TFT Patch 10.14 – opis zmian


Planowane zmiany na patch 10.14 Teamfight Tactics.

Witajcie, Kosmiczni Czarodzieje!

Wprowadzamy patch 10.14, a w nim dość poważne zmiany. Oto najważniejsze z nich: przenosimy znaczną część mocy Czarodziejek Gwiazd z ich cechy na same bohaterki. Urgot otrzymuje „niewielką” przeróbkę, a kule z Pomocą Neeko będą teraz zawierać także złoto. Przy okazji chcemy zwrócić uwagę na to, że TFT obchodziło w zeszłym tygodniu swoje pierwsze urodziny! By to uczcić, rozdajemy specjalne, urodzinowe emotki Pingu każdemu, kto zagra w TFT podczas tego patcha.

No to do dzieła!

Patch w skrócie

Zmiany systemowe

Kule Neeko

Zdobycie Pomocy Neeko z niebieskiej lub złotej kuli, szczególnie we wczesnej fazie gry, często szkodzi ekonomii gracza. Dodajemy więc złoto do tych kul, w których można zdobyć Neeko.

  • Niebieska kula: Neeko ⇒ Neeko + 2 monety
  • Złota kula: Neeko + 3 monety ⇒ Neeko + 5 monet

Remisy

Ostateczne miejsce zajęte w grze zostanie określone w momencie zakończenia wszystkich walk, a nie natychmiast po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń. Teraz śmiertelne obrażenia obniżą poziom zdrowia gracza do wartości ujemnej. Gracze, którzy zostaną wyeliminowani w tej samej rundzie, ukończą grę w następującej kolejności:

  • Najmniejsza wartość ujemna zdrowia.
  • Jeżeli wartość ujemna zdrowia jest równa – najwyższy poziom zdrowia w rundzie przed wyeliminowaniem.
  • W mało prawdopodobnej sytuacji, gdzie obie te wartości będą identyczne (!), miejsca zajęte przez tych graczy zostaną określone losowo.

Galaktyki

  • Nowa galaktyka: Karłowata planeta – pierwszy i ostatni rząd każdej planszy jest niedostępny.
  • Usunięta galaktyka: Mniejsze Małe Legendy.

Cechy

Czarodziejki Gwiazd

Cecha Czarodziejek Gwiazd daje im zbyt dużo mocy, więc przenosimy ją do bohaterek. Powinno to sprawić, że będą one sprawdzać się w innych składach, jednocześnie zachowując siłę odpowiedniej kompozycji Czarodziejek Gwiazd.

  • Rozdzielanie many przez Czarodziejki Gwiazd: 25/40/55 pkt. ⇒ 15/25/45 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Poppy: 60/100 pkt. ⇒ 50/90 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Zoe: 70/100 pkt. ⇒ 40/80 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Neeko: 75/150 pkt. ⇒ 25/100 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Syndry: 0/60 pkt. ⇒ 0/40 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Soraki: 50/125 pkt. ⇒ 50/120 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Janny: 50/130 pkt. ⇒ 30/100 pkt.

Inne cechy

  • Leczenie Astralnych: 15/40/99% ⇒ 20/45/150%
  • Dodatkowe zdrowie i obrażenia od ataku cyborgów: 350 i 40 pkt. / 600 i 75 pkt. ⇒ 300 i 35 pkt. / 550 i 70 pkt.
  • Moc zaklęć czarodziejów: 20/45/75 pkt. ⇒ 20/40/70 pkt.

Wyważenie bohaterów

Bohaterowie 1. kategorii

  • Zdrowie Jarvana: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Obrażenia od ataku Jarvana: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Jarvana: 50/100 pkt. ⇒ 40/80 pkt.
  • Premia do prędkości ataku Ponadczasowego Sztandaru Jarvana: 0,65/0,75/0,85 jedn. ⇒ 0,75/0,85/0,95 jedn.
  • Prędkość ataku Xayah: 0,8 jedn. ⇒ 0,9 jedn.

Bohaterowie 2. kategorii

  • Zdrowie Mordekaisera: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Obrażenia Niezniszczalnego Mordekaisera: 50/75/125 pkt. ⇒ 75/100/200 pkt.
  • Zdrowie Rakana: 600 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Całkowita mana Yasuo: 90 pkt. ⇒ 80 pkt.

Bohaterowie 3. kategorii

  • Zdrowie Ashe: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
  • Prędkość ataku Ashe: 0,8 jedn. ⇒ 0,85 jedn.
  • Obrażenia Zaczarowanej Kryształowej Strzały Ashe: 200/275/550 pkt. ⇒ 200/300/600 pkt.
  • Czas działania ogłuszenia Zaczarowanej Kryształowej Strzały Ashe: 2/2/2 sek. ⇒ 2/3/4 sek.
  • Obrażenia od ataku Ezreala: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Początkowa mana Ezreala: 50 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Wytrzymałość tarczy Inspiracji Karmy: 250/400/800 pkt. ⇒ 300/450/900 pkt.
  • Premia do prędkości ataku Karmy: 50/75/125% ⇒ 70/90/150%
  • Zdrowie Neeko: 800 pkt. ⇒ 850 pkt.
  • Pancerz Neeko: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Całkowita mana Shaco: 80 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Obrażenia Wyzwolonej Mocy Syndry: 100/125/200 pkt. za każdą kulę ⇒ 100/140/220 pkt. za każdą kulę
  • Zdrowie Vayne: 550 pkt. ⇒ 500 pkt.
  • Obrażenia od ataku Vayne: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Obrażenia Ataku i Pobicia Vi: 400/600/1200 pkt. ⇒ 350/550/1100 pkt.

Bohaterowie 4. kategorii

  • Obrażenia Mącenia Wody Fizza: 450/600/5000 pkt. ⇒ 400/550/4000 pkt.
  • Zdrowie Irelii: 800 pkt. ⇒ 900 pkt.
  • Obrażenia od ataku Irelii: 70 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Pancerz Irelii: 35 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Odporność na magię Irelii: 20 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Obrażenia Fali Ostrzy Irelii: 175/250/500% ⇒ 225/250/500%
  • Obrażenia od ataku Jhina: 80 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Prędkość ataku Jhina: 0,85/0,9/1,1 jedn. ⇒ 0,9/0,95/1,2 jedn.
  • Obrażenia 4. strzału Jhina: 244/344/4444% ⇒ 350/500/4444%
  • Prędkość ataku Jinx: 0,75 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
  • Wytrzymałość tarczy Cięcia Energii Riven: 225/375/1000 pkt. ⇒ 200/350/1000 pkt.
  • Obrażenia drugiej części Promienia Śmierci Viktora: 250/400/1500 pkt. ⇒ 200/325/1500 pkt.

Bohaterowie 5. kategorii

  • Wyssanie many Mobilizacji Floty Aureliona Sola: 15/25/50 pkt. ⇒ 10/15/50 pkt.
  • Obrażenia Mobilizacji Floty Aureliona Sola: 110/150/1000 pkt. ⇒ 90/150/1000 pkt.
  • Dodatkowa prędkość ataku Janny: 100/150/500% ⇒ 80/125/500%

Urgot

Urgot otrzymuje dużo zmian, więc… daliśmy mu własną sekcję. Jeżeli chodzi o wyważanie, Urgot jest jednym ze słabszych bohaterów 5. kategorii. Mimo to granie przeciwko niemu jest irytujące, a gracz, który go posiada, nie ma żadnej zachęty do awansowania go na wyższe poziomy.

  • Pancerz: 30 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Odporność na magię: 20 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Zasięg ataku: 660 jedn. ⇒ 420 jedn.
  • Początkowa mana / całkowita mana: 40/90 pkt. ⇒ 50/100 pkt.
  • Celowanie Strachem ponad Śmierć: najdalszy cel w zasięgu ataku ⇒ najdalszy cel
  • Strach ponad Śmierć teraz zawsze trafia w pierwszego wroga, którego uderzy, zamiast zawsze trafiać w wybrany cel.
  • Obrażeń można teraz uniknąć (jednostka z Aniołem Stróżem zostanie wskrzeszona).
  • Zmniejszenie kosztu many przy każdym użyciu: 10/20/90 pkt. ⇒ 20/30/100 pkt.
  • Czas przyciągnięcia wroga skaluje się z poziomem gwiazdek.
  • Czas przyciągania: 1,5 sek. ⇒ 3/2/1 sek.

Przedmioty

  • Pogromca Olbrzymów zadaje teraz (czyste) obrażenia, które pasują do typu zadawanych obrażeń (fizycznych lub magicznych).
  • Osłabienie odporności na magię przez Jonową Iskrę: 50% ⇒ 40%

Naprawione błędy

  • Spowolnienie, które nakłada Ekko, wyświetla teraz wartości procentowe zamiast dziesiętnych w opisie.
  • Bohaterowie przyciągnięci Przejściem Czasowym Thresha nie mogą być wykorzystywani do zwiększania poziomu gwiazdek innych jednostek.
  • Dodatkowe obrażenia zadawane przez ataki Vayne podczas Godziny Sądu mogą teraz prawidłowo aktywować efekt mistrzów miecza.
  • Jednostki polimorfowane przez Lulu nie będą już skakać wokół, gdy są ogłuszone.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Shaco czasami nie otrzymywał ładunków Mrocznej Gwiazdy, gdy pozostawał w ukryciu w momencie śmierci sojusznika.
  • Aurelion Sol nie może używać swojej umiejętności, gdy jest przyciągany przez Urgota.

Mobilny kącik

  • Przyciski sklepu i kupowania PD mają teraz animacje podczas przybliżania i oddalania!

Podziel się ze znajomymi!