Teamfight Tactics Patch 9.23 – opis zmian


Reklama

Szczegółowy opis zmian Teamfight Tactics na Patch 9.23.


Witajcie, taktycy!

Głównym punktem tego patcha jest powrót gry rankingowej. Jeśli chodzi o wyważenie, wprowadzamy szereg małych zmian i naprawiamy parę krytycznych błędów. Skupiamy się na obdarzeniu mocą trzygwiazdkowych bohaterów 2. i 3. kategorii i zabraniu jej silniejszym bohaterom 1. kategorii. Cieszymy się, że daliśmy sobie jeden patch więcej na pozbycie się problemów związanych z rotacji Żywioły Powstają, ale ogólnie jesteśmy całkiem zadowoleni z jej obecnego stanu. Do zwycięstwa prowadzi wiele dróg, a każdy mecz przebiega inaczej, więc powodzenia we wspinaczce!

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!

No to do dzieła!

 Blake „Riot Beernana” Edwards

Małe Legendy True Damage

Video

Przypominamy: Małe Legendy True Damage z 5. serii, QiQi, Ossia i Melisma, są już dostępne.

Cechy

  • Szansa na ogłuszenie mroźnych: 20%/40%/60% ⇒ 20%/35%/50%
  • Światło: Całkowita wartość leczenia zależy teraz od zdrowia ginącego bohatera, a nie bohaterów, którzy mają to leczenie otrzymać.
  • Mana zyskiwana co 4. sekundy dzięki premii cechy ocean: 15/30/50 pkt. ⇒ 15/35/60 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia pochodzące z premii cechy cień: 50%/100% ⇒ 45%/85%
  • Dodatkowy pancerz wartowników: 125%/275%/450% ⇒ 150%/300%/450%

Skalowanie umiejętności trzygwiazdkowych bohaterów

Chcemy się upewnić, że trzygwiazdkowi bohaterowie o wyższym koszcie będą potężnym wzmocnieniem dla waszych drużyn i że warto będzie starać się o ich zdobycie. Tak już jest w przypadku bohaterów skalujących się z obrażeniami od ataku i zdrowiem oraz bohaterów 1. kategorii, ale inni mają z tym pewne problemy. Dlatego wzmacniamy umiejętności niektórych trzygwiazdkowych jednostek 2. i 3. kategorii.


Kategoria 2.

  • Obrażenia umiejętności Jaxa: 150/250/350 pkt. ⇒ 150/250/450 pkt.
  • Obrażenia umiejętności LeBlanc: 200/450/700 pkt. ⇒ 200/450/800 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Neeko: 100/200/300 pkt. ⇒ 100/200/350 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Syndry: 175/350/525 pkt. ⇒ 175/350/600 pkt.
  • Wytrzymałość tarczy umiejętności Thresha: (pamiętajcie o zmianie wyważającej poniżej) 250/400/550 pkt. ⇒ 250/400/600 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Volibeara: 200/450/700 pkt. ⇒ 200/450/850 pkt.

Kategoria 3.

  • Obrażenia umiejętności Aatroxa: 250/500/750 pkt. ⇒ 250/500/1000 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Ezreala: 200/400/600 pkt. ⇒ 200/400/800 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Kindred: 150/325/500 pkt. ⇒ 150/325/650 pkt.
  • Czas działania ogłuszenia umiejętności Nautilusa: 3/4/5 sek. ⇒ 3/4/6 sek.
  • Obrażenia umiejętności Nautilusa: 100/200/300 pkt. ⇒ 100/200/400 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Siona: 200/400/600 pkt. ⇒ 200/400/800 pkt.

Ogólne wyważenie bohaterów

Kategoria 1.

  • Wytrzymałość tarczy umiejętności Iverna: 200/400/600 pkt. ⇒ 200/350/500 pkt.
  • Leczenie Maokaia z umiejętności biernej: 100/200/300 pkt. ⇒ 100/175/250 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Nasusa: 35/70/105 pkt. ⇒ 50/70/90 pkt.
  • Dodatkowe zdrowie z umiejętności Nasusa: 200/400/600 pkt. ⇒ 250/400/550 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Taliyah: 50/85 pkt. ⇒ 50/80 pkt.
  • Czas działania ogłuszenia umiejętności Taliyah: 1,5 sek. ⇒ 2 sek.
  • Obrażenia umiejętności Vayne: 8%/12%/16% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 9%/12%/15% maksymalnego zdrowia celu
  • Obrażenia umiejętności i wartość leczenia Vladimira: 200/350/500 pkt. ⇒ 200/325/450 pkt.

Kategoria 2.

  • Zdrowie Pomiotów Cienia Malzahara: 300 pkt. ⇒ 250 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Rek’Sai: 200/550/900 pkt. ⇒ 250/550/850 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Skarnera: 0/75 pkt. ⇒ 0/65 pkt.
  • Pancerz Skarnera: 30 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Wytrzymałość tarczy umiejętności Thresha: 200/300/400 pkt. ⇒ 250/400/600 pkt.
  • Liczba uderzeń umiejętności Yasuo: 3/5/7 ⇒ 4/5/6

Kategoria 3.

  • Początkowa mana / całkowita mana Ezreala: 0/40 pkt. ⇒ 0/30 pkt.
  • Czas rzucenia umiejętności Ezreala: 0,5 sek. ⇒ 0,25 sek.

Kategoria 4.

  • Prędkość ataku Ashe: 0,7 jedn. ⇒ 0,8 jedn.
  • Obrażenia umiejętności Branda: 250/450/650 pkt. ⇒ 300/450/600 pkt.
  • Liczba odbić umiejętności Branda: 4/6/20 ⇒ 5/6/20
  • Zdrowie Malphite’a: 800 pkt. ⇒ 850 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Olafa: 0/75 pkt. ⇒ 0/90 pkt.
  • Zdrowie ghuli Yoricka: 750/1250/1750 pkt. ⇒ 600/1000/1400 pkt.
  • Prędkość ataku ghuli Yoricka: 0,8 jedn. ⇒ 0,7 jedn.

Kategoria 5.

  • Zdrowie Singeda: 1050 pkt. ⇒ 950 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Singeda: 250/500/2000 pkt. ⇒ 200/400/2000 pkt.
  • Zdrowie Tarica: 850 pkt. ⇒ 900 pkt.

Przedmioty

  • Zmniejszenie prędkości ataku Mroźnego Serca: 35% ⇒ 25%
  • Anioł Stróż: Posiadacz tego przedmiotu już nie może być leczony podczas wskrzeszania.
  • Zmniejszenie prędkości ataku Lodowej Rękawicy: 35% ⇒ 25%
  • Obrażenia Jonowej Iskry: 100 pkt. ⇒ 90 pkt.

Gry rankingowe

  • Zaczęło się! Czas udowodnić, jak dobrze potraficie się przystosować do zestawu „Żywioły powstają”.
  • Ranga wszystkich zostanie zresetowana — wspinaczkę zaczniecie w Żelazie.
  • Nie stracicie PL przez 5 pierwszych gier.
  • Nie stracicie PL za zajęcie 4. lub wyższego miejsca.

Naprawione błędy i takie tam

Ogólne

  • Ogólne poprawki dotyczące obierania drogi przez jednostki walczące w zwarciu.
  • Upiorne, niewidzialne leśne jednostki już błędnie nie liczą się na potrzeby premii cech.
  • Wszystkie małe potwory z rund PvE są teraz poprawnie traktowane jako jednostki jednogwiazdkowe.
  • Wszystkie przywoływane jednostki są teraz poprawnie traktowane jako jednostki zerogwiazdkowe.
  • Smok / Starszy Smok / Herold są teraz poprawnie traktowani jako jednostki trzygwiazdkowe.
  • Berserkerzy walczący z dystansu (dzięki Ognistej Armacie lub Toporowi Berserkera) teraz poprawnie zadają obrażenia na obszarze stożka, z wierzchołkiem umieszczonym na celu, a nie na nich.
  • Poprawiono kilka błędów związanych z różnicą wysokości na arenach Freljordu. Przedmioty i bohaterowie nie powinni już znikać w elementach terenu.
  • Żywioł elektryczności nie odnosi już korzyści z mocy umiejętności i nie wzmacnia już Miecza-Pistoletu Hextech.

Bohaterowie 1. kategorii

  • Żadna z kul Diany nie może już trafić wielu celów.
  • Umiejętność Kog’Mawa została poprawiona, żeby pudłowała o wiele rzadziej.
  • Umiejętność Renektona teraz poprawnie zadaje obrażenia magiczne (opis umiejętności zostanie zaktualizowany w następnym patchu).
  • Naprawiono tekst informujący o leczeniu Vladimira, żeby wyświetlał poprawną wartość.
  • Prędkość ataku i czas trwania roślin Zyry odpowiadają teraz ich poprawnej wartości.
  • Rośliny Zyry już nie wskakują czasem na wasze ławki.

Bohaterowie 2. kategorii

  • Pomioty Cienia Malzahara teraz odpowiednio skalują się z prędkością ataku. (Z tego powodu Pomioty Cienia będą miały trochę mniejszą prędkość ataku.)
  • Umiejętność Volibeara teraz przywraca mu pełną manę, nawet jeśli zabije cel, choć nie skorzysta przy tym z wykończenia.

Bohaterowie 3. kategorii

  • Azir już nie przywołuje żołnierzy na polach sąsiadujących z jednostkami, których nie można obrać za cel, takimi jak rośliny Zyry.
  • Dr Mundo już nie będzie używał swojej umiejętności, jeśli w jej zasięgu nie będzie niczego.
  • Quinn już nie będzie używała swojej umiejętności, jeśli w jej zasięgu nie będzie niczego.
  • Poprawiono opis umiejętności Veigara — teraz mówi o tym, że natychmiast zabija ona cele o niższym poziomie gwiazdek.
  • Umiejętność Veigara teraz wykańcza jednostki niebędące bohaterami, jeśli ich poziomy gwiazdek są niższe od jego poziomu.

Bohaterowie 4. kategorii

  • Annie już nie zyskuje many, gdy przywoła dwa Tibbersy (za pomocą Kapelusza Maga), a potem jeden z nich zginie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że skalowanie trzygwiazdkowej Ashe nie wynosiło 250%, tak jak powinno.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Ashe nie mogła korzystać z efektu cechy mistrz miecza, kiedy jej umiejętność była aktywna.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Olaf i Singed wyglądali na ogłuszonych przez mroźnych, choć dalej atakowali.

Bohaterowie 5. kategorii

  • Teraz bohaterowie poprawnie otrzymują obrażenia od śladu trucizny pozostawianego przez różne kopie Singeda.
  • Klony Zeda poprawnie przypisują obrażenia Zedowi na potrzeby wskaźnika obrażeń.

Przedmioty

  • Smoczy Szpon teraz zmniejsza obrażenia magiczne otrzymywane od efektów innych niż umiejętności (np. przedmiotów, efektów cech itp.).
  • Naprawiono błąd sprawiający, że zmniejszenie prędkości ataku Lodowej Rękawicy czasami utrzymywało się przez wiele rund.
  • Piekielny Żar teraz działa poprawnie w przypadku ataków Renektona, Jaxa, Rek’Sai, Vayne i Nami, wzmocnionych Falą Przypływu.
  • Przedmioty składające się ze Szpatułki już nie przyznają podwojonych statystyk ich drugiego składnika, niebędącego Szpatułką.
  • Talizman Światła już nie przyznaje odporności na magię.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!