TFT Patch 10.12 – opis zmian


Reklama

Zmiany Teamfight Tactics na patch 10.12.


Witajcie z powrotem pośród gwiazd!

Wstęp będzie krótki i zwięzły, bo ten patch jest spory, więc mamy sporo do omówienia. W ramach aktualizacji śródrotacyjnej patch wprowadzi znaczne zmiany w rozgrywce, miękki reset rangi oraz nową Przepustkę Galaktyk II i Przepustkę Galaktyk+ II (link do artykułu po angielsku). Dalej będziecie grać w tej samej, znanej i lubianej rotacji Galaktyk, ale pojawią się też spore zmiany, które odświeżą rozgrywkę. Zanim się w tym pogubicie, pamiętajcie: dlatego właśnie rozsądni kapitanowie waszego pokroju czytają opisy patchów.

No to jedziemy!

Patch w skrócie

Nowe Małe Legendy

Nowa Przepustka Galaktyk II i Przepustka Galaktyk+ II

  • Przepustka Galaktyk II i Przepustka Galaktyk+ II właśnie się rozpoczynają! (No dobra, rozpoczną się gdzieś w ciągu następnych 24 godzin, gdy pobierzecie aktualizację).
  • Nowa Przepustka zawiera emotki, areny i wybuchy!
  • Nie musicie od razu kupować Przepustki+, żeby zdobyć wszystkie nagrody. Jeśli postanowicie ulepszyć Przepustkę, to wszystkie zebrane do tej pory PD automatycznie odblokują dostępną w danym momencie zawartość.

Nowe cechy

Astronauci

  • 3 jednostki: koszt umiejętności astronautów jest niższy o 30 pkt. many.

Maszyny Wojny

  • 2/4/6/8 jednostek: gdy Maszyny Wojny 10 razy zadadzą lub otrzymają obrażenia, leczą się o 70/160/325/600 pkt. zdrowia, jeśli mają mniej niż połowę zdrowia, lub zadają 70/160/325/600 pkt. obrażeń magicznych najbliższemu wrogowi, jeśli mają ponad połowę zdrowia.

Wzór

  • 1 jednostka: ataki podstawowe sojuszniczych Czarodziejek Gwiazd zadają obrażenia nieuchronne. Ataki podstawowe wszystkich innych sojuszników zadają obrażenia magiczne.

Nowi bohaterowie

Nautilus

  • Astronauta/Obrońca
  • 2. kategoria
  • Krater Uderzeniowy: Nautilus rozsadza ziemię pod swoim celem, podrzucając go i ogłuszając na 3/3,5/4 sek. oraz zadając mu 100/200/400 pkt. obrażeń magicznych. Efekt ten jest osłabiony o połowę w przypadku wrogów sąsiadujących z celem.

Bard

  • Astronauta/Mistyk
  • 3. kategoria
  • Biernie: Bard zyskuje 8/20/90 pkt. dodatkowej many co atak, ale nie zdobywa many, gdy atakuje jednostki niebędące bohaterami.
  • Zew Wędrowca: Bard tworzy meepa na ławce swojego posiadacza. Meepa można sprzedać za 1 PD.

Gnar

  • Astronauta/Osiłek
  • 4. kategoria
  • GNAR!: Gnar skacze w kierunku swojego celu, zmienia postać i staje się Mega-Gnarem, po czym ciska pobliskimi wrogami, zadając im 100/200/800 pkt. obrażeń magicznych i ogłuszając ich na 2 sek.
  • Kiedy Gnar jest w postaci Mega-Gnara, walczy w zwarciu i zyskuje 750/1250/2500 pkt. zdrowia oraz 100/175/400 pkt. obrażeń od ataku.

Teemo

  • Astronauta/Snajper
  • 4. kategoria
  • Satelitarne Pułapki: Teemo rozrzuca trzy pułapki wokół najbliższego wroga. Pułapka wybucha, gdy wróg znajdzie się blisko niej (lub po 3 sek.), zadając pobliskim wrogom 125/175/600 pkt. obrażeń magicznych, powalając ich i spowalniając na 4 sek.

Illaoi

  • Maszyna Wojny/Osiłek
  • 1. kategoria
  • Uderzenie Macką: Illaoi uderza macką w linii przed sobą, zadając 125/200/325 pkt. obrażeń i wykradając 20/30/50% pancerza i odporności na magię od każdego trafionego wroga na 4 sek.

Nocturne

  • Maszyna Wojny/Infiltrator
  • 1. kategoria
  • Niewymowna Groza: Nocturne przeraża cel, ogłuszając go strachem na 2/2,5/4 sek. i zadając mu 200/250/350 pkt. obrażeń magicznych w czasie działania umiejętności.

Kog’Maw

  • Maszyna Wojny/Laserowiec
  • 2. kategoria
  • Ostrzał: przez 3 sek. Kog’Maw ma nieskończony zasięg ataku i zyskuje 80% prędkości ataku, a jego ataki podstawowe zadają obrażenia magiczne w wysokości 2/4/7% maksymalnego zdrowia jego celu.

Cassiopeia

  • Maszyna Wojny/Mistyk
  • 3. kategoria
  • Trujący Wybuch: Cassiopeia pluje trucizną w najbliższego niezatrutego wroga, zadając mu 700/1500/3000 pkt. obrażeń w ciągu 12 sek., i osłabia działające na niego tarcze o 50%.

Viktor

  • Maszyna Wojny/Czarodziej
  • 4. kategoria
  • Promień Śmierci: Viktor wypala ścieżkę między dwoma najbardziej oddalonymi od siebie wrogami, zadając obrażenia magiczne równe 15/20/80% maksymalnego zdrowia wrogów. Po 1 sek. ścieżka wybucha i zadaje 250/400/1500 pkt. obrażeń magicznych.

Urgot

  • Maszyna Wojny/Protektor
  • 5. kategoria
  • Strach ponad Śmierć: Urgot wystrzeliwuje wiertło w najdalszego wroga w swoim zasięgu ataku, zaczyna przyciągać go do siebie i raz po raz zadaje mu 2000 pkt. obrażeń nieuchronnych, aż ten nie zginie. Po pierwszym udanym użyciu koszt many zostaje zmniejszony o 10/20/100 pkt.

Janna

  • Czarodziejka Gwiazd/Wzór
  • 5. kategoria
  • Wyjąca Wichura: Janna przywołuje pięć trąb powietrznych, które lecą do przodu na obszarze dużego stożka. Trąby przyznają sojusznikom, przez których przenikną, 100/150/500% prędkości ataku na 5 sek. oraz podrzucają i ogłuszają wrogów na 1,5 sek.

Riven

  • Chronomistrz/Mistrz miecza
  • 4. kategoria
  • Cięcie Energii: Riven doskakuje i osłania się tarczą absorbującą 250/400/1000 pkt. obrażeń, a następnie wykonuje cięcie przed siebie, zadając 100/150/450 pkt. obrażeń magicznych. Co trzecie użycie umiejętności Riven wyskakuje w powietrze i wysyła falę energii, która zadaje 300/500/1500 pkt. obrażeń magicznych.

Vayne

  • Cyborg/Snajper
  • 3. kategoria
  • Godzina Sądu: Vayne skupia się na 10 sek., przy czym od razu wykonuje akrobację, oddalając się od swojego celu. Od tego momentu zawsze wykonuje akrobację co trzeci atak. Podczas akrobacji Vayne jest niewidzialna, a ataki wykonane po akrobacji zadają 175/200/225% jej obrażeń od ataku.

Zed

  • Buntownik/Infiltrator
  • 2. kategoria
  • Pogarda dla Słabych (biernie): co trzeci atak Zed zadaje 50/90/150 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych i wykrada celowi 20/25/40% jego bieżących obrażeń od ataku.

Usunięto

Cechy

  • Pustka
  • Walkirie

Bohaterowie

  • Kha’Zix
  • Cho’Gath
  • Vel’Koz
  • Kai’Sa
  • Kayle
  • Miss Fortune
  • Sona
  • Lux
  • Kassadin

Galaktyki

  • Liliowa mgławica

Gry rankingowe

  • Ten patch otwiera II etap rankingowych zmagań w Galaktykach.
  • Wasze rangi zostały poddane „miękkiemu” resetowi – obniżyliśmy je o 1 krąg. To znaczy, że jeśli byliście w Złocie II, teraz traficie do Srebra II.
  • Jeśli radziliście sobie w tej grze bardzo dobrze i dotarliście do kręgu Mistrza lub wyżej, to po resecie będziecie w Diamencie IV.
  • Po resecie każdy rozegra pięć meczów rozstawiających, więc nie stracicie żadnych PL za miejsca poza pierwszą czwórką podczas pierwszych pięciu meczów rankingowych nowego etapu.
  • Jeśli ukończyliście I etap Galaktyk w Złocie lub wyżej, otrzymacie odpowiednią dla rangi emotkę. Jeśli obydwa etapy Galaktyk ukończycie w Złocie lub wyżej, otrzymacie Zwycięską Małą Legendę.
  • Już wkrótce nagrody rankingowe w postaci Zwycięskich Małych Legend z rotacji Żywioły powstają i rotacji startowej trafią do waszego ekwipunku… jeśli w danej rotacji zajęliście miejsce w Złocie lub wyżej.

Zmiany systemowe

W tym patchu nie wprowadzamy żadnych nowych Galaktyk. Od wersji 10.13 zamierzamy w każdym patchu dodawać i usuwać po jednej Galaktyce.

Zmiany w szansach na wystąpienie danej galaktyki

  • Mniejsze Legendy – 10% gier
  • Neekowersum – 10% gier
  • Średnie Legendy – 10% gier
  • Superzagęszczona galaktyka – 10% gier
  • Sektor wymiany – 10% gier
  • Skarbiec – 10% gier
  • Gromada gwiazd – 10% gier
  • Galaktyczna zbrojownia – 10% gier
  • Zwykła galaktyka – 20% gier

Inne

  • Liczba bohaterów 3. kategorii w puli: 16 ⇒ 18
  • Jednogwiazdkowych bohaterów i bohaterów 1. kategorii można odsprzedać za pełną wartość w złocie. Za sprzedaż wszystkich innych bohaterów otrzymacie 1 szt. złota mniej, niż wynosi ich pełna wartość. Przykład: złoto otrzymane za sprzedaż 2-gwiazdkowego bohatera 3. kategorii: 5 szt. ⇒ 8 szt., złoto otrzymane za sprzedaż 3-gwiazdkowego bohatera 1. kategorii: 5 szt. ⇒ 9 szt.
  • Szanse na łupy 4. poziomu (wg kategorii bohaterów): 60/30/10/0/0% ⇒ 55/30/15/0/0%
  • Szanse na łupy 9. poziomu (wg kategorii bohaterów): 10/15/25/35/15% ⇒ 10/15/30/30/15%
  • Kayn nie będzie już zostawiał przedmiotu, którego składnikiem jest Szpatułka i który zapewnia posiadaczowi nową cechę, jeśli nie macie na planszy żadnego bohatera z daną cechą.
  • Pomoc Neeko zawsze działa, nawet jeśli w puli nie ma już kopii bohatera. Dodatkowa kopia jest nadmiarowa i nie wraca do puli, jeśli zostanie sprzedana lub jej posiadacz zostanie pokonany.

Cechy

Zmiany wyważające i modyfikacje

  • Szansa na dwa dodatkowe ataki mistrzów miecza: 30/55/100% ⇒ 30/70/100%
  • Dodatkowe zdrowie osiłków: 350/650 pkt. ⇒ 350/600 pkt.
  • Premię wymagającą 6 Astralnych można teraz uzyskać tylko przy użyciu Astralnej Kuli.
  • Premia za 4 Astralnych ma złoty efekt, a za 6 Astralnych kolorowy.
  • Leczenie Astralnych: 15/35/60% zadawanych obrażeń ⇒ 15/40/99% zadawanych obrażeń
  • Chronomistrz: dodano premię wymagającą 8 chronomistrzów, która aktywuje się co 0,75 sek.
  • Dodatkowe statystyki cyborgów: 350/700 pkt. zdrowia i 35/70 pkt. obrażeń od ataku ⇒ 350/600 pkt. zdrowia i 40/80 pkt. obrażeń od ataku
  • Progi ulepszeń Mrocznych Gwiazd: 3/6/9 ⇒ 2/4/6/8
  • Dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności Mrocznych Gwiazd: 20/25/30 pkt. ⇒ 8/16/24/32 pkt.
  • Mroczne Gwiazdy otrzymują teraz premię do obrażeń, gdy ginie dowolny sojusznik, a nie wyłącznie inna Mroczna Gwiazda.
  • Dodatkowa prędkość ataku Infiltratorów: 50/75/120% ⇒ 40/70/120%
  • Odporność na magię mistyków: 35/105 pkt. ⇒ 50/125 pkt.
  • Wytrzymałość tarczy protektorów: 25/30/40% maksymalnego zdrowia ⇒ 30/40/55% maksymalnego zdrowia
  • Snajper (2): 15% dodatkowych obrażeń za każde pole ⇒ 10% dodatkowych obrażeń za każde pole
  • Dodano premię wymagającą 4 snajperów: 18% dodatkowych obrażeń za każde pole.
  • Usunięto premię wymagającą 8 czarodziejów.
  • Premia do mocy zaklęć czarodziejów: 20/40/75% ⇒ 20/45/75%
  • Mana Czarodziejek Gwiazd: 30/50 pkt. ⇒ 25/40 pkt.
  • Czarodziejki Gwiazd teraz poprawnie rozdzielają manę po pierwszym zaklęciu. W wyniku tej zmiany cecha uległa wzmocnieniu.
  • Dodano premię za 9 Czarodziejek Gwiazd: 55 pkt. many
  • Pancerz obrońców: 125/250 pkt. ⇒ 125/300 pkt.
  • Dodano premię wymagającą 6 obrońców: 1000 pkt. pancerza.

Zmiany w pilotach mechów

  • Zdrowie pilotów po katapultowaniu się: 100% ⇒ 35%
  • Zdrowie mecha: 1500 pkt. + 45% zdrowia pilotów ⇒ 2200 pkt. + 50% zdrowia pilotów
  • Obrażenia od ataku mecha: 90 pkt. + 45% obrażeń od ataku pilotów ⇒ 160 pkt. + 50% obrażeń od ataku pilotów
  • Prędkość ataku mecha: 0,75 jedn. ⇒ 0,85 jedn.
  • Frontalne obrażenia obszarowe mecha: 100% obrażeń od ataku ⇒ 80% obrażeń od ataku
  • Całkowita mana mecha: 225 pkt. ⇒ 200 pkt.
  • Pancerz mecha: 30 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Odporność na magię mecha: 20 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Obrażenia Mecha Sprawiedliwości: 400/500/600/700/800/1200/5000 pkt. ⇒ 700/750/800/850/900/1200/5000 pkt.
  • Obrażenia rozpryskowe Mecha Sprawiedliwości: 200/250/300/350/400/600/5000 pkt. ⇒ 350/375/400/425/450/600/5000 pkt.

Wyważenie bohaterów

Bohaterowie 2. kategorii

  • Zdrowie Annie: 700 pkt. ⇒ 750 pkt.
  • Mana Annie: 75/150 pkt. ⇒ 70/140 pkt.
  • Obrażenia Galaktycznego Tarczo-Ognia Annie: 150/200/300 pkt. ⇒ 300/400/600 pkt.
  • Wytrzymałość Galaktycznego Tarczo-Ognia Annie: 270/360/540 pkt. ⇒ 400/500/700 pkt.

Bohaterowie 3. kategorii

  • Mana Ashe: 50/125 pkt. ⇒ 50/100 pkt.
  • Obrażenia Zaczarowanej Kryształowej Strzały Ashe: 250/350/700 pkt. ⇒ 200/275/550 pkt.
  • Prędkość strzały Ashe została zwiększona o 50%.
  • Mana Ezreala: 50/125 pkt. ⇒ 50/80 pkt.
  • Prędkość ataku Ezreala: 0,7 jedn. ⇒ 0,75 jedn.
  • Obrażenia Impulsu Elektromagnetycznego Ezreala: 200/300/600 pkt. ⇒ 100/150/400 pkt.
  • Zdrowie Jayce’a: 750 pkt. ⇒ 850 pkt.
  • Obrażenia Skocznego Rozkwitu Neeko: 200/275/550 pkt. ⇒ 150/250/500 pkt.
  • Zdrowie Rumble’a: 800 pkt. ⇒ 900 pkt.
  • Mana Rumble’a: 0/60 pkt. ⇒ 0/50 pkt.
  • Obrażenia Ogniopluja Rumble’a: 350/500/1000 pkt. ⇒ 500/750/1500 pkt.
  • Obrażenia od ataku Shaco: 70 pkt. ⇒ 75 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia od ataku Podstępu Shaco: 200/225/250% ⇒ 250/275/300%
  • Mana Syndry: 0/65 pkt. ⇒ 0/60 pkt.
  • Obrażenia Wyzwolonej Mocy Syndry: 100/150/250 pkt. ⇒ 100/125/200 pkt.
  • Syndra wybierze teraz dodatkowe cele, jeśli zada więcej obrażeń, niż wystarczy do zabicia celu.

Bohaterowie 4. kategorii

  • Zdrowie Fizza: 600 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Prędkość ataku Fizza: 0,8 jedn. ⇒ 0,85 jedn.
  • Mana Fizza: 80/150 pkt. ⇒ 60/120 pkt.
  • Obrażenia Mącenia Wody Fizza: 350/500/2000 pkt. ⇒ 450/600/5000 pkt.
  • Obrażenia od ataku Jhina: 90 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Podstawowa prędkość ataku Jhina: 0,9 jedn. ⇒ 0,85/0,9/1,1 jedn. w zależności od liczby gwiazdek
  • Obrażenia rakiet Jinx: 125/200/750 pkt. ⇒ 125/200/1000 pkt.
  • Jinx nie strzela już dodatkowymi rakietami za premię cechy laserowiec.

Aurelion Sol

  • Początkowa mana / całkowita mana: 40/120 pkt. ⇒ 120/120 pkt.
  • Prędkość ataku: 0,8 jedn. ⇒ 0,2 jedn.
  • Obrażenia każdego myśliwca: 100/150/750 pkt. ⇒ 80/150/750 pkt.
  • NOWOŚĆ: myśliwce czerpią ze swoich celów 10/25/50 pkt. many.
  • NOWOŚĆ: pierwsze użycie wystrzeliwuje 4 myśliwce. Następne użycia dodają kolejne 2 myśliwce.
  • Uwaga: w porównaniu z wcześniejszymi wersjami gry w patchu 10.12 w ciągu 10 pierwszych sek. walki bohater zada więcej obrażeń, a następnie jego skuteczność będzie stopniowo malała.

Ekko

  • Początkowa mana / całkowita mana: 50/150 pkt. ⇒ 80/150 pkt.
  • Obrażenia Chronostrzaskania: 225/400/2000 pkt. ⇒ 100/200/2000 pkt.
  • Dobieranie celów Chronostrzaskania: trafia każdego wroga raz ⇒ trafia 5/7/20 razy
  • NOWOŚĆ: zmniejsza prędkość ataku wszystkich trafionych wrogów o 50% na 7 sekund.

Gangplank

  • Zmniejszono premię do zasięgu działania zapewnianą przez ulepszenie Gangplanka – większy obszar.
  • Początkowa mana / całkowita mana: 100/175 pkt. ⇒ 70/160 pkt.

Zmiany wytrzymałych bohaterów

Bardziej wytrzymałym bohaterom wzmacniamy podstawowe statystyki obronne, żeby nieco lepiej niż inni sprawdzali się na linii frontu.

  • Graves: +5 pkt. pancerza i +10 pkt. odporności na magię
  • Illaoi: +5 pkt. pancerza i +10 pkt. odporności na magię
  • Jarvan: +5 pkt. pancerza i +10 pkt. odporności na magię
  • Leona: +5 pkt. pancerza i +10 pkt. odporności na magię
  • Malphite: +5 pkt. pancerza i +10 pkt. odporności na magię
  • Poppy: +5 pkt. pancerza i +10 pkt. odporności na magię
  • Annie: +10 pkt. pancerza i +15 pkt. odporności na magię
  • Blitzcrank: +10 pkt. pancerza i +15 pkt. odporności na magię
  • Mordekaiser: +10 pkt. pancerza i +15 pkt. odporności na magię
  • Nautilus: +10 pkt. pancerza i +15 pkt. odporności na magię
  • Rakan: +10 pkt. pancerza i +15 pkt. odporności na magię
  • Shen: +10 pkt. pancerza i +15 pkt. odporności na magię
  • Xin Zhao: +10 pkt. pancerza i +15 pkt. odporności na magię
  • Jayce: +10 pkt. odporności na magię
  • Neeko: +10 pkt. pancerza i +20 pkt. odporności na magię
  • Rumble: +10 pkt. pancerza i +20 pkt. odporności na magię
  • Vi: +10 pkt. pancerza i +20 pkt. odporności na magię
  • Gnar: +15 pkt. pancerza i +20 pkt. odporności na magię
  • Wukong: +15 pkt. pancerza i +20 pkt. odporności na magię
  • Aurelion Sol: +20 pkt. pancerza i +20 pkt. odporności na magię
  • Thresh: +20 pkt. pancerza i +20 pkt. odporności na magię

Przedmioty

  • Kradzież życia Krwiopijcy: 35% ⇒ 40%
  • Zmieniono nazwę i działanie Pucharu Przychylności. Od teraz ten przedmiot nazywa się Puchar Potęgi.
  • Puchar Potęgi (Łza + Płaszcz): na początku walki posiadacz i jego sąsiedzi z lewej oraz prawej strony otrzymują po 30 pkt. mocy umiejętności na 20 sekund.
  • Obrażenia od ataku Ostrza Śmierci za każdy ładunek: 30 pkt. ⇒ 25 pkt.
  • Opancerzenie Maszyn Wojny zastąpi Ładunek Dewastatora.
  • Opancerzenie Maszyn Wojny: ten bohater jest teraz Maszyną Wojny.
  • Pogromca Olbrzymów: zmiana efektu na: „Zadaje 20% dodatkowych obrażeń nieuchronnych. Jeśli maksymalne zdrowie wroga wynosi ponad 1750 pkt., zadaje 80% dodatkowych obrażeń nieuchronnych”.
  • Wampiryzm Miecza-Pistoletu Hextech: 25% wszystkich zadanych obrażeń ⇒ 35% obrażeń zadanych umiejętnością.
  • Ostrze Nieskończoności: +100% obrażeń trafienia krytycznego ⇒ +100% szansy na trafienie krytyczne i +20% obrażeń trafienia krytycznego. Od teraz jest ono unikalne.
  • Brylantowa Rękawica: zaklęcia posiadacza mogą trafiać krytycznie ⇒ zaklęcia posiadacza mogą trafiać krytycznie, a trafienia krytyczne posiadacza zadają +20% obrażeń.
  • Echo Luden: usunięto skalowanie z gwiazdkami. Teraz każde odbicie zadaje 200 pkt. obrażeń magicznych.
  • Ognista Armata: +200% zasięgu ⇒ +200% zasięgu, a ataki posiadacza zawsze trafiają.
  • Czerwone Wzmocnienie: podpalenie za 25% maks. zdrowia przez 10 sek. ⇒ podpalenie za 10% maks. zdrowia przez 4 sek.
  • Niebieskie Wzmocnienie zastąpi Uścisk Serafina.
  • Niebieskie Wzmocnienie: po rzuceniu zaklęcia posiadacz ma 20 pkt. many. Unikalne.
  • Plemienna Zbroja: odnawia 5% brakującego zdrowia bohatera ⇒ +600 pkt. zdrowia. (Ten przedmiot zapewnia teraz dokładnie 1000 pkt. zdrowia i nic więcej).

Naprawione błędy

  • Umiejętność supermecha nie marnuje się, gdy ginie główny cel.
  • Aurelion Sol natychmiast się zatrzymuje, gdy Ekko używa superumiejętności.
  • Aurelion Sol nie otrzymuje już many za cechę Gwiezdny okręt, gdy Ekko korzysta z superumiejętności, i nie może już używać umiejętności podczas trwania superumiejętności Ekko.
  • Aurelion Sol nie zużywa już many na początku rundy, gdy nie wystrzeli myśliwców, bo żaden z wrogów nie może zostać obrany za cel.
  • Zaklęcie Caitlyn nie zostanie przerwane, jeśli cel stanie się niewidzialny.
  • Cecha snajper nie zwiększa już obrażeń Huraganu Runaana.
  • Naprawiono istniejący od dawna błąd, który powodował, że zbudowanie z Łzy Bogini ukończonego przedmiotu w trakcie walki przyznawało dodatkowe punkty many.
  • Naprawiono błąd powodujący znikanie Bomby! Ziggsa w trakcie lotu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że w bardzo rzadkich przypadkach z łupów otrzymywało się jedynie 6 przedmiotów.
  • Zwiększono zasięg odbić Echa Luden, żeby poprawić przewidywalność działania tego przedmiotu.
  • Naprawiono błąd pozwalający poprzez awans wyposażyć bohaterów w więcej niż jeden Całun Bezruchu.

Mobilny kącik

  • Konfigurator drużyny jest już dostępny w aplikacji! Stwórzcie drużynę marzeń przed wskoczeniem do gry i sięgajcie po nią w trakcie grania. Wasza drużyna będzie zapisana, dopóki nie wyjdziecie z aplikacji.
  • Sklep już działa. Kupujcie skórki aren, Jaja Małych Legend i więcej! Na razie wybór jest ograniczony, ale w przyszłości dodamy więcej zawartości.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!