TFT Patch 10.13 – opis zmian


Opis zmian na patch 10.13 Teamfight Tactics.


Witajcie, astronauci!

Powracamy z pierwszą aktualizacją drugiej części trzeciej rotacji TFT! W tym tygodniu zamienimy galaktykę Małych Legend na nową galaktykę: Binarną Gwiazdę. Znajdujący się w niej bohaterowie mogą być wyposażeni tylko w dwa przedmioty. Patrząc pod kątem wyważenia gry, jesteśmy zadowoleni z aktualizacji środrotacyjnej. Jednakże Maszyny Wojny nie okładały wrogów tak mocno, jak chcielibyśmy, więc serwujemy im kilka usprawnień.

No to do dzieła!

PATCH W SKRÓCIE

GRY RANKINGOWE

  • Jeśli macie rangę Mistrza lub wyższą, nie możecie już rozgrywać gier rankingowych w umówionych grupach — musicie grać sami.

ZMIANY SYSTEMOWE

Galaktyki

  • Nowa galaktyka: Binarna Gwiazda. Bohaterowie mogą korzystać tylko z dwóch przedmiotów.
  • Galaktyka Średnich Legend została usunięta z gry.
  • Binarna Gwiazda wystąpi w 10% gier.

Inne

  • Zwiększono o 1 minimalną liczbę przedmiotów, które mogą wypaść podczas gry.

CECHY

Zmiany wyważające i modyfikacje

  • Obrażenia lub leczenie Maszyn Wojny: 70/160/325/600 pkt. ⇒ 80/180/480/880 pkt.
  • Szansa na dodatkowy atak mistrzów miecza: 30/70/100% ⇒ 30/65/100%
  • Dodatkowe ataki laserowców: 3/5 ⇒ 3/6
  • Dodatkowe obrażenia od ataku cyborgów: 40/80 pkt. ⇒ 40/75 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności Mrocznej Gwiazdy: 8/16/24/32 pkt. ⇒ 8/18/28/38 pkt.
  • Dodatkowa prędkość ataku infiltratorów: 40/70/120% ⇒ 40/80/120%
  • Odporność na magię mistyków: 50/125 pkt. ⇒ 50/120 pkt.

WYWAŻENIE BOHATERÓW

Bohaterowie 1. kategorii

  • Zdrowie Illaoi: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Wykradanie pancerza i odporności na magię Uderzenia Macką Illaoi: 20/30/50% ⇒ 30/40/60%
  • Czas trwania wykradnięcia obrony przez Illaoi: 4 sek. ⇒ 6 sek.
  • Prędkość ataku Nocturne’a: 0,7 jedn. ⇒ 0,75 jedn.
  • Obrażenia Niewymownej Grozy Nocturne’a: 200/250/350 pkt. ⇒ 200/250/400 pkt.
  • Całkowita mana Xayah: 70 pkt. ⇒ 60 pkt.

Bohaterowie 2. kategorii

  • Pancerz Dariusa: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Odporność na magię Dariusa: 20 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Obrażenia Kosmicznej Gilotyny Dariusa: 400/500/750 pkt. ⇒ 400/550/800 pkt.
  • Zdrowie Kog’Mawa: 500 pkt. ⇒ 550 pkt.
  • Całkowita mana Kog’Mawa: 40 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Obrażenia Salwy Kog’Mawa: 2/4/7% maksymalnego zdrowia ⇒ 2/4/8% maksymalnego zdrowia
  • Czas trwania ogłuszenia Krateru Uderzeniowego Nautilusa: 3/3,5/4 sek. ⇒ 3/3/5 sek.
  • Początkowa/całkowita mana Nautilusa: 60/120 pkt. ⇒ 50/120 pkt.

Bohaterowie 3. kategorii

  • Znacznie zredukowano czas rzucenia zaklęcia Barda.
  • Czas trwania trucizny Cassiopei: 12 sek. ⇒ 14 sek.
  • Zdrowie Jayce’a: 850 pkt. ⇒ 800 pkt.
  • Obrażenia obszarowe Wybrańca Mistrza Yi: 75/100/200 pkt. ⇒ 75/100/175 pkt.

Bohaterowie 4. kategorii

  • Początkowa mana Fizza: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Zdrowie Gnara po transformacji: 750/1250/2500 pkt. ⇒ 750/1250/4000 pkt.
  • Obrażenia od ataku Gnara po transformacji: 100/175/400 pkt. ⇒ 100/175/550 pkt.
  • Czas trwania ogłuszenia GNARA!: 2 sek. ⇒ 1,5 sek.
  • Dodatkowa prędkość ataku Zabawmy się! Jinx: 60/75/100% ⇒ 50/70/100%
  • Wytrzymałość tarczy Cięcia Energii Riven: 250/400/1000 pkt. ⇒ 225/375/1000 pkt.
  • Obrażenia Satelitarnych Pułapek Teemo: 125/175/600 pkt. ⇒ 125/175/550 pkt.
  • Czas działania spowolnienia Satelitarnych Pułapek Teemo: 4 sek. ⇒ 3 sek.

Bohaterowie 5. kategorii

  • Obrażenia Chronostrzaskania Ekko: 100/200/2000 pkt. ⇒ 100/150/2000 pkt.
  • Całkowita mana Thresha: 75 pkt. ⇒ 90 pkt.

PRZEDMIOTY

  • Kradzież życia Krwiopijcy: 40% zadawanych obrażeń ⇒ 45% zadawanych obrażeń
  • Leczenie Miecza-Pistoletu Hextech: 40% zadawanych obrażeń ⇒ 45% zadawanych obrażeń
  • Dodatkowe obrażenia krytyczne Brylantowej Rękawicy: 20% ⇒ 30%
  • Obrażenia Kosy Statikka: 80 pkt. ⇒ 90 pkt.
  • Zdrowie Portalu Zz’Rot: 1000/2000/3000 pkt. ⇒ 1500/2250/3000 pkt.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Poprawiono opisy umiejętności w odniesieniu do wartości procentowych.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Energetyczna Tarcza Malphite’a nie korzystała z mocy zaklęć Pucharu Potęgi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kosmiczni piraci czasami zdobywali dodatkowe monety, gdy byli wyposażeni w Pogromcę Olbrzymów.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ataki Kog’Mawa podczas Salwy czasami aktywowały Szpon Pułapkę.
  • Usunięto niepożądaną pomarańczową poświatę, która towarzyszyła broni jednostek wyposażonych w Ostrze Nieskończoności.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jednostki objęte działaniem Zefira mogły zostać trafione przez niektóre umiejętności obszarowe, np. przez Satelitarne Pułapki Teemo.

MOBILNY KĄCIK

  • Naprawiono kilka błędów konfiguratora drużyny.
  • Xerath przez chwilę błąkał się w przestrzeni. Znaleźliśmy go i umieściliśmy z powrotem w konfiguratorze drużyny.
  • W patchu 10.12 usunęliśmy z gry kilku bohaterów, ale schowali się w konfiguratorze drużyny. Odnaleźliśmy ich i usunęliśmy.
  • Nocturne zakradł się do 2. kategorii w konfiguratorze drużyny. Umieściliśmy go z powrotem w 1. kategorii.

Podziel się ze znajomymi!