TFT Patch 13.2 – opis zmian


Reklama

Szczegóły zmiany na patch 13.2 Teamfight Tactics.


Hej, uczestnicy Gali! Wyglądacie oszałamiająco w tym patchu!

Wszyscy o nich mówią – czterech wymianach ulepszenia bohatera. Upewnijcie się, że sprawdzicie tę sekcję i przeczytacie szczegóły.

Księżycowa Gala dobiegnie końca 13 lutego wieczorem czasu CET, więc koniecznie zgarnijcie darmowe łupy, zagrajcie w ostatnie mecze Przychylności Losu i wreszcie zapewnijcie sobie Chibi Annie Pandę, zanim związana z tym wydarzeniem zawartość powróci do skarbca. Nie, zejście do podziemi nie zapewni wam dostępu do zawartości tego patcha. Aby przypomnieć sobie informacje związane z Przychylnością Losu i Księżycową Galą, kliknijcie tutaj.

Co do reszty patcha, spodziewajcie się przeróbki gadżeciaków, a także wielkich zmian cech dotyczących podziemia, Laserowego Korpusu i wołowników, które na pewno wzbudzą emocje. Poza tym wciąż pracujemy nad wyważeniem bohaterów, ulepszeń i ulepszeń bohaterów.

Patch w skrócie

ZMIANY SYSTEMOWE

CZTERY WYMIANY ULEPSZENIA BOHATERA

W skrócie: ograniczamy różnorodność, by zapewnić wam więcej czadowych chwil podczas rozgrywki oraz swobodę wyboru ulepszenia bohatera.

Potwory Atakują! cechowało się dużą różnorodnością, przez co musieliście grać inaczej w każdym meczu. Przebiegli Taktycy (tak, wy) muszą opierać swoją grę na otrzymywanych przedmiotach, nad wyborem których nie mają kontroli. Co więcej, muszą brać pod uwagę oferty w sklepie, zwykłe ulepszenia oraz plansze siedmiu innych graczy. To wiele aspektów, które należy uwzględniać podczas strategicznego tworzenia swojej drużyny. Jeśli dołożymy do tego ulepszenia bohaterów, dla większości z naszych graczy taki poziom zróżnicowania jest zbyt wielki i sprawia kłopoty podczas gry.

Dlaczego cztery? Zdecydowaliśmy się na cztery wymiany, ponieważ gwarantuje to otrzymanie ulepszenia, które JESTEŚCIE W STANIE pomyślnie wykorzystać w swojej kompozycji (oraz takiego, które CHCECIE wykorzystać). Celem tej zmiany jest uniknięcie sytuacji, które odbierają frajdę graczom, przyznając im ulepszenia bohaterów zupełnie oderwane od ich kompozycji. Do tego chcemy wesprzeć graczy, którzy mają ograniczony czas na grę, a chcieliby wykorzystać interesujące ich ulepszenia. Będziemy oczywiście bacznie przyglądać się waszym uwagom oraz danym zebranym po wprowadzeniu tej zmiany. W razie potrzeby możemy ją w przyszłości odpowiednio zmodyfikować.

Co z wymuszaniem ulepszeń?Patch 13.1C był naszym najlepiej wyważonym patchem w Potwory Atakują! i umożliwił nam wprowadzenie tej pożądanej zmiany o dużym wpływie na rozgrywkę. Mając do dyspozycji cztery wymiany ulepszenia bohatera, gracze mogą łatwiej wymusić otrzymanie tego pożądanego. Wykorzystując każde odświeżenie, zobaczycie łącznie 15 różnych ulepszeń bohatera. Właśnie tutaj wyważenie ulepszeń bohaterów odgrywa bardzo istotną rolę. Zdajemy sobie z tego sprawę i bardzo przyłożyliśmy się do zbalansowania tych ulepszeń w patchu 13.1. Co więcej, wprowadzimy dodatkowe modyfikacje w tym patchu.

Ponadto mamy nadzieję, że wybieranie ulubionego bohatera, by poprowadził waszą drużynę do zwycięstwa, zapewni mnóstwo zabawy. To będzie coś więcej, niż spełnienie wizji Taktyków o zebraniu swojej super drużyny. Pozwoli wam na doświadczenie wyżyn możliwości waszych ulubionych ulepszeń znacznie częściej.

  • Teraz macie do dyspozycji 4 wymiany ulepszenia bohatera, jeśli takie się pojawi. Liczą się one oddzielnie od standardowej 1 wymiany ulepszenia.
  • Wymiany ulepszenia bohatera zawsze generują nowe zestawienie unikalnych ulepszeń bohaterów. Innymi słowy, obejdzie się bez powtórek.

OPISY PRZEDMIOTÓW

Riot Mort, nasz główny projektant gry, przejrzał opisy wszystkich przedmiotów i przeformatował je tak, żeby ładniej się prezentowały. Gdy zapytałem go, dlaczego ktoś na jego stanowisku podjął takie działania, powiedział, że nie chce zmuszać innych do robienia czegoś, czego sam by nie zrobił. #taktrzebażyć

  • Po modyfikacji opisy przedmiotów stały się bardziej przejrzyste i łatwiejsze do przeczytania. Wszystkie statystyki znajdują się w górnym pasku, a najważniejsze efekty w głównej części.
  • Opisy przedmiotów zostały bardzo uporządkowane. Prawdopodobnie nie zobaczycie żadnej różnicy, ale jeśli jednak ją dostrzeżecie, to przekonacie się, jak duża jest w rzeczywistości. Dzięki, Mort.

DUŻE ZMIANY

Duże jak głowa Pogla.


CECHY

gadżeciaków sprawdza się we wczesnej fazie walki, ale jak przystało na nastolatków, długofalowe planowanie nie jest ich mocną stroną. Dlatego też ta cecha ma trudności w środku i na końcu gry. Nie wiadomo, czy ten problem wynika z młodzieńczej złości, czy może z faktu, że owa cecha zaczyna odstawać od innych w miarę upływu czasu, ale musi być jakieś rozwiązanie tej sytuacji. W tym wypadku będą to dodatkowe obrażenia i skalowanie zmniejszenia obrażeń, które staną się jeszcze większe w miarę wyposażania kolejnych przedmiotów. Dzięki tej zmianie planowanie wciąż nie należy do obowiązków gadżeciaków. Teraz po prostu skalują się z czasem, co również wyjdzie im na dobre, ponieważ płat czołowy (czyli część mózgu odpowiedzialna za planowanie) rozwija się w pełni dopiero w połowie trzeciej dekady życia.

Nie chcieliśmy, żeby gracze musieli przejmować się losowością działania dronów Laserowego Korpusu (szczerze mówiąc, sami też wolelibyśmy się tym nie martwić). Przez nią obliczenia wyglądały dziwnie i nie pasowała ona do wyobrażenia dystopicznych władców dronów, z którym chciałby się kojarzyć Laserowy Korpus (którego członkowie w pełni wierzą w oparty na nadzorze kapitalizm). Dzięki tym zmianom przyrost jego siły będzie spokojniejszy, a poza tym zyska on znacznie więcej laserów, które robią PIF-PAF i bardzo pasują do tej cechy.

Dość zabawny jest fakt, że to wzmocnienie wołowników może być też wzmocnieniem Oddziału Anima. Ze względu na autodestrukcję wołowników po ich ostatnim ataku jednostki Oddziału Anima nie otrzymałyby Sławy za to, że doprowadziły do ich śmierci. Teraz jednostki wołowników powracają do 1 pkt. zdrowia po krótkiej niewrażliwości, więc członkowie Oddziału Anima otrzymają zasłużoną sławę, o ile oczywiście nie użyją wszechwampiryzmu, aby uniknąć pewnej śmierci.

Aktualizacja progów jednostek z podziemia powinna też sprawić, że łatwiej będzie zagłębić się w tę cechę. Po wprowadzeniu 6. progu może to przynieść jeszcze więcej nagród albo po prostu przyspieszyć dobicie do 8.

  • Zmiana wariancji progu zdrowia A.D.M.I.N.-ów: 40% ⇒ 66%
  • PRZERÓBKA gadżeciaków: Gadżeciaki zyskują teraz dodatkowe obrażenia i zmniejszenie otrzymywanych obrażeń za każdy wyposażony przedmiot.
  • NOWOŚĆ przy 3 gadżeciakach: Gadżeciaki otrzymują 3% dodatkowych obrażeń i zmniejszenie obrażeń za każdy przedmiot.
  • NOWOŚĆ przy 5 gadżeciakach: Gadżeciaki otrzymują 12% dodatkowych obrażeń i zmniejszenie obrażeń za każdy przedmiot.
  • MODYFIKACJA Laserowego Korpusu: zmiana progów cechy z 3/6/9 na 3/5/7/9.
  • ZAWSZE CZUWAM: Usunięto procentową szansę na zadanie obrażeń magicznych przez drony Laserowego Korpusu. Teraz będą one zadawane za każdym razem.
  • SZYBSZE PIF-PAF: Wewnętrzny czas odnowienia dronów Laserowego Korpusu: 0,5 sek. ⇒ 0,4 sek.
  • Obrażenia Laserowego Korpusu: 65/165/200 pkt. ⇒ 25/45/80/99 pkt.
  • Liczba dronów Laserowego Korpusu: 1/1/2 ⇒ 1/1/1/2
  • Jednostki wołowników pozostaną teraz przy jednym punkcie zdrowia, gdy skończy się ich odporność.
  • Z podziemia: zmiana progów cechy z 3/5 na 3/4/5/6
  • Zamki otwarte przez jednostki z podziemia z każdym zwycięstwem: 2/3 ⇒ 2/2/3/4
  • Zamki otwarte przez jednostki z podziemia z każdą porażką: 3/5 ⇒ 3/4/5/7

JEDNOSTKI: 1. KATEGORIA

  • Maks. mana Lux: 0/70 pkt. ⇒ 0/60 pkt.

JEDNOSTKI: 2. KATEGORIA

Zanim zaczniecie krzyczeć: „Spójrzcie, co zrobili mojemu Dravenowi!!11”, pamiętajcie, że osłabienie obrażeń wynosi jakieś 3-4%, a osłabienie pancerza i odporności na magię poskutkuje około 3-4% mniej skutecznym zdrowiem (obliczenie: zdrowie x pancerz lub odporność na magię x dowolne zmniejszenie obrażeń).

Szczerze mówiąc, nie przepadam za Fiorą. Nie jest to żaden żart czy coś w tym stylu. Po prostu musiałem wam o tym wspomnieć, bo was lubię w przeciwieństwie do Fiory. Poślubicie mnie?

Jinx jest trochę dziwaczna. Wyobrażamy ją sobie jako posiadaczkę przedmiotów o różnym przeznaczeniu. Właśnie dlatego chcemy się upewnić, że poradzi sobie na tak samo dobrym poziomie z niemal każdym przedmiotem. Wzmacniając manę bohaterki, umożliwiamy jej czerpanie więcej korzyści z zestawów przedmiotów z mocą umiejętności. Powinno to ułatwić Taktykom stabilizację, gdy czekają na Miss Fortune lub podobnego prowadzącego.

  • Współczynnik obrażeń od ataku Tornada Śmierci Dravena: 135% ⇒ 130%
  • Obrażenia podstawowe Tornada Śmierci Dravena: 65/100/150 pkt. ⇒ 60/95/145 pkt.
  • Pancerz i odporność na magię Dravena: 20 pkt. ⇒ 15 pkt.
  • Pancerz i odporność na magię Fiory: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Wzmocnienie maksymalnej many Jinx: 30/90 pkt. ⇒ 20/80 pkt.

JEDNOSTKI: 3. KATEGORIA

Jax potrzebował prawdziwej broni albo wzmocnienia. Fakt, że jego Adaptacyjne Uderzenia w ogóle nie skalowały się z mocą umiejętności, nie miał żadnego sensu. W szczególności ze względu na to, że zaklęcie to zadaje obrażenia magiczne. Sprawiamy, że przedmioty z mocą umiejętności będą skuteczne w rękach bohatera, który czasem musi sobie odpuścić i od czasu do czasu użyć Gniewu Guinsoo.

  • Obrażenia podstawowe Adaptacyjnego Uderzenia Jaxa skalują się teraz z mocą umiejętności.

JEDNOSTKI: 4. KATEGORIA

Robimy porządek z działaniem Łamacza Serc Viego. Teraz umiejętność będzie bardziej intuicyjna i niezawodna (w sam raz na Walentynki!). Przewidujemy, że Viego będzie znacznie sprawniej robił porządki na planszy, więc wprowadzamy zapobiegawcze osłabienie, by Łamacz Serc nie stał się najlepszym czyścicielem Konwergencji.

  • Obrażenia od wybuchu Ściany Tkaczki Taliyah: 200/300/900 pkt. ⇒ 210/315/945 pkt.
  • Obrażenia Łamacza Serc Viego skupiają się teraz na głównym celu zamiast na Viego.
  • NAPRAWIONY BŁĄD Łamacza Serc Viego – nie powinno już dochodzić do sytuacji, w których zdolność nie zadaje obrażeń. Zdolność wciąż może spudłować, jeśli wrogowie opuszczą obszar działania zaklęcia.
  • Obrażenia obszarowe Łamacza Serc Viego zadawane celom drugorzędnym: 130/195/425 pkt. ⇒ 125/185/400 pkt.

JEDNOSTKI: 5. KATEGORIA

Nawet pomimo błędu zmniejszającego zadawane przez nią obrażenia o 80% Janna radzi sobie wyjątkowo dobrze. Wynika to w dużej mierze z jej dużej użyteczności (i pogodnego usposobienia). Nieco ją osłabimy, przy okazji zwiększając zadawane przez nią obrażenia.

  • NAPRAWIONY BŁĄD Tornada! Janny – naprawiono błąd, w wyniku którego Tornado! zadawało 20% wartości obrażeń, która widniała w opisie.
  • Obrażenia Tornada! Janny (w opisie): 100/150/3000 pkt. ⇒ 50/75/1000 pkt.
  • Faktyczne obrażenia zadawane przez Tornado! Janny: 20/30/600 pkt. ⇒ 50/75/1000 pkt.
  • Czas działania ogłuszenia Tornada! Janny: 1,5/2/3 sek. ⇒ 1,25/2/10 sek.
  • Wietrzne wzmocnienie mocy umiejętności / obrażeń od ataku synoptyczki Janny (cechy): 12/25/150% ⇒ 10/20/99%
  • Słoneczna tarcza zdrowia synoptyczki Janny (cechy): 400/600/4000 pkt. ⇒ 400/600/2000 pkt.

PRZEDMIOTY

Moc Nieskończoności nie miała wcześniej many ani szansy na trafienie krytyczne.

  • Moc Nieskończoności zapewnia teraz +25 pkt. many i +25% szansy na trafienie krytyczne.

ULEPSZENIA BOHATERÓW

Aktualna wersja Zabawmy się! Jinx nie zachwyca nawet pomimo ostatniego wzmocnienia. W obecnej sytuacji dodanie prędkości ataku Jinx w tej formie nie wpłynie na ulepszenia bohaterki w zdrowy sposób, a więc choć zachowamy ten motyw, przeniesiemy część jego mocy do jej drugiej postaci, co pozwoli jej łatwiej wejść w stan bez ekscytacji.

Szybka Prognoza Janny zostanie przeniesiona do piątej kategorii, dzięki czemu ta już złożona, użyteczna i opierająca się na obrażeniach postać zyska nieskomplikowaną, lecz widoczną premię w formie obrażeń nieuchronnych.

  • Galio – wzmocnienie obrażeń Ciosu Sprawiedliwości: 75% ⇒ 150%
  • Gangplank – obrażenia odbicia Płonącego Rykoszetu: 90% ⇒ 100%
  • Lux – wytrzymałość tarczy Świetlistej Bariery: 350 pkt. ⇒ 500 pkt.
  • Renekton – podstawowa prędkość ataku Rządów Gniewu: 60% ⇒ 75%
  • Sylas – dodatkowe maks. zdrowie Królobójcy: 30% ⇒ 25%
  • Podstawowe obrażenia od ataku i moc umiejętności Wołowniczego Gniewu Talona: 12 pkt. ⇒ 10 pkt.
  • Annie – obrażenia Tarczy Odbijającej: 185 pkt. ⇒ 200 pkt.
  • Annie – wewnętrzny czas odnowienia Tarczy Odbijającej: 0,2 sek. ⇒ 0,1 sek.
  • Pancerz i odporność na magię Prowadzącej Fiory: 175 pkt. ⇒ 250 pkt.
  • Jinx – Zabawmy się! PRZERÓBKA: Teraz zapewnia Jinx. Jinx zyskuje 40% prędkości ataku oraz prędkości ruchu. Gdy weźmie udział w zabójstwie, wartość ta zostaje potrojona na 7 sek.
  • Lee Sin – czas działania premii do prędkości ataku Orzeźwienia: 3 sek. ⇒ 4 sek.
  • Malphite – zamienianie pancerza na moc umiejętności Twardego jak Skała: 100% ⇒ 150%
  • Rell – dodatkowa moc umiejętności Trzymać Szyk: 70 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Rell – zmniejszenie obrażeń Trzymać Szyk: 30% ⇒ 35%
  • Deszcz Kul Miss Fortune teraz przyznaje od 10 do 20 szt. złota w zależności od numeru etapu. Otrzymacie 10 szt. na 3. etapie i 20 szt. na każdym etapie 4. lub wyższym.
  • Tarcze Regeneracyjne Setta przyznają Ślubowanie Protektora zamiast Naszyjnika Żelaznych Solari.
  • Szybka Prognoza Janny trafiła do piątej kategorii.
  • Janna – piąta kategoria: Zdobywasz Jannę. Janna zyskuje 50 pkt. mocy umiejętności, a jej umiejętność zadaje obrażenia nieuchronne.
  • Nunu – dodatkowa moc umiejętności Widzą Jak Się Wożę: 10 pkt. ⇒ 20 pkt.

ULEPSZENIA

Wprowadzamy zmiany, które wpłyną na czas, w jakim ulepszenia zapewniają nagrody stopniowane (PD, złoto), by nieco osłabić moc i ustandaryzować oczekiwania wobec nich. Zmieniamy również przedmioty przyznawane przez Korony i Dusze. Teraz wybór tych ulepszeń będzie nieco bardziej intuicyjny dla kompozycji, którymi chcecie grać. Warto wspomnieć, że Ostrze Nocy radziło sobie świetnie z Koroną Psotnika, mimo że nie miało żadnej synergii z najlepszymi jednostkami tej cechy. Zamieniamy je na Morellonomicon, który powinien mieć więcej sensu w rękach Ekko czy Zoe, ale nie zapewni aż tak dużej mocy jak Ostrze Nocy.

Zagracony Umysł i Czysty Umysł są jednocześnie bardzo podobne i znacznie różne pod względem mocy. Zagracony Umysł prezentuje się słabo w porównaniu z jego dostarczającym doświadczenia odpowiednikiem. Z pozoru może się wydawać, że nie ma to sensu, ponieważ owo ulepszenie pozwala awansować jednostki poprzez wykorzystanie przestrzeni na ławce, ale w rzeczywistości wymaga również mało wydajnego zarządzania ekonomią, co ma ogromne znaczenie podczas gry na wyższych poziomach. Wprowadziliśmy więc dodatkowe jednostki, aby zapewnić użytkownikom naszego najbardziej oszałamiającego ulepszenia więcej zapchajdziur na ławce i tym samym oszczędzić im trochę ekonomii.

  • Starożytne Archiwa dają teraz 2 szt. złota.
  • Starożytne Archiwa II dają teraz 8 szt. złota.
  • Prezent Urodzinowy nie zapewnia już złota po awansie na wyższy poziom.
  • Korona Osiłka zapewnia teraz Odkupienie ⇒ Ślubowanie Protektora.
  • Czysty Umysł zapewnia teraz doświadczenie tylko na końcu rundy przeciwko graczom.
  • Zagracony Umysł zapewnia teraz doświadczenie tylko na końcu rund przeciwko graczom.
  • Zagracony Umysł zapewnia teraz 4 losowych bohaterów 1. kategorii.
  • Korona Serca zapewnia teraz Portal Zz’Rot ⇒ Przełamywacza Gardy.
  • Kanciarz zapewnia teraz złoto tylko na początku rund przeciwko graczom.
  • Marsz Postępu zapewnia teraz doświadczenie tylko na początku rund przeciwko graczom.
  • Korona Mecha Prime zapewnia teraz Przysięgę Tytana ⇒ Krwiopijcę.
  • Przedmioty Pandory zostały przywrócone do puli ulepszeń.
  • Korona Psotnika zapewnia teraz Ostrze Nocy ⇒ Morellonomicon.
  • Korona Komandosa zapewnia teraz Herolda Zeke’a ⇒ Rękę Sprawiedliwości.
  • Korona Miotacza Zaklęć zapewnia teraz Brylantową Rękawicę ⇒ Rękę Sprawiedliwości.
  • Dusza Podziemia zapewnia teraz Portal Zz’Rot zamiast Miecza-Pistoletu Hextech.

NIEWIELKIE ZMIANY

Niewielkie niczym mózg Pogla. Nawiązuję tylko do anatomii Małej Legendy. Nie ma co traktować tego zbyt poważnie.


CECHY

Sprawiamy, że cele drużynowe będą wartościowsze dla Oddziału Anima.

  • Dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności Oddziału Anima: 10/30/55 pkt. ⇒ 10/35/60 pkt.
  • Zdrowie osiłków: 20/40/65/99% ⇒ 20/45/70/99%
  • Maksymalna wartość leczenia zależna od zdrowia maskotek: 1,5/2,75/5,5/10% ⇒ 1,5/3/6/10%

JEDNOSTKI: 1. KATEGORIA

Anielica z Podziemia wznosi się na wyżyny, gdyż potencjalnie może zostać prowadzącą opartą na wymianie.

  • Współczynnik obrażeń od ataku Gwieździstego Czaroostrza Kayle: 150% ⇒ 155%
  • Obrażenia podstawowe Gwieździstego Czaroostrza Kayle: 20/30/45 pkt. ⇒ 25/35/50 pkt.

JEDNOSTKI: 3. KATEGORIA

  • Vel’Koz: Zaktualizowano opis, aby zaznaczał, że wróg nie może zostać ogłuszony po raz kolejny przez następne 4 sekundy. Zawsze tak było, ale wreszcie opis zawiera tę informację, żeby wszystko było jasne.

PRZEDMIOTY

Lepsze rękawiczki.

  • Podział przedmiotów Rękawic Złodzieja jest teraz przychylniejszy na wyższych poziomach.

TRYBY

HYPER ROLL

  • Ulepszenie bohatera Deszcz Kul Miss Fortune teraz przyznaje od 20 do 40 szt. złota w zależności od numeru etapu.

URZĄDZENIA PRZENOŚNE

GRA NA URZĄDZENIACH PRZENOŚNYCH Z IOS 12

W następnym patchu przestaniemy obsługiwać iOS 12. Z czasem wcześniejsze wersje systemów operacyjnych urządzeń przenośnych stały się coraz trudniejsze do obsługi, a zatem musimy zwiększyć wymagania co do ich minimalnej wersji, abyście dalej mogli grać w TFT.

  • iOS 12 nie będzie już obsługiwany po wprowadzeniu naszego najnowszego patcha 13.4. Użytkownicy iOS 12 będą musieli sięgnąć po nowszą wersję systemu, jeśli zechcą zagrać w TFT Mobile.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd Tornada! Janny, w wyniku którego jej zaklęcie zadawało około 20% wartości, która widniała w opisie. Wspomnieliśmy o tym wcześniej w większej części opisu, ale powtarzamy się, żeby zapełnić stronę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Smykałka Samiry obierała za cel jednostki, których nie powinna, lub nieprawidłowo zmieniała swoje cele.
  • Potwory Atakują! Poprawka tekstu Przepustki Potwory Atakują! W Przepustce napisano, że kończy się 14 marca, ale w rzeczywistości potrwa do 21 marca.
  • Zwolnione tempo: Spowolnienie prędkości ataku Ekko nie wpływa już na jednostki chronione przed kontrolą tłumu przez Żywe Srebro.
  • Poprawiono literówkę w ulepszeniu Liga Dravena.
  • Poprawiono literówkę w odmianach początku walki A.D.M.I.N.-ów.
  • Poprawiono literówkę w opisie czaru Lux.
  • Z tekstu wspierającego ulepszenia Ezreala usunięto informację: „Zapewnia 0 szt. złota”.
  • Trzeba było wybrać prawdziwą broń: Naprawiono błąd, w wyniku którego otrzymanie premii do mocy umiejętności przez Jaxa dzięki Bezwzględnemu Spaczeniu Fiddlesticksa czy Emblematowi Tkacza Zaklęć powodowało, że przestawał on atakować do końca walki.
  • Wszechwampiryzm teraz zawsze działa niezależnie od źródła. Zmiana ta wpływa na: Hakera, Wysysające Wiatry (prowadzący Yasuo), Wspólników w Zbrodni (wspierający Viego) i Astralne Błogosławieństwo.
  • O RANY WZMOCNIENIA ZŁOTYCH JAJ: Naprawiono błąd, w wyniku którego w dwóch Złotych Jajach brakowało Korony Taktyka, która miała się w nich pojawić.
  • Poprawiono przejrzystość różnych opisów, w tym: Czarodziejek Gwiazd, A.D.M.I.N.-ów, Oddziału Anima, psotników, miotaczy zaklęć, pewnorękich.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ulepszenia bohaterów Nunu i Willumpa zostały opatrzone niewłaściwym opisem. Prowadzący są teraz fioletowi, a wspierający – zieloni, czyli tak, jak powinno być.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!