża część z was jest dość rozczarowana, gdy musi rozegrać zwykłą grę, co jest dobrym wskaźnikiem, tego, że lubicie zróżnicowane doświadczenia wprowadzane przez Galaktyki. Otrzymaliśmy od was wiele świetnych opinii na ten temat i zamierzamy wprowadzić pewne zmiany.
W patchu 10.6 będzie zero Galaktyk. Następnie w patchu 10.7 wprowadzimy mechanikę z Galaktykami (mniej więcej dwa tygodnie po premierze). Potrzebujemy tego jednego patcha, aby ustabilizować normalny stan gry i dać wam szansę na zapoznanie się z nową rotacją (szczególnie tym, którzy nie mieli okazji grać na serwerze testowym), dlatego jeden patch będzie pozbawiony Galaktyk.
To opóźnienie da nam trochę więcej czasu na ich lepsze przygotowanie. Wciąż zastanawiamy się, jak często powinny się pojawiać (na serwerze testowym 80% gier było normalnych, 10% w Neekowersum i 10% w Purpurowej mgle), ile ich powinno być i jak najlepiej was informować, w której galaktyce właśnie się znaleźliście. Chcemy też na początek udostępnić wam więcej niż dwie galaktyki i zwiększamy tempo pracy, aby wypuszczać ich więcej i częściej, niż początkowo zamierzaliśmy.

Czyli w patchu 10.7 znajdziecie zapewne (część może przesunąć się do 10.8):

  • Neekowersum — każdy gracz zaczyna z Pomocą Neeko.
  • Liliowa mgławica (wcześniej Purpurowa mgła) — w pierwszej karuzeli są tylko bohaterowie 4. kategorii.
  • Sektor wymiany — pierwsze odświeżenie w każdej rundzie jest darmowe.
  • Superzagęszczona — po osiągnięciu 5 poziomu gracze otrzymają darmową Siłę Natury.
  • Nie Takie Małe Legendy — Małe Legendy mają na starcie więcej zdrowia i są większe.


Podziel się ze znajomymi!