TFT Patch 14.4 – opis zmian


Reklama

Szczegóły zmiany na patch 14.4 Teamfight Tactics.


Witamy w patchu Mistrzostw Starcia Remiksów! Nie musicie brać udziału w zawodach w następny weekend, żeby być mistrzami – jeśli to czytacie, już nimi jesteście! Jako że ten patch skupia się na rozgrywkach rankingowych, zmiany są wyjątkowo drobniutkie i nieliczne. To nie powstrzymuje nas jednak przed aktualizacją konfiguratora drużyny. Poza tym mamy też kilka świeżutkich aktualizacji wyważenia na ostatni patch trybu Powrót 3.5. A cóż to – nowy artykuł o wnioskach, w którym nasz zespół opowiada, co uważa o Starciu Remiksów i o tym, co możemy zrobić z TFT w przyszłości?!

PATCH W SKRÓCIE

KONFIGURATOR DRUŻYNY

Zapis kopii w konfiguratorze drużyny pozwala teraz graczom zaledwie jednym kliknięciem importować bohaterów z planszy bezpośrednio do konfiguratora! Otwórzcie konfigurator drużyny, kliknijcie „Zapisz kopię” i zatwierdźcie!

AKTUALIZACJA MINIMALNYCH WYMAGAŃ SYSTEMOWYCH

Jak wspominaliśmy w opisie patcha 14.2, aktualizujemy nasze minimalne wymagania systemowe i tym samym nie będziemy już wspierać działania League of Legends i Teamfight Tactics na systemach operacyjnych Windows 7, 8 i 8.1. Aby utrzymać stabilność i wydajność naszych gier, czasami musimy odejść od wsparcia starszych systemów operacyjnych, które nie są już w powszechnym użyciu przez naszych graczy. Jeżeli wciąż korzystacie z wymienionych wyżej wersji systemu Windows, rozważcie aktualizację, aby kontynuować grę. Więcej szczegółów znajdziecie na naszej stronie z minimalnymi wymaganiami systemowymi.

KONIEC WSPARCIA DLA CHROMEOS

Oprócz aktualizacji minimalnych wymagań sprzętowych dla systemu Windows w patchu 14.5 oficjalnie przestaniemy obsługiwać TFT na systemie operacyjnym ChromeOS. Oznacza to, że gracze korzystający z tego systemu operacyjnego nie będą mogli zaktualizować gry do kolejnych patchów.

VANGUARD

Choć rozważaliśmy globalne wprowadzenie oprogramowania Vanguard (oprogramowanie Riot zapobiegające oszukiwaniu, z którego korzysta już Valorant), to po przeprowadzeniu testów i diagnostyk na serwerze testowym postanowiliśmy zmienić harmonogram wprowadzania tego oprogramowania. Zamiast wdrażać je globalnie, wprowadzimy je najpierw dla jednego regionu – Filipin – w patchu 14.5. Da nam to czas, aby ocenić, jak Vanguard funkcjonuje na głównych serwerach, i zastosować odpowiednie zmiany.

DUŻE ZMIANY

Duże jak ogłoszenie, które szykujemy dla was na koniec Mistrzostw, 3 marca!

PRZEDMIOTY

Smoczy Szpon odbiera swoje prawowite miejsce jako przedmiot z największą odpornością na magię. Możecie na nim polegać, kiedy tworzycie przedmioty w poczekalniach korzystających w głównej mierze z mocy umiejętności. Dodatkowe 10 pkt. odporności na magię zostało okupione 1 procentem oferowanego maksymalnego zdrowia, dzięki czemu przedmiot jest teraz lepszą odpowiedzią na potrzebę ogromnej odporności na magię.

  • Odporność na magię Smoczego Szponu: 55 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Maksymalne zdrowie Smoczego Szponu: 10% ⇒ 9%

PRZEDMIOTY ŚWIATŁA

  • Jak’Sho Zmienny (świetlisty Specjalistyczny Hełm) nie zapewnia już obu swoich efektów bez względu na pozycję.
  • Jak’Sho Zmienny (świetlisty Specjalistyczny Hełm) zapewnia 1 efekt zależny od początkowej pozycji. Ulepszenie Pełna Adaptacja pozwoli na uzyskanie obu efektów.
  • Premia do pancerza i odporności na magię Jak’Sho Zmiennego (świetlistego Specjalistycznego Hełmu) dla dwóch pierwszych linii: 60 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Mana przy trafieniu Jak’Sho Zmiennego (świetlistego Specjalistycznego Hełmu) dla dwóch pierwszych linii: 1 pkt. ⇒ 2 pkt.
  • Premia do mocy umiejętności Jak’Sho Zmiennego (świetlistego Specjalistycznego Hełmu) dla dwóch tylnych linii: 45 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Punkty many co 3 sek. Jak’Sho Zmiennego (świetlistego Specjalistycznego Hełmu) przyznawane dwóm tylnym liniom: 15 pkt. ⇒ 20 pkt.

NIEWIELKIE ZMIANY

Niewielkie jak sekcja DUŻYCH ZMIAN.

CECHY

Chcemy mieć pewność, że trudniejsze do osiągnięcia progi cech są warte wszelkich trudów.

  • Obrażenia umiejętności Potworny Rumak country (7): 200% obrażeń od ataku ⇒ 210% obrażeń od ataku
  • Prędkość ataku szybkostrzelnych za każdy ładunek: 4/8/14% ⇒ 4/9/16%
  • Moc umiejętności tkaczy zaklęć dla tkaczy zaklęć: 20/35/70/120% + 1/2/3/4% za każde rzucenie ⇒ 20/35/80/130% + 1/2/4/6% za każde rzucenie

JEDNOSTKI

Przerobiony Karthus czerpie więcej korzyści z powtarzania swojego zaklęcia, kiedy oczyszcza planszę z wrogich jednostek, dlatego dajemy mu przedmiot superfanów, który lepiej dostosuje się do jego obecnego stanu. UWAGA: tę zmianę wprowadzono wcześniej w naszej aktualizacji patcha w zeszłym tygodniu. Poppy otrzymywała więcej prędkości ataku z premii do prędkości ataku, niż powinna. Naprawiamy to i w ramach rekompensaty odrobinę zwiększamy jej prędkość ataku.

  • Wzmocnienie maksymalnej many Lillii: 70/120 pkt. ⇒ 60/110 pkt.
  • Przedmiot superfana Karthusa: Kostur Archanioła ⇒ Specjalistyczny Hełm
  • Prędkość ataku Poppy: 0,65 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
  • Jest to rekompensata za naprawienie błędu, w wyniku którego premia do prędkości ataku przyznawała Poppy większą prędkość ataku, niż było to zamierzone.

PRZEDMIOTY WSPIERAJĄCE

W końcu od zawsze tak było.

  • W opisie Egidy Legionu teraz wyraźnie wskazano, że oddziałuje ona na sąsiadujących sojuszników ustawionych w tym samym rzędzie.

DOUBLE UP

Meta w Double Up kręci się wokół tego, która drużyna jest w stanie zdobyć pryzmatyczną cechę przez ciągłe odświeżanie Zbrojowni Asysty. Te ciągłe odświeżania cieszyły się za dużą popularnością, więc tymczasowo je usuwamy, żeby chwile zdobycia pryzmatycznej cechy były równie ekscytujące, co potężne. Kiedy już zajmowaliśmy się Zbrojowniami, wprowadziliśmy też kilka drobnych modyfikacji, aby lepiej wyważyć ich oferty – w końcu już od jakiegoś czasu zupełnie nic się tam nie zmieniało.

ZBROJOWNIE ASYSTY

  • Szpatułki i Księgi Cech nie pojawiają się już w Zbrojowniach Asysty
  • Usunięto Zbrojownię artefaktów z największych Zbrojowni Asysty
  • Zmodyfikowano szanse na poszczególne oferty w drugiej Zbrojowni Asysty, aby mniej wpływały na inflację
  • Opcja 3 składniki za 13 szt. złota ⇒ 2 składniki za 9 szt. złota
  • Opcja 2 kukły treningowe za 5 szt. złota ⇒ 1 kukła treningowa za 4 szt. złota
  • Opcja 1 jednostka 4. kategorii + 4 szt. złota za 6 szt. złota ⇒ 5 szt. złota
  • Opcja 1 jednostka 5. kategorii + 7 szt. złota za 10 szt. złota ⇒ 9 szt. złota
  • Opcja 1 Rękawice Złodzieja za 7 szt. złota ⇒ 10 szt. złota
  • Opcja 1 Powielacz Bohaterów za 6 szt. złota ⇒ 7 szt. złota
  • Opcja 1 Kowadło Artefaktów za 13 szt. złota ⇒ 12 szt. złota
  • Opcja 2 ukończone przedmioty i 1 Przekuwacz za 15 szt. złota ⇒ 20 szt. złota

ZMIANY POWROTU 3.5

Patch 14.4 to już ostatni, w którym można zagrać w Powrót 3.5. Żegnamy ten tryb ostatnimi zmianami wyważenia, tym razem skupionymi przede wszystkim na wzmocnieniu najsłabszych bohaterów i cech.

CECHY

  • Szansa na aktywację efektu cechy mistrz miecza: 35/35/80% ⇒ 30/30/80%
  • Zdrowie cyborgów: 300/650 pkt. ⇒ 350/700 pkt.
  • Obrażenia od ataku cyborgów: 25/50% ⇒ 30/60%

JEDNOSTKI

Prowadząca Jinx może teraz doprowadzić do zwycięstwa już nie tylko twoich przeciwników!

  • Odporność na magię i pancerz Jayce’a: 40 pkt. ⇒ 45 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Jayce’a: 320/480/800% mocy umiejętności ⇒ 350/525/875% mocy umiejętności
  • Obrażenia od ataku Jinx: 70 pkt. ⇒ 75 pkt.
  • Premia do prędkości ataku za 1. zabójstwo Jinx: 50/75/125% ⇒ 60/85/125%
  • Mana Syndry: 20/70 pkt. ⇒ 10/60 pkt.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Delta BoxBox LP: Caitlyn powinna teraz z większą konsekwentnością wystrzeliwać wszystkie strzały ze swojej umiejętności, nawet jeśli cele zginą w trakcie jej rzucania.
  • Wypłata 3-gwiazdkowej jednostki 5. kategorii Heartsteel działa teraz nawet jeśli w puli nie ma wystarczającej liczby jednostek.
  • W opisach Diamentowych Dłoni, Ostrza Hazardzisty, Kostura Złotnika i Absurdalnie Wielkiego Klejnotu teraz prawidłowo zaznaczono, że są to unikalne przedmioty.
  • W opisie Herbu Żaru (świetlistego Czerwonego Wzmocnienia) teraz prawidłowo zaznaczono, że zadaje on rany w wysokości 33%.
  • Premia do prędkości ataku nie przyznaje już Poppy większej prędkości ataku, niż było to zamierzone.
  • Kule składników Zakopanych Skarbów są teraz niebieskimi kulami.
  • Superfani nie będą już przyznawać swojego przedmiotu gwiazdom wieczoru, które po zakończeniu walki wyposażone są w Rękawice Złodzieja.
  • Przekucie Rękawic Kowala nie pozostawia już artefaktów na jednostce.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!