Teamfight Tactics Patch 10.2 – opis zmian


Reklama

Szczegóły zmian TFT na patch 10.2.


Pozdrawiamy wszystkich grających w Teamfight Tactics!

Witamy w patchu 10.2, w którym wzmacniamy wszystkie potrzebujące miłości cechy, przedmioty i bohaterów. Przygotowaliśmy również parę osłabień, ale głównie staramy się sprawić, żeby nieużywane lub słabe rzeczy były trochę atrakcyjniejsze. Jest też parę ogólnych zmian systemowych, które mają odrobinę przyspieszyć przebieg gier. No i na koniec: podnosimy „dolną granicę” losowości, żeby to, jakie łupy otrzymacie, było sprawiedliwsze, jednocześnie zachowując zróżnicowanie przedmiotów wypadających z gry na grę.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!

No to do dzieła!

Blake „Riot Beernana” Edwards

Zmiany systemowe

Długość gry

  • Czas trwania fazy planowania w rundach PvE: 30 sek. ⇒ 20 sek.

System przedmiotów

  • Małe kule z łupami: usunięto możliwość wypadnięcia 4 szt. złota (średnia wartość kuli spadła o 15%).
  • Średnie kule z łupami: usunięto możliwość wypadnięcia 7 szt. złota (średnia wartość kuli spadła o 3%).
  • Usunięto najgorsze przypadki wypadania przedmiotów na przestrzeni całej gry, a w szczególności w trzech pierwszych rundach PvE. Krótko mówiąc, podnieśliśmy „dolną granicę” losowości.
  • Ukończone przedmioty wypadają teraz znacznie rzadziej.
  • Ukończone przedmioty wypadają tylko, jeśli macie już jakieś składniki przedmiotów. „Górna granica” losowości pozostaje bez zmian, ale istnieje większe prawdopodobieństwo, że otrzymacie ukończony przedmiot, gdy będziecie się do niej zbliżać.
  • Nie można już otrzymać dwóch ukończonych przedmiotów z rund PvE podczas jednej gry. Ta zmiana nie dotyczy nagród za zabicie potężnego potwora ani karuzeli.
  • Radykalnie zmniejszono szansę na pojawienie się Siły Natury w karuzeli.

Usprawnienia

  • Zefir nie działa już na stwory i potwory w rundach PvE.
  • Zaktualizowano interfejs wskaźnika cech, dodając kolorowy efekt, mający na celu podkreślenie rzadkich synergii (np. 9 piekielnych bohaterów).
  • Aktualizacja efektów wizualnych Małej Legendy Ducha Run.
  • System odpowiedzialny za wybieranie Małej Legendy i skórki areny w poczekalni został znacznie usprawniony. Koniecznie go sprawdźcie.

Przedmioty

  • Obrażenia Kamizelki Cierniowej: 80/120/160 pkt. ⇒ 100/140/200 pkt.
  • Kradzież życia Krwiopijcy: 40% ⇒ 50%
  • Prędkość ataku za każdy ładunek Ostrza Gniewu Guinsoo: 4% ⇒ 5%
  • Wszechwampiryzm Miecza-Pistoletu Hextech: 25% ⇒ 33%
  • Czas działania zamrożenia Lodowej Rękawicy: 1,5 sek. ⇒ 2,5 sek.
  • Wytrzymałość tarczy Naszyjnika Żelaznych Solari: 250/275/300 pkt. ⇒ 250/275/350 pkt.
  • Obrażenia Echa Luden: 120/160/200 pkt. ⇒ 125/175/250 pkt.

Cechy

Zabójca

  • Dodatkowe obrażenia trafienia krytycznego: 50%/150% ⇒ 65%/225%

Mistrz miecza

  • Mistrzowie miecza nie mogą już przechowywać dodatkowych ataków przekraczających limit nakładany przez poziom ich cechy (1/2/3). Ogólnie znaczy to, że wasi bohaterowie będą o wiele rzadziej lub nie będą wcale w nieskończoność korzystali z dodatkowych ataków. Ta zmiana osłabi w szczególności kompozycje z czterema i sześcioma mistrzami miecza.
  • Szansa mistrzów miecza na zyskanie dodatkowych ataków podstawowych: 40% ⇒ 35%

Pustynia

  • Redukcja pancerza: 50%/90% ⇒ 40%/100%

Piekło

  • Obrażenia: 70%/140%/210% ⇒ 70%/150%/250%

Mag

  • (6) magów: 100% szansa na podwójne rzucenie zaklęcia ⇒ 100% szansa na podwójne rzucenie zaklęcia i 20 pkt. mocy zaklęć przyznawane wszystkim magom

Cień

  • Czas działania zwiększonych obrażeń: 5 sek. ⇒ 6 sek.
  • Dodatkowe obrażenia: 65%/150% ⇒ 65%/175%

Wartownik

  • Dodatkowy pancerz: 150%/300%/450% ⇒ 150%/300%/999%

Las

  • Musicie zebrać sześciu leśnych bohaterów, żeby sklonować ich wszystkich.

Wyważenie bohaterów

1. kategoria

  • Zmniejszenie obrażeń Leony: 40/90/140 pkt. ⇒ 40/80/120 pkt.

2. kategoria

  • Zdrowie stworów Malzahara: 250/250/250 pkt. ⇒ 250/300/400 pkt.

3. kategoria

  • Zdrowie Ezreala: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Ezreala: 200/400/800 pkt. ⇒ 225/450/900 pkt.
  • Dodatkowa prędkość ataku umiejętności Karmy: 60/70/80% ⇒ 40/60/80%
  • Początkowa mana/całkowita mana Siona: 50/125 pkt. ⇒ 75/125 pkt.
  • Liczba odbić ataków wzmocnionych umiejętnością Sivir: 10/10/10 ⇒ 5/7/9
  • Obrażenia od zaklęć Veigara: 300/600/900 pkt. ⇒ 325/650/975 pkt.

4. kategoria

  • Prędkość ataku Olafa: 0,85 jedn. ⇒ 0,8 jedn.

Modyfikacje trzygwiazdkowych bohaterów

  • Obrażenia umiejętności Renektona: 150/275/400 pkt. ⇒ 150/275/475 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Vladimira: 200/325/450 pkt. ⇒ 200/325/500 pkt.
  • Dodatkowa prędkość ataku umiejętności Ashe: 50/75/250% ⇒ 50/75/100%
  • Skalowanie umiejętności Ashe z obrażeniami od ataku: 0,3/0,35/0,4 pkt. ⇒ 0,3/0,35/0,75 pkt.

Naprawione błędy

  • Wszystkie opisy powinny już być aktualne.
  • Opis cechy elektryczność teraz poprawnie mówi o tym, że jej efekt zadaje obrażenia magiczne.
  • Karma nie mierzy już 228 cm.
  • Umiejętność Kindred będzie teraz poprawnie trafiać krytycznie, jeśli ci będą posiadać Brylantową Rękawicę.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!