Teamfight Tactics – Losy 2020


Wszystko o nowej serii TFT.


Marudoróg Upiorek. Srebrnoskrzydły. Dawno temu te Małe Legendy żyły w harmonii… dopóki wszystko się nie zmieniło, kiedy postanowiliśmy nieco podbić stawki w grze i wezwać posiłki! Od Ptasich Rycerzy po Skierków, od Elementów po Galaktyki, gwiazdy ułożyły się, by wprowadzić Teamfight Tactics w tę cudowną chwilę. Pojawił się nowy świat, a z nim nowi bohaterowie, a wasze przeznaczenie zostało określone. TFT: Losy już tu są. Nie liczcie na łut szczęścia!

Magia Losów w TFT rozpocznie się 16 września 2020 r. o godzinie 20:00 (CET). Wzywanie duchów i sianie zniszczenia potrwa do 26 kwietnia 2021 r. do godziny 20:00 (CET). Premiera nowej rotacji oznacza rozpoczęcie kolejnego sezonu, a wraz z nim nadejście Małych Legend, skórek areny i Przepustki Losy oraz innych bajerów, o których marzyliście. Wyciągnijcie swoje grimuary i przygotujcie swoich bohaterów. Czas porządnie zagłębić się w Teamfight Tactics: Losy.

PRZEPUSTKA LOSÓW

Magiczna. Mistyczna. Mityczna. I ogromna. Wspominaliśmy, jak bardzo ogromna? Nie chcemy tutaj poetycko opiewać mechaniki przepustki, więc koniecznie zajrzyjcie do TFT: FAQ Przepustki Losów. Spoilery: mogą pojawić się szczęśliwe Małe Legendy czekające na odblokowanie.

Fuwa_Master_PO.jpg

WYBIERZ WYBRAŃCA

Annotation_2020-09-09_173205.png

Nadszedł czas, aby zająć się wybieraniem swoich bohaterów w mechanice unikalnej dla Losów: Wybraniec. Podobnie jak w przypadku dawnych najemników, czasami w sklepie napotkasz unikalne jednostki. Ci Wybrani bohaterowie będą już na poziomie 2-gwiazdkowym (a ich koszt będzie to odzwierciedlał). Jedna z cech bohatera zostanie również wybrana (w końcu to Wybraniec), co oznacza, że będą się liczyła podwójnie! Pamiętajcie, że taka cecha zostanie wybrana losowo. Tacy bohaterowie zyskają również dodatkowe pkt. zdrowia i unikalny bonus do statystyk. Więcej o tej mechanice (i niektórych nowych cechach) dowiesz się tutaj.

Pochodzenia i klasy

Pochodzenia i klasy reprezentują wszystko, co Losy mają do zaoferowania. Od leśnych polan Prastarej Kniei po majestat Imperatora, cechy Losów są tak wspaniałe i tajemnicze, jak bohaterowie, którzy je uosabiają.

POCHODZENIA

POCHODZENIE BONUSY
Kultysta Gdy twoja drużyna straci 50% zdrowia, Tyran Galio (3), Władca Demonów Galio (6), Arcywładca Galio (9) zostaje przyzwany i uderza w największą grupę wrogów, podrzucając ich do góry.
(3) Tyran Galio
(6) Władca Demonów Galio
(9) Arcywładca Galio
Bóstwo Po sześciokrotnym zaatakowaniu lub gdy poziom ich zdrowia spadnie poniżej 50%, bóstwa zostają wyniesione, przez co otrzymują obrażenia zmniejszone o 20%i zadają 20% (2), 45% (4), 75% (6), 150% (8) dodatkowych obrażeń nieuchronnych do końca walki.
(2) 20%
(4) 45%
(6) 75%
(8) 150%
Zmierzch Jednostki zmierzchu zwiększają moc zaklęć wszystkich sojuszników.
(2) Wszyscy sojusznicy zyskują dodatkowe 20%
(4) jednostki zmierzchu zyskują dodatkowe 40%
(6) wszystkie jednostki nie ze zmierzchu zyskują 50% i dodatkowe 100% dla jednostek zmierzchu
Oświeceni Oświeceni generują więcej pkt. many.
(2) 50%
(4) 75%
(6) 100%
Prastara Knieja Co dwie sekundy wszyscy bohaterowie Prastarej Kniei rosną, zyskując dodatkowe statystyki. Efekt ten kumuluje się do 5 razy.
(3) 20 pkt. pancerza i odporności na magię, 5 pkt. obrażeń od ataku i mocy zaklęć
(6) 35 pkt. pancerza i odporności na magię, 10 pkt. obrażeń od ataku i mocy zaklęć
(9) 60 pkt. pancerza i odporności na magię, 25 pkt. obrażeń od ataku i mocy zaklęć
Wygnaniec Jeśli wygnaniec nie sąsiaduje z żadnym sojusznikiem na początku walki, zyskuje:
(1) Tarczę o wytrzymałości równej 50% jego maksymalnego zdrowia.
(2) 100% kradzieży życia.
Szczęściarz (3) Wygranie walki przeciwko graczowi zapewni dodatkowe kule. Im dłużej nie otrzymasz kuli, tym większa nagroda!
Światło Księżyca (3) Na początku walki jednostka światła księżyca o najniższym poziomie gwiazdek awansuje do końca walki.
(W przypadku remisu wybrany zostaje jednostka z większą liczbą przedmiotów).
Ninja Ninja zyskują dodatkowe pkt. obrażeń od ataku i pkt. mocy zaklęć. Ten efekt jest aktywny tylko wtedy, gdy masz dokładnie 1 albo 4 ninja (tacy sami ninja się nie liczą).
(2) 45 pkt. obrażeń od ataku i mocy zaklęć
(4) 90 pkt. obrażeń od ataku i mocy zaklęć
Duch Przy pierwszym rzuceniu czaru przez ducha wszyscy sojusznicy zyskują prędkość ataku w zależności od kosztu many zaklęcia.
(2) 40% kosztu many
(4) 100% kosztu many
Watażka Watażkowie zyskują dodatkowe zdrowie i moc zaklęć. Każda zwycięska walka, w której wezmą udział, zwiększa tę premię o 10%. Efekt kumuluje się do 5 razy.
(3) 200 HP & 20 SP
(6) 400 HP & 40 SP
(9) 700 HP & 70 SP
Gangster* Gdy zdrowie Gangstera spadnie do 40%, odsuwa się od walki i zaczyna robić brzuszki. Każde powtórzenie przywraca my 15% zdrowia i daje mu 20% prędkości ataku. Jeśli powróci do pełni zdrowia, wraca do walki Podjarany, zmieniając obrażenia podstawowych ataków i zaklęć na obrażenia nieuchronne. Gdy wszyscy sojusznicy zginą, natychmiast wróci do walki.
Męczennik* Po wzięciu udziału w trzech walkach męczennicy otrzymują możliwość przemiany.

KLASY

KLASA BONUSY
Adept Adepci uspokajają przebieg walki, zmniejszając prędkość ataku wszystkich wrogów o 50% na kilka sekund na początku walki.
(2) 3 sekundy
(3) 5 sekund
(4) 8 sekund
Zabójca Przed rozpoczęciem walki zabójca skacze na tylną formację wroga.
Umiejętności zabójców mogą trafić krytycznie. Ponadto zyskują bonusy do trafień krytycznych i obrażeń.
(2) 10% szans na trafienie krytyczne; 30% szans na obrażenia krytyczne
(4) 20% szans na trafienie krytyczne; 60% szans na obrażenia krytyczne
(6) 40% szans na trafienie krytyczne; 100% szans na obrażenia krytyczne
Osiłek Osiłkowie zyskują zwiększoną maksymalną liczbę pkt. zdrowia.
(2) 400
(4) 700
(6) 900
Olśniewacz Zaklęcia olśniewaczy zmniejszają obrażenia od ataku ich celów o 50% na kilka sekund.
(2) 5 seconds
(4) 10 seconds
Pojedynkowicz Pojedynkowicze gonią swoje cele. Mają też zwiększoną prędkość ataku i zyskują dodatkową prędkość ataku z każdym kolejnym uderzeniem wymierzonym w ten sam cel. Efekt ten resetuje się przy zmianie celu.
(2) 25% prędkości ataku + 15% dodatkowej prędkości ataku przy uderzeniu w ten sam cel
(4) 50% prędkości ataku + 18% dodatkowej prędkości ataku przy uderzeniu w ten sam cel
(6) 80% prędkości ataku + 20% dodatkowej prędkości ataku przy uderzeniu w ten sam cel
(8) 150% prędkości ataku + 25% dodatkowej prędkości ataku przy uderzeniu w ten sam cel
Łowca Co trzy sekundy wszyscy łowcy atakują cel o najniższym poziomie zdrowia, zadając zwiększone obrażenia.
(2) 100% zwiększonych obrażeń
(3) 150% zwiększonych obrażeń
(4) 200% zwiększonych obrażeń
(5) 250% zwiększonych obrażeń
Kurator Na początku walki kuratorzy zapewniają tarczę sobie i wszystkim pobliskim sojusznikom na 8 sekund. Wytrzymałość tarczy jest zwiększona o 50% na kuratorach.
(2) 125
(4) 175
Mag Magowie dwukrotnie rzucają zaklęcia i korzystają ze zmodyfikowanej mocy zaklęć podczas drugiego rzucenia zaklęcia.
(3) 70% swojej całkowitej mocy zaklęć
(6) 100% swojej całkowitej mocy zaklęć
(9) 150% swojej całkowitej mocy zaklęć
Mistyk Odporność na magię wszystkich sojuszników jest zwiększona.
(2) 40
(4) 100
Cień Na początku walki cienie teleportują się na tyły wroga.
Co trzeci atak cienie nurkują w ciemnościach, ukrywając się i sprawiając, że ich kolejny podstawowy atak zada dodatkowe obrażenia magiczne.
(2) 100 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych
(3) 200 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych
(4) 400 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych
Strzelec wyborowy Ataki i umiejętności strzelców wyborowych odbijają się rykoszetem do pobliskich wrogów, zadając zmniejszone obrażenia.
(2) 1 rykoszet z obrażeniami zmniejszonymi o 70%
(4) 2 rykoszety z obrażeniami zmniejszonymi o 45%
(6) 3 rykoszety z obrażeniami zmniejszonymi o 30%
Obrońca Obrońcy zyskują dodatkowe punkty pancerza.
(2) 100
(4) 200
(6) 500
Imperator* Imperatorzy przywołują dwie dodatkowe jednostki, które można przemieszczać osobno. Ci żołnierze używają umiejętności w tym samym momencie, co ich dowódca, i szybko tracą zdrowie, gdy Imperator zginie.

MAŁE LEGENDY

Losy są pełne niesamowitych cudów. Wiecie, co to znaczy? Jeśli myślicie, że chodzi o uroczych smoczych towarzyszy, to macie rację! Mamy dla was trzy nowe Małe Legendy, które was rozweselą (i będą domagać się przekąsek, jak Choncc). Jajo Heroicznych Piskląt można kupić za 490 RP. Pamiętajcie, że równie dobrze możecie pójść na całość i zrobić zapasy (5 Jaj Heroicznych Piskląt za 2450 RP lub 10 za 4900 RP — dostaniecie wówczas jedno jajo gratis). Można także od razu kupić swoje smoki, chociaż koszt w RP będzie się różnić w zależności od rzadkości danego wariantu. Ceny będą różne w zależności od regionu, jeśli grasz na urządzeniu mobilnym, więc koniecznie sprawdźcie w sklepie dokładne informacje!

Nie zapomnijcie zajrzeć do FAQ Przepustki TFT: Losy aby zobaczyć, jakie Małe Legendy możesz zdobyć, grając w ramach przepustki.

CHONCC AO SHIN UMBRA
Choncc_Classic_Tier1.png AoShin_Classic_Tier1.png Umbra_Classic_Tier1.png
Choncc z Atlantydy Starszy Ao Shin Umbra Czarnej Mgły
Tytan Ziemi Choncc Ao Shin Mrocznej Gwiazdy Owocowa Umbra
Zrodzony z Ognia Choncc Rozrywkowy Ao Shin Bestia Piorunów Umbra
Słodziutka Panda Choncc Boski Ao Shin Umbra Krwawego Księżyca

ODŁAMKI GWIAZD

Nic tak nie kusi losu jak nadzieja na wyklucie upragnionej Małej Legendy. Ale ponieważ nastąpił teraz czas magii i cudów, oferujemy wam nowy sposób na podnoszenie poziomu swoich legend. W skrócie: Odłamki Gwiazd istnieją! Więcej na ich temat dowiesz się w artykule o Odłamkach Gwiazd i poznasz perspektywę twórców – w tym miejscu.

WYBUCHY I SKÓRKI ARENY

Copy_of_Akana_Celebration.gifCopy_of_Arena_Celebration.gifCopy_of_Kanmei_Celebration.gif

Cudowne meepy i figlarny lis? Festiwal Duchowego Rozkwitu trwa nadal w rotacji TFT: Losy. Skórki areny Kanmejów Duchowego Rozkwitu, Akana i Festiwalu będą dostępne za 1380 RP lub w pakiecie ze wszystkimi trzema skórkami za 2900 RP. Pojawi się również cała masa nowych aren, które można zdobyć dzięki Przepustce Losów. A skoro o tym mowa…

TFT nie byłoby kompletne bez nowych świetnych sposobów eliminowania przeciwników, więc koniecznie zajrzyj do FAQ Przepustki TFT: Losy, aby dowiedzieć się, które wybuchy można zdobyć, aby zadać obrażenia w wielkim stylu.


Podziel się ze znajomymi!