PolscyGracze.pl

TFT Patch 11.7 – opis zmian


Szczegóły zmiany na patch 11.7 Teamfight Tactics.


Witajcie na afterku!

Cóż to był za FESTIWAL! Widzieliśmy smoki, Szczęśliwe Latarnie, przeróbkę wybrańców, kompozycje oparte na wczesnych wymianach, kompozycje polegające na szybkim zdobyciu 9. poziomu i oczywiście Choncca! A jako że patch Mistrzostw Losów, 11.6, trafił już w ręce graczy, którzy stoczą bój na światowej scenie, możemy rozpocząć afterek! Na afterku zobaczycie więcej nowych, fajnych i fantastycznych warunków zwycięstw dzięki wzmocnieniom bohaterów, którzy do tej pory podpierali ścianę podczas Festiwalu. Rozkręćmy tę imprezę!

Patch w skrócie

Cechy

Po degradacji obrońców do roli sklepowych ochroniarzy w patchu 11.5 oddajemy im nieco wytrzymałości na maksymalnym poziomie.

  • Pancerz obrońców: 100/250/500/800 pkt. ⇒ 100/250/500/1000 pkt.

Bohaterowie

1. kategoria

Po tej zmianie prowadząca Nidalee stanie się wredną kotką.

  • Obrażenia Rzutu Oszczepem Nidalee: 100/175/300 pkt. ⇒ 100/175/350 pkt.

2. kategoria

Vlad wydawał się zakrzepły w późnej fazie gry, nawet z trzema gwiazdkami. Ten mag krwi, który na bank nie jest wampirem, powinien mniej przypominać hemogoblinka, a bardziej potężnego wysysacza, na jakiego jest kreowany.

  • Obrażenia Transfuzji Vladimira: 400/600/900 pkt. ⇒ 400/600/1000 pkt.

3. kategoria

To nie przypadek, że wzmacniamy wszystkich tych rzadziej granych prowadzących. Od użytkowych prowadzących do prowadzących obrońców (rzućcie okiem na 4. kategorię), nie bądźcie zaskoczeni nowymi kompozycjami drużyny, które pojawią się w tym patchu.

  • Spadek obrażeń Gilotyny Fortuny Dariusa po resecie: 25% ⇒ 25/20/10%
  • Czas trwania rozbrojenia Burzy Ostrzy Irelii: 2,5/3/4 sek. ⇒ 2,5/3/5 sek.
  • Leczenie Ziuum Yuumi: 30/45/75% ⇒ 30/45/90% brakującego zdrowia

4. kategoria

Niektórzy rzadziej wybierani prowadzący czwartej kategorii zostali oddelegowani do roli obrońców drużyny lub wypełniaczy cech. Ale teraz ci bohaterowie powracają do łask po serii wzmocnień, które pomogą wam zgarnąć zwycięstwa, bez znaczenia, czy wasi przeciwnicy są na to gotowi. Warto zwrócić uwagę na zmianę czasu działania blokady many Shena, która pozwoli trzygwiazdkowej wersji bohatera zbierać manę przez połowę czasu działania jego tarczy.

  • Obrażenia Piekielnych Łańcuchów Aatroxa: 400/600/2000 pkt. ⇒ 400/600/2500 pkt.
  • Obrażenia Rozerwania Cho’Gatha: 200/400/1500 pkt. ⇒ 200/400/2000 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia Celnego Uderzenia Talona: 100/150/400 pkt. ⇒ 100/200/600 pkt.
  • Maksymalny czas działania blokady many Shena: 4/4/8 sek. ⇒ 4 sek.
  • Obrażenia Fajerwerku Sejuani: 100/200/800 pkt. ⇒ 100/200/1600 pkt.
  • Obrażenia Nawałnicy Piór Xayah przy powrocie: 100/200/400 pkt. ⇒ 100/200/600 pkt.

Kolejka rankingowa

  • Dokonaliśmy zmian w systemach MMR, aby zyski/straty PL były bardziej konsekwentne. Powinniście w przyszłości zauważyć bardziej gładką wspinaczkę (lub upadek).

Naprawione błędy

  • W samą porę: naprawiono błąd, który powodował, że Cofnięcie Losu Zileana przerywało się, jeśli jego pierwotny cel zginął w trakcie animacji rzucania umiejętności.

Podziel się ze znajomymi!