TFT Patch 12.10 – opis zmian

Szczegóły zmiany na patch 12.10 Teamfight Tactics.
Może wciąż trwają Neonowe Noce, ale wkrótce wzejdzie słońce, a smoki ze Smoczych Ziem rozciągają już swoje skrzydła na serwerze testowym!
Pojawił się nasz ostatni patch w ramach tej rotacji, który rozwiąże kilka problemów związanych z mocą, aby pomóc wam we wspinaczce w rankingu i zdobyciu Tykacza! Przekażemy wam też wszystkie najważniejsze informacje o Smoczych Ziemiach z linkami do wspaniałych artykułów przygotowanych przez wspaniałego człowieka! No dobra, ten patch będzie mniejszy, aby zapewnić wam więcej czasu na zagłębienie się w Smocze Ziemie, które pojawią się na serwerze testowym kilka godzin po publikacji tego opisu!
Patch w skrócie
Informacje o Smoczych Ziemiach
Smocze Ziemie już się zbliżają, więc przygotowałem specjalny przewodnik, aby wyjaśnić wam ich podstawy! Linki obejmują nasze nowe jednostki, mechanikę oraz elementy kosmetyczne (i nagrody rankingowe). Zaczniemy jednak od grafika publikacji!
- Podsumowanie rozgrywki obejmujące nasze nowe jednostki i cechy.
- Podsumowanie mechaniki wyjaśniające jej nowe elementy, które pojawią się w Smoczych Ziemiach!
- Przepustka i inne elementy, czyli podsumowanie nagród Bajerów i Gadżetów oraz przedmiotów kosmetycznych rodem ze Smoczych Ziem.
Duże zmiany
Duże jak nasza ekscytacja nadejściem Smoczych Ziem!
Cechy
Skoro przekrojowe cechy stały się dostępniejsze, upewniamy się, że każda z nich pozostaje atrakcyjna dla graczy, z wyjątkiem innowatora. Te mechaniczne manipulacje są masakrycznie mordercze.
- Całkowita moc umiejętności Adeptów Arkanów: 20/50/90/135 pkt. ⇒ 20/50/100/150 pkt.
- Podstawowa wytrzymałość tarczy hexpertów: 100/150/275/375 pkt. ⇒ 100/175/300/425 pkt.
- Podstawowe zdrowie Mechanicznego Skarabeusza innowatorów: 475 pkt. ⇒ 450 pkt.
- Podstawowe zdrowie Mechanicznego Niedźwiedzia innowatorów: 775 pkt. ⇒ 725 pkt.
- Pancerz i odporność na magię Mechanicznego Niedźwiedzia innowatorów: 55 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Podstawowe zdrowie Mechanicznego Smoka innowatorów: 1025 pkt. ⇒ 925 pkt.
- Szansa dwustrzałowców na podwójną aktywację ataków i umiejętności: 40/55/70/100% ⇒ 40/55/75/100%
- Dodatkowe obrażenia od ataku dwustrzałowców: 10/25/40/70 pkt. ⇒ 10/25/50/80 pkt.
- Zmniejszenie many przy 6 Yordlach: 33% ⇒ 40%
Jednostki: 3. kategoria
Jako groźny posiadacz trzech cech o niesamowitej wartości przy jednej gwiazdce (tylko dajcie mu Mroźne Serce i patrzcie, jak prowadzący wroga ruszają się jak muchy w smole) Ekko stanie się jeszcze cenniejszy, jeśli rozwiniecie każdą z nich.
- Obrażenia Równoległej Konwergencji Ekko: 150/200/400 pkt. ⇒ 125/200/400 pkt.
- Dodatkowa prędkość ataku Równoległej Konwergencji Ekko: 35/40/50% ⇒ 30/40/50%
Jednostki: 4. kategoria
Masz topory? Potrzebujesz osłabienia!
Zwykle usuwamy błędy, ale w tym konkretnym przypadku go wzmocnimy!
Nasze wzmocnienia Orianny w ostatnim patchu sprawiły, że stała się przepakowana jak mój trener na siłowni. I zanim spytacie – zgadza się, jego biceps jest większy od mojego uda.
W ostatnim patchu osłabiliśmy Morellonomicon, aby zmniejszyć zależność jednostek polegających na obrażeniach w czasie od tego przedmiotu przed nadejściem Smoczych Ziem. Mieliśmy przy tym świadomość, że przez tę decyzję ucierpią niektórzy bohaterowie. Najbardziej oberwała Renata Glasc, więc zapewnimy jej pokaźne wzmocnienie, aby mogła dalej rozstawiać innych po kątach.
- Obrażenia od ataku Dravena: 90 pkt. ⇒ 85 pkt.
- Obrażenia od ataku Kha’Zixa: 85 pkt. ⇒ 90 pkt.
- Osłabienie maks. many Orianny: 30/90 pkt. ⇒ 40/100 pkt.
- Tarcza Rozkazu: Fali Uderzeniowej Orianny: 140/200/700 pkt. ⇒ 125/200/700 pkt.
- Obrażenia Rozkazu: Fali Uderzeniowej Orianny: 325/450/1500 pkt. ⇒ 300/425/1500 pkt.
- Obrażenia Toksycznej Fali Renaty Glasc: 40/65/240 pkt. ⇒ 50/75/250 pkt.
Jednostki: 5. kategoria
5 zaklinaczy daje wam się we znaki? Użyjcie Viktora, aby rozmienić wrogów!
- Zniszczenia Promieni Chaosu Viktora zadane pozostałym tarczom: 25/33/100% ⇒ 40/50/200%
Niewielkie zmiany
Niewielkie niczym pozostały czas wolny graczy po tym, jak Smocze Ziemie pojawią się na serwerze testowym w nocy z 24 na 25 maja czasu środkowoeuropejskiego.
Cechy
Wzmacniamy cechy przekrojowe, które nie radzą sobie najlepiej, aby upewnić się, że będą one satysfakcjonujące w naszym ostatnim patchu. Zmniejszamy również siłę premii za 8 ochroniarzy, skoro teraz łatwiej jest ją uzyskać.
Obserwujcie kompozycje z 6 uczonymi i dryblasami (kolosami), bo staną się naprawdę potężne!
- Dodatkowa tarcza ochroniarzy: 200/400/800/2000 pkt. ⇒ 200/400/800/1800 pkt.
- Dodatkowe zdrowie kolosów: 800/800/1600 pkt. ⇒ 800/800/1888 pkt.
- Premia do prędkości ataku za 5 stróżów prawa: 80% ⇒ 100%
- Regeneracja many uczonych: 5/15/25 pkt. ⇒ 5/15/30 pkt.
Jednostki: 4. kategoria
Oto wzmocnienia, których wasze kompozycje z mafiosami potrzebowały, aby ruszyć całą naprzód!
- Obrażenia Zwodniczej Kuli Ahri: 135/200/450 pkt. ⇒ 140/210/500 pkt.
- Skalowanie z obrażeniami od ataku Fali Ostrzy Irelii: 185% ⇒ 190%