TFT Patch 11.9 – opis zmian


Szczegóły zmiany na patch 11.9 Teamfight Tactics.



Witajcie w Osądzie!

Nadeszła pora na rotację Teamfight Tactics: Osąd, która wprowadza nowych bohaterów i cechy, mechanikę cienia, nowy sklep — Zbrojownię oraz Hiperodświeżanie, pierwsze Laboratorium w TFT. Decyzje, które podejmiecie w Osądzie, jeszcze nigdy nie miały tak dużego znaczenia. Nowe cechy zapewniają niespotykaną dotąd elastyczność rozgrywki. Nowe przedmioty i jednostki kładą natomiast nacisk na rozmieszczenie. Już nie możemy się doczekać, by zobaczyć, jakie kombinacje odkryjecie podczas nowego sezonu rankingowego.

Osąd otwiera wiele nowych możliwości wykazania się nie tylko umiejętnościami, ale też stylem. Zbierzcie wszystkich trzech Magicznych Odmieńców, którzy wspólnie zawalczą przeciwko złu i Czarnej Mgle albo wręcz przeciwnie — staną po ich stronie. Jeśli to jednak za mało, czeka na was także nowa Arena Imprezy na Plaży — tam również dużo się dzieje!

Mamy sporo do omówienia, zatem do sedna Osądu!

OSĄD

Ściągawka

Szczegóły

Powyższa ściągawka powinna pomóc wam zapoznać się z nowymi bohaterami i cechami w tej rotacji. Ale jeśli chcecie lepiej poznać nowe przedmioty i zagłębić się w temat, odwiedźcie jedną z poniższych witryn.

TYLKO Z PRZEPUSTKĄ OSĄDU I PRZEPUSTKĄ+

Oto skarby, które skrywa nowiutka Przepustka+ TFT: Osąd dostępna za 1295 RP! Informacje na temat Przepustki i nie tylko znajdziecie tutaj! Tak jak w przypadku poprzednich Przepustek, również tym razem zdobywacie nagrody za zgromadzone PD. Aby jednak odblokować wszystkie wyjątkowe łupy wymienione poniżej, postawcie na Przepustkę+. Przepustka będzie dostępna wraz z inną zawartością w sklepie od 20:00 CEST w środę.

  • Emotki: Starcie Boskich Królów, Złowieszczy Uśmiech, Zniszcz Mnie, Proszę i wiele więcej.
  • Wybuchy zwieńczające zwycięstwa: Piekielne Stado, Przypływ Mocy Runicznej i Pryzmatyczne Porażenie.
  • Odłamki Gwiazd, by podnieść poziom gwiazdek waszych ulubionych Małych Legend.
  • Jaja Małych Legend: Jaja Magicznych Odmieńców i więcej.
  • Areny: Sanktuarium Porządku, Wymiar Harmonii i Dwór Chaosu.
  • Pingu Chaosu i Duszek Chaosu.

Pingu Chaosu: pod wpływem potężnych, niszczycielskich sił Czarnej Mgły ze znanego i uwielbianego przez wszystkich Ptasiego Rycerza wyłonił się Pingu Chaosu. A jako że Pingu Chaosu ma wyczesane włosy, czadowe ruchy i raperski swag, nie zapomnijcie, że on po prostu wymiata.


Duszek Chaosu: Duszek Chaosu nigdy nie rozumiał Rzecznego Duszka. Ale jesteśmy pewni, że gdyby woda nie gasiła płomieni, zostaliby przyjaciółmi.

MAŁE LEGENDY

Magiczni Odmieńcy już tu są!

Dowsie: marzycie o mistycznej syrence z głębin? Nie musicie daleko szukać… zaraz, gdzie ta Dowsie się podziała? Ach, tak — Dowsie potrafi wtopić się w otoczenie, więc trzeba ją wywabić. Szukając Dowsie, zachowajcie spokój i pamiętajcie, że jest płochliwa — przynajmniej dopóki nie wpadnie w złość, bo wtedy to ona przepędzi was na cztery wiatry.


Bagnowyj: chcecie, aby do waszej drużyny dołączył widmowy wilk Bagnowyj? Bagnowyj to wojownik lojalny do szpiku kości. Ale nie bójcie się jego miecza. Nigdy nie zdradzi Szczeniowyja ani przyjaciół, których zdobywa podczas zabawy w aportowanie kul.


Szybkonogi: Szybkonogi, chytry mistrz chyżości, podstępów i złodziejstwa, natychmiast zmienia każdą wyprawę w szelmowską aferkę. Jego zaklęta, czerwona sakiewka pomieści dosłownie wszystko — od złota przez kule po… zaraz, czy to jest ser?

Wychodzi słońce, wychodzi Choncc!

Choncc z Parku Wodnego: marzeniem Choncca z Parku Wodnego jest zwycięstwo w zawodach surfingowych, które odbywają się podczas Imprezy na Plaży. Przy liczbie ucinanych sobie przez niego drzemek istnieje szansa, że w końcu wyśni swoje zwycięstwo.


Ratownik Choncc: wszyscy zamieszkujący i odwiedzający Park Wodny mogą czuć się bezpieczni, gdy na posterunku czuwa Ratownik Choncc. A właściwie to wczuwa się w dobry klimat i wypatruje chonccastycznych fal.


Muśnięty Słońcem Choncc: Ratownik Choncc może i jest najlepszym pływakiem, surferem czy bodyboarderem, ale Muśnięty Słońcem Choncc zna się lepiej na innych bardzo ważnych rzeczach, takich jak nucenie, brzucho-bongo, gra na ukulele i taniec hula!

ARENY

Wraz z Osądem wypuszczamy dwie areny interaktywne. Zgarnijcie je w zestawach lub osobno. Nieważne, czy lubicie słońce i mewy, czy wolicie jaskinie i nietoperze — każdy znajdzie coś dla siebie.

Video

Video

KOLEJKA RANKINGOWA

  • Zaraz po wyjściu Osądu wraz z patchem 11.9 w waszym regionie będziecie mogli rozpocząć wspinaczkę w drabince rankingowej nowej rotacji. Dla przypomnienia, rangi Arcymistrz i Pretendent są dostępne od samego początku! Powodzenia!
  • Wszyscy gracze rozpoczną Osąd z rangą Żelazo II.
  • Po resecie każdy rozegra 5 meczów rozstawiających, więc nie stracicie żadnych PL za miejsca poza pierwszą czwórką podczas pierwszych 5 gier rankingowych nowego etapu. Otrzymacie też dodatkowe PL za dostanie się do pierwszej czwórki. Powodzenia!
  • Nagrody rankingowe Losów zostaną rozdane w patchu 11.10.
  • Gracze, którzy doszli do Złota lub wyżej w dowolnej części rotacji Losy, otrzymają Zwycięskiego Protektora, dzięki któremu można wbijać w podłogę szczęki wrogów.
  • Gracze, którzy trafili do kręgu Złota lub wyższego w obu częściach rotacji, otrzymają również Triumfalnego Protektora z motywem Losów! Dobra robota.
  • Rozgrywki rankingowe oparte na Hiperodświeżaniu będą wyglądać trochę inaczej. Wszyscy rozpoczynają od kręgu Szarości, a następnie awansują poprzez kręgi o różnych kolorach, aż do kręgu Hiper. Kliknijcie tutaj, aby uzyskać więcej informacji o Hiperodświeżaniu.

HIPERODŚWIEŻANIE

Oto Hiperodświeżanie, pierwsze oficjalne Laboratorium w TFT. Bohaterowie zmieniają się tu szybciej, niż my lepimy Duszki Pierożki! Poniżej kilka ogólnych informacji na temat Laboratorium, a więcej przeczytacie tutaj.

MECHANIKI OSĄDU

Przedmioty cienia to nowa mechanika rotacji Osąd. Szczegółowe informacje na ich temat znajdziecie tutaj, w artykule z omówieniem rozgrywki.


Przedmioty cienia

  • Składniki przedmiotów cienia mogą się pojawić w każdej karuzeli poza startową, a także w Zbrojowni.
  • Aby stworzyć ukończony przedmiot cienia, potrzebujecie tylko jednego składnika cienia. Drugi składnik może być zwyczajny. Połączenie dwóch składników cienia również daje ukończony przedmiot cienia.
  • Poprawnie wykorzystane przedmioty cienia są znacznie potężniejsze niż podstawowe wersje, ale ich lekkomyślne używanie może przynieść drużynie więcej szkody niż pożytku.

Zbrojownia

To debiut Zbrojowni, ale nie zniknie ona wraz z Osądem. Jest kluczowa dla Hiperodświeżania i zapewne zagości w TFT na dłużej.

  • Zbrojownia to wyskakujący sklep, w którym wybieracie przedmioty w sposób podobny do kupowania bohaterów. Przedmioty są darmowe, ale z każdej Zbrojowni zabierzecie tylko jeden. Tutaj możecie (i zwykle powinniście) sprawić sobie składnik cienia.

ZMIANY SYSTEMOWE

Pracując nad tą rotacją, sporo czasu poświęciliśmy zmianom systemowym, które mogą być na pierwszy rzut oka niezauważalne. Opisujemy je, żebyście zwrócili na nie uwagę!


Poruszanie się jednostek

Teraz bohaterowie oceniają swoje ruchy, zanim rzucą się w pogoń za wrogą jednostką. #WARTO

  • Wcześniej: jeśli cel wychodzi z zasięgu ataku jednostki, przemieszcza się ona o 1 pole, dążąc do tego, żeby cel znów znalazł się w jej zasięgu ataku. Jeśli po wykonaniu ruchu pierwotnego celu nadal nie ma w zasięgu, jednostka ponownie szuka celu.
  • Nowość w Osądzie: jeśli cel wychodzi z zasięgu ataku jednostki, ocenia ona, czy po przemieszczeniu się o 1 pole cel znów znajdzie się w jej zasięgu ataku. Jeżeli nie, jednostka natychmiast szuka celu.
  • Zabójcy teraz skaczą, zanim pozostali bohaterowie wykonają swój ruch na początku walki.

Generacja many

W poprzednich rotacjach wyposażenie postaci w przedmioty dające wytrzymałość sprawiało, że generacja many była skuteczniejsza. Kumulowanie defensywnych przedmiotów nie zapewni już generacji absurdalnej ilości many, ale wciąż będzie efektywne.

  • Wcześniej: 6% otrzymywanych czystych obrażeń jest zwracane jako mana.
  • Teraz: 1% otrzymywanych czystych obrażeń i 7% obrażeń otrzymywanych po redukcji jest odzyskiwane w postaci many.

Aktualizacja konwencji umiejętności i przedmiotów

Zaktualizowano niektóre nazwy umiejętności i interakcje w celu zachowania spójności.

  • Zasięg ataku obliczany jest teraz w polach.
  • Moc zaklęć zastąpiono mocą umiejętności.
  • Ataki podstawowe są teraz nazywane po prostu atakami.
  • Wszystkie obrażenia fizyczne, pochodzące z umiejętności lub ataków, mogą teraz trafiać krytycznie, a także można ich uniknąć.
  • Wszystkie umiejętności do użycia (umiejętności, które nie są bierne, jak np. Srebrne Bełty Vayne) mogą być teraz blokowane za pomocą Szpona Pułapki.
  • Zaktualizowano ikony przedmiotów.

Podświetlanie kart w sklepie

Nie da się bez tego grać!

  • Jeśli posiadacie danego bohatera, karty z jego kopią podświetlą się w sklepie.

Losowość sklepu

System wybrańców w Losach ułatwiał zdobycie 3-gwiazdkowego bohatera 4. kategorii. W związku z usunięciem systemu wybrańców konieczne jest wprowadzenie zmian i wyważenie losowości sklepu.

  • Poziom 7: 22/35/30/12/1% ⇒ 19/35/30/15/1%
  • Poziom 8: 15/25/35/20/5% ⇒ 15/20/35/25/5%

Długość rundy

Skróciliśmy czas gry o kilka sekund w momentach bezczynności, abyście grali więcej, a czekali mniej. Wprowadzenie tych zmian było istotne, ponieważ musieliśmy dodać trochę czasu do etapów ze Zbrojownią.

  • Pierwsza karuzela: czas do otwarcia portalu: 13 sek. ⇒ 11 sek.
  • Pierwsza karuzela: czas na wybór: 10 sek. ⇒ 8 sek.
  • Faza planowania na etapie 1-2: 12 sek. ⇒ 6 sek.
  • Faza planowania na etapie 1-3: 20 sek. ⇒ 15 sek.
  • Czas przybywania potworów w rundach PvE: 6 sek. ⇒ 4 sek.
  • Czas na wybór na wszystkich karuzelach: 8 sek. ⇒ 6 sek.
  • Dodatkowy czas na ostateczne wybory na wszystkich karuzelach: 5 sek. ⇒ 3 sek.

Losowość karuzeli

Mniejsza losowość i trochę więcej Szpatułek, wciąż z odrobiną wariacji.

  • Karuzela na etapach 2. i 4.: jeden ze wszystkich: 80% ⇒ 76%
  • Karuzela na etapach 2. i 4.: jeden ze wszystkich + 1 Szpatułka: 15% ⇒ 22%
  • Karuzela na etapach 2. i 4.: 3 Szpatułki + losowe przedmioty: 5% ⇒ 2%
  • Karuzela na etapie 3.: jeden ze wszystkich: 30% ⇒ 50%
  • Karuzela na etapie 3.: 9 losowych składników: 50% ⇒ 33%
  • Karuzela na etapie 3.: jeden ze wszystkich + 1 Szpatułka: 15%
  • Karuzela na etapie 3.: 3 Szpatułki + losowe przedmioty: 5% ⇒ 2%

Aktualizacja rozstrzygania remisu

Dodaliśmy nowy sposób rozstrzygania remisu, który jest uwzględniany w przypadku remisu pomiędzy graczami po dwóch pierwszych próbach jego rozstrzygnięcia (najpierw na podstawie ujemnych pkt. zdrowia, potem na podstawie pkt. zdrowia przed wyeliminowaniem gracza). Nowy sposób rozstrzygnięcia remisu: „ostatni zwycięzca rundy”.

  • Jeżeli wielu graczy zostało wyeliminowanych z taką samą liczbą punktów zdrowia oraz liczbą punktów zdrowia przed eliminacją, zwycięża ten gracz, który ostatni wygrał rundę.

ZAKTUALIZOWANE PRZEDMIOTY

Obniżenie statystyk przedmiotów

Zmniejszono większość podstawowych statystyk składników przedmiotów i tworzonych z nich ukończonych przedmiotów. Wyposażenie bohaterów w przedmioty nie będzie już tak drastycznie ich wzmacniać.

  • Moc zaklęć ⇒ moc umiejętności
  • Obrażenia od ataku K.W. Miecza: 15 pkt. ⇒ 10 pkt.
  • Prędkość ataku Wygiętego Łuku: 15% ⇒ 10%
  • Moc umiejętności Absurdalnie Wielkiej Różdżki: 15 pkt. ⇒ 10 pkt.
  • Pancerz Kamizelki Kolczej: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Odporność na magię Płaszcza Negacji: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Zdrowie Pasa Giganta: 200 pkt. ⇒ 150 pkt.
  • Szansa na trafienie krytyczne Rękawic Sparingowych: 10% ⇒ 5%
  • Niektóre ukończone przedmioty stworzone z Rękawic Sparingowych straciły w zamian tego 5% szansy na unik.
  • Ostrze Nieskończoności nie straciło 5% szansy na trafienie krytyczne, ponieważ chcemy, by wciąż zapewniało 100% szansy na trafienie krytyczne.

Aktualizacja klasycznych przedmiotów

Zaktualizowano powracające przedmioty, aby dostosować je do zmian wprowadzanych przez Osąd. Obniżono statystyki tych przedmiotów w oparciu o ich składniki (zobacz wyżej). Niektóre z przedmiotów zostały znacznie przerobione, a inne jedynie dostosowane.

  • Następujące przedmioty zmieniono w unikalne (nie kumulujcie ich, to się nie opłaca): Szpon Pułapka, Słoneczna Peleryna, Anioł Stróż, Mroźne Serce.
  • NOWY EFEKT Krwiopijcy: posiadacz tego przedmiotu otrzymuje tarczę równą 30% maks. zdrowia na 5 sek., gdy poziom jego zdrowia po raz pierwszy spadnie poniżej 40%. Przedmiot wciąż zapewnia kradzież życia.
  • PRZERÓBKA Smoczego Szpona: zapewnia 200 pkt. dodatkowej odporności na magię (wliczając składniki tego przedmiotu).
  • Zmniejszenie prędkości ataku Mroźnego Serca: 50% ⇒ 35%
  • Obszar działania Mroźnego Serca: 1 pole ⇒ 2 pola
  • Pancerz i odporność na magię Kamiennej Płyty Gargulca za każdego przeciwnika: 20 pkt. ⇒ 18 pkt.
  • Ręka Sprawiedliwości zapewnia teraz 40 pkt. obrażeń od ataku i mocy umiejętności zamiast obrażeń zwiększonych o 40%.
  • Echo Luden ⇒ Kostur Archanioła
  • Kostur Archanioła (ZASTĘPUJE Echo Luden): ilekroć posiadacz tego przedmiotu użyje umiejętności, zyskuje moc umiejętności równą 35% swojej maks. many.
  • Czas działania tarczy Rtęciowej Szarfy zapewniającej niewrażliwość na kontrolę tłumu: 10 sek. ⇒ 12 sek.
  • Premia do zasięgu ataku Ognistej Armaty: +200% ⇒ +1 pole
  • Prędkość ataku Ognistej Armaty: 20% ⇒ 40% (rekompensata za zmniejszenie zasięgu ataku)
  • PRZERÓBKA Odkupienia: posiadacz tego przedmiotu promieniuje aurą, która obejmuje wszystkich sojuszników znajdujących się w odległości 1 pola i co 5 sek. leczy ich o 25% ich brakującego zdrowia. Sojusznicy, na których działa aura, otrzymują o 40% mniej obrażeń od ataków obszarowych.
  • Redukcja leczenia Morellonomiconu: 75% ⇒ 50%
  • Obrażenia pocisków Huraganu Runaana: 80% ⇒ 75% obrażeń od ataku
  • Włócznia Shojin zapewnia teraz manę przy ataku, a nie przy trafieniu, a zatem zlikwidowana zostaje synergia Włóczni z Huraganem.
  • Mana przy ataku Włóczni Shojin: 5 pkt. ⇒ 8 pkt.
  • Kosa Statikka nie może już trafić krytycznie.
  • Osłabienie odporności na magię Kosy Statikka: przy trafieniu krytycznym ⇒ przy trafieniu
  • Osłabienie odporności na magię Kosy Statikka: 60% ⇒ 70%
  • Czas trwania osłabienia odporności na magię Kosy Statikka: 6 sek. ⇒ 5 sek.
  • Obrażenia naładowanych ataków Kosy Statikka wynoszą teraz 70 pkt.
  • Ładunki Determinacji Kolosa zwiększają teraz obrażenia od ataku oraz moc umiejętności o 2 pkt. zamiast zwiększać obrażenia o 2%.
  • Prędkość ataku Herolda Zeke’a: 30% ⇒ 25%
  • Zefir działa teraz przez efekty niewrażliwości na kontrolę tłumu (np. Żywe Srebro, bonus zielonych).
  • Prowokacja Portalu Zz’Rot następuje teraz natychmiastowo. Prowokacja to efekt natychmiastowy, który nie zmusza już sprowokowanych wrogów do podążania za celem przez 1 sek. Zamiast tego wrogowie mogą raz zmienić cel, jeśli są poza zasięgiem.
  • Zdrowie oraz obrażenia od ataku Portalu Zz’Rot skalują się teraz z etapem (i osiągają pełną wartość na etapie 5.) zamiast rosnąć wraz z liczbą gwiazdek posiadacza przedmiotu.
  • W patchu 11.9 przywoływane jednostki (Monstrum abominacji) nie będą przywoływać Pomiotu Pustki. Zostanie to wprowadzone w przyszłych patchach w osłabionej wersji. To tymczasowa decyzja, którą musieliśmy podjąć, aby rozwiązać problem pojawiający się ostatnio na PBE. Zmiana dotyczy zarówno Portalu Zz’Rot, jak i jego cienistego odpowiednika.

PRZEDMIOTY CIENIA

Dla przypomnienia: ukończone przedmioty cienia mogą składać się ze składników cienia lub z połączenia zwykłego składnika i składnika cienia. Przedmioty te są potężne, ale ma to swoją cenę. Zresztą sami się przekonacie. Przedstawiamy listę przedmiotów cienia wraz z opisami.

Ofiarne Ostrze Nieskończoności

Zapewnia 75% szansy na trafienie krytyczne (wliczając składniki tego przedmiotu). Każdy procent szansy na trafienie krytyczne powyżej 100% zamienia się w 1% obrażeń trafienia krytycznego. Dodatkowo obrażenia trafienia krytycznego posiadacza tego przedmiotu zostają zwiększone o 30%. Ilekroć posiadacz tego przedmiotu trafia krytycznie, zadaje sobie obrażenia nieuchronne równe 3% swojego maks. zdrowia.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

K.W. Miecz i Rękawice Sparingowe

Mroczny Całun Bezruchu

Na początku walki posiadacz tego przedmiotu wystrzeliwuje przed i za siebie promień, który opóźnia pierwsze rzucenie zaklęcia przez trafionych wrogów i sojuszników i zwiększa ich maks. manę o 65%, dopóki nie rzucą zaklęcia.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Kamizelka Kolcza i Rękawice Sparingowe

Rękawice Oszusta

Na początku każdej fazy planowania posiadacz tego przedmiotu otrzymuje 2 tymczasowe przedmioty. Te przedmioty zawsze są ukończonymi przedmiotami cienia.

[Zajmuje trzy miejsca na przedmioty]

Rękawice Sparingowe i Rękawice Sparingowe

Mściwy Szpon Pułapka

Blokuje pierwszą wrogą umiejętność, która trafi posiadacza tego przedmiotu, a następnie teleportuje go do rzucającego, sprawiając, że obie jednostki obierają się wzajemnie za cel. Jednostki te zadają sobie obrażenia zwiększone o 25%.

Rękawice Sparingowe i Pas Giganta

Żrące Żywe Srebro

Posiadacz tego przedmiotu jest niewrażliwy na efekty kontroli tłumu przez całą walkę, ale ma o 20% maks. zdrowia mniej.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Rękawice Sparingowe i Płaszcz Negacji

Ostateczny Szept

Gdy posiadacz tego przedmiotu trafia krytycznie, pancerz i odporność na magię celu zostają zmniejszone o 50% na 5 sek. Ponadto pancerz i odporność na magię posiadacza tego przedmiotu są trwale zmniejszone o 25%.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Rękawice Sparingowe i Wygięty Łuk

Ofiarna Lodowa Rękawica

Obrażenia magiczne i nieuchronne pochodzące z umiejętności posiadacza tego przedmiotu mogą trafić krytycznie. Posiadacz tego przedmiotu zyskuje 40% obrażeń trafienia krytycznego i 20% szansy na trafienie krytyczne. Posiadacz tego przedmiotu traci 15% maks. zdrowia po każdym użyciu umiejętności.

Rękawice Sparingowe i Absurdalnie Wielka Różdżka

Ręka Zemsty

Na początku walki posiadacz tego przedmiotu zyskuje:

— 40 pkt. obrażeń od ataku i 40 pkt. mocy umiejętności;

— ataki i umiejętności leczą o 40% wartości zadanych obrażeń.

Te premie wygasają po każdym udziale w zabójstwie i odnawiają się po kolejnym.

Rękawice Sparingowe i Łza

Widmowa Włócznia Shojin

Ataki posiadacza tego przedmiotu przywracają 14 pkt. many przy trafieniu. Posiadacz przedmiotu zadaje o 20% mniej obrażeń.

Łza i K.W. Miecz

Mroźne Mroczne Serce

Zmniejsza prędkość ataku wszystkich wrogów w zasięgu 2 pól o 50%. Prędkość ataku sojuszników (poza posiadaczem tego przedmiotu) w zasięgu 1 pola jest zmniejszona o 50%.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Łza i Kamizelka Kolcza

Ofiarne Odkupienie

Posiadacz tego przedmiotu promieniuje aurą, która obejmuje wszystkich sojuszników na planszy poza nim i co 5 sek. leczy ich o 20% ich brakującego zdrowia. Za każdym razem, gdy to się dzieje, posiadacz tego przedmiotu zadaje sobie obrażenia nieuchronne równe 10% swojego aktualnego zdrowia.

Łza i Pas Giganta

Puchar Złośliwości

Na początku walki wszyscy sojusznicy posiadacza tego przedmiotu znajdujący się w tym samym rzędzie w odległości 1 pola od niego zyskują 45 pkt. mocy umiejętności do końca walki. Posiadacz tego przedmiotu zamiast tego traci 20 pkt. mocy umiejętności.

Łza i Płaszcz Negacji

Sztylet Statikka

Każdy co drugi atak posiadacza tego przedmiotu wyzwala łańcuch piorunów, który uderza w 4 wrogów, zadając im 70 pkt. obrażeń magicznych i zmniejszając ich odporność na magię o 70% na 5 sek. Obrażenia od ataku posiadacza tego przedmiotu są zmniejszone o 33%.

Łza i Wygięty Łuk

Kostur Arcydemonicznej Nieśmiertelności

Ilekroć posiadacz tego przedmiotu używa umiejętności, zyskuje brakujące maks. zdrowie równe 300% swojej maks. many. Następnie posiadacz tego przedmiotu leczy się o wartość maks. zdrowia, jaką zyskał po użyciu tej umiejętności.

Łza i Absurdalnie Wielka Różdżka

Bardzo Mroczne Niebieskie Wzmocnienie

Po użyciu umiejętności posiadacz tego przedmiotu zyskuje 15 pkt. many. Jeśli posiadacz tego przedmiotu ma mniej niż 60% zdrowia, efekt ten zostaje zwiększony do 50 pkt.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Łza i Łza

Miecz-Pistolet Hextech Nieśmiertelności

Obrażenia magiczne i nieuchronne zadawane przez umiejętności posiadacza tego przedmiotu leczą najbliższego zranionego sojusznika o 60% zadanych obrażeń. Ten efekt nie może uleczyć posiadacza tego przedmiotu.

K.W. Miecz i Absurdalnie Wielka Różdżka

Naszyjnik Żelaznych Lunari

Na początku walki posiadacz tego przedmiotu i wszyscy sojusznicy znajdujący się w tym samym rzędzie w zasięgu 2 pól zyskują 60 pkt. pancerza i odporności na magię, ale co atak zdobywają o 5 pkt. many mniej.

Absurdalnie Wielka Różdżka i Kamizelka Kolcza

Złowieszczy Morellonomicon

Kiedy posiadacz tego przedmiotu zadaje obrażenia magiczne za pomocą umiejętności, podpala cel, zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 100% maks. zdrowia celu w ciągu 25 sek. W czasie działania podpalenia leczenie będzie zmniejszone o 50%. Umiejętność posiadacza tego przedmiotu zadaje o 50% mniej obrażeń.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Absurdalnie Wielka Różdżka i Pas Giganta

Mroczna Jonowa Iskra

Wrogowie i sojusznicy w zasięgu 2 pól zostają porażeni, gdy używają umiejętności, przez co otrzymują obrażenia magiczne skalujące się wraz z ich maks. maną. Wrogowie otrzymują obrażenia równe 200% ich maks. many, a sojusznicy — 100% swojej maks. many. Ilekroć sojusznik lub wróg zostają porażeni, posiadacz tego przedmiotu zyskuje 5 pkt. mocy umiejętności do końca walki.

Absurdalnie Wielka Różdżka i Płaszcz Negacji

Ofiarne Ostrze Gniewu Guinsoo

Ataki zapewniają 9% dodatkowej prędkości ataku do końca walki. Premia do prędkości ataku może się kumulować dowolną liczbę razy. Z każdym atakiem posiadacz tego przedmiotu otrzymuje obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% swojego maks. zdrowia.

Absurdalnie Wielka Różdżka i Wygięty Łuk

Żrący Zabójczy Kapelusz Rabadona

Daje dodatkowe 100 pkt. mocy umiejętności (wliczając składniki) i zmniejsza maks. zdrowie o 20%.

Absurdalnie Wielka Różdżka i Absurdalnie Wielka Różdżka

Żrące Ostrze Śmierci

Ilekroć posiadacz tego przedmiotu bierze udział w zabójstwie wroga, zyskuje 15 pkt. obrażeń od ataku do końca walki. Ten efekt może się kumulować dowolną liczbę razy (początkowa liczba ładunków: 3). Maksymalne zdrowie posiadacza tego przedmiotu jest zmniejszone o 20%.

K.W. Miecz i K.W. Miecz

Upadły Anioł Stróż

Zapobiega pierwszej śmierci posiadacza tego przedmiotu, nakładając na niego efekt inercji. Po 2 sek. posiadacz tego przedmiotu powraca z 80% zdrowia i usuniętymi wszystkimi negatywnymi efektami. Po aktywacji tego efektu prędkość ataku posiadacza tego przedmiotu zmniejsza się o 50% do końca walki.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

K.W. Miecz i Kamizelka Kolcza

Posępny Herold Zeke’a

Na początku walki posiadacz tego przedmiotu zmniejsza prędkość ataku wszystkich sojuszników znajdujących się w tym samym rzędzie w zasięgu 1 pola o 25%. Następnie posiadacz tego przedmiotu zyskuje 40% prędkości ataku za każdego sojusznika dotkniętego tym efektem.

K.W. Miecz i Pas Giganta

Ryzykopijec

Obrażenia fizyczne leczą posiadacza tego przedmiotu o 40% zadanych obrażeń. Ilekroć posiadacz tego przedmiotu leczy się do 90% maks. zdrowia, otrzymuje 30% dodatkowej prędkości ataku na 3 sek. (ten efekt się nie kumuluje). Na początku walki posiadacz tego przedmiotu otrzymuje obrażenia nieuchronne równe 33% swojego maks. zdrowia.

K.W. Miecz i Płaszcz Negacji

Nikczemny Pogromca Olbrzymów

Umiejętności i ataki posiadacza tego przedmiotu zadają 50% dodatkowych obrażeń. Natomiast jeżeli cel ma mniej niż 1100 pkt. maks. zdrowia, obrażenia, które posiadacz tego przedmiotu zadaje za pomocą umiejętności i ataków, zostają obniżone o 15%.

K.W. Miecz i Wygięty Łuk

Zemsta Kolosa

Co 3 sek. następny atak posiadacza tego przedmiotu zadaje obrażenia nieuchronne równe 25% wszystkich obrażeń, które otrzymał od ostatniego wzmocnionego ataku.

Wygięty Łuk i Kamizelka Kolcza

Niestabilny Portal Zz’Rot

Kiedy posiadacz tego przedmiotu zginie, pojawi się twór, który będzie kontynuował walkę. W chwili śmierci twór zadaje 600 pkt. obrażeń nieuchronnych wrogom w zasięgu 1 pola.

Pas Giganta i Wygięty Łuk

Nieokiełznany Huragan Runaana

Ataki posiadacza tego przedmiotu wystrzeliwują w 2 pobliskich wrogów pociski, które zadają obrażenia równe 50% jego obrażeń od ataku. Te pociski mogą trafić krytycznie, ale nie nakładają efektów przy trafieniu.

Wygięty Łuk i Płaszcz Negacji

Peleryna Zaćmienia

Co 1,5 sek. losowy wróg w zasięgu 3 pól zostaje podpalony i otrzymuje obrażenia równe 25% swojego maks. zdrowia w ciągu 10 sek. Wszelkie leczenie, które otrzymuje, jest zmniejszone o 50%. Posiadacz tego przedmiotu również zostaje podpalony i otrzymuje obrażenia równe 4% swojego maks. zdrowia co sekundę do końca walki, a wszelkie otrzymywane leczenie jest zmniejszone o 50%.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Pas Giganta i Kamizelka Kolcza

Ofiarna Plemienna Zbroja

Zapewnia 1800 pkt. dodatkowego zdrowia (wliczając składniki). Posiadacz tego przedmiotu co sekundę otrzymuje 100 pkt. obrażeń nieuchronnych.

Pas Giganta i Pas Giganta

Burzliwy Zefir

Na początku walki posiadacz tego przedmiotu przyzywa po przeciwnej stronie areny trąbę powietrzną, która na 8 sek. usuwa najbliższego wroga z walki. Kiedy wróg powraca do walki, otrzymuje dodatkowe 30 pkt. obrażeń od ataku i 30 pkt. mocy umiejętności do końca walki. Ignoruje niewrażliwość na kontrolę tłumu.

[Unikalne — Tylko jeden na bohatera]

Pas Giganta i Płaszcz Negacji

Kamienna Płyta Gargulczej Nieśmiertelności

Posiadacz tego przedmiotu co 2 sek. leczy się o 45 pkt. zdrowia za każdą jednostkę, która obiera go za cel.

Płaszcz Negacji i Kamizelka Kolcza

Rozszczepiona Kamizelka Cierniowa

Przyznaje 200 pkt. pancerza (wliczając składniki).

Kamizelka Kolcza i Kamizelka Kolcza

Rozszczepiony Smoczy Szpon

Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne o 15%.

Neguje dodatkowe obrażenia pochodzące z otrzymanych trafień krytycznych.

Płaszcz Negacji i Płaszcz Negacji

Śmiercionośna Armata

Zwiększa zasięg ataku posiadacza tego przedmiotu o 1 pole. Ponadto posiadacz tego przedmiotu zyskuje 40% prędkości ataku, jeśli w zasięgu 2 pól nie znajdują się wrogowie.

Ataki posiadacza tego przedmiotu nie mogą spudłować.

Wygięty Łuk i Wygięty Łuk

PRZEDMIOTY ZE SZPATUŁKĄ

Przedmioty ze Szpatułką

Wprowadziliśmy serię nowych cech, a wraz z nimi zmiany przedmiotów, których składnikiem jest Szpatułka. Każdy ukończony przedmiot ze Szpatułką nosi nazwę cechy, którą przedmiot nadaje posiadaczowi. Ikona przedmiotu to również ikona cechy. Oto świetna grafika od artysty, który wykonał też ściągawkę z samej góry!

ZAKOŃCZENIE

Udało się! Ta rotacja kosztowała nas sporo czasu, potu i łez, dlatego mamy nadzieję, że wam się spodoba. Jako że to pierwsze dni Osądu, prawdopodobnie będziemy stale wprowadzać zmiany wyważające w trakcie tego patcha. Śledźcie je, wracając do tego opisu oraz sprawdzając nasze konta w mediach społecznościowych. Cieszcie się rotacją TFT: Osąd i do zobaczenia w Konwergencji!


Podziel się ze znajomymi!