Teamfight Tactics Patch 9.21 – opis zmian


Najnowszy opis zmian w patchu 9.21 w Teamfight Tactics.


Witajcie, taktycy!

Nadszedł czas, wybiła godzina, to ostatnie odliczanie, finałowa runda, czwarta kwarta, ostatni akt, koniec, stacja końcowa, czyli, mówiąc bardziej szczegółowo, ostatni patch w pierwszej rotacji Teamfight Tactics. W oczekiwaniu na początek rotacji „Żywioły powstają” przygotowaliśmy dla was ostatnie zmiany wyważające i ostatni patch, żebyście mogli osiągnąć wyśnioną rangę. Zapuśćcie sobie jakąś fajną muzyczkę i do dzieła.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!

Zmiana nazwy: Ponieważ Teamfight Tactics będzie wkrótce samodzielną grą, zdecydowaliśmy się w języku polskim zostawić angielską nazwę. Zmiana ta nastąpi w przyszłym patchu.

 

 Blake „Riot Beernana” Edwards

Gry rankingowe

To ostatni patch na wspinanie się w drabince rankingowej w pierwszym sezonie Teamfight Tactics. Wyłączymy gry rankingowe w patchu 9.22, żeby przygotować się na rotację „Żywioły powstają” i na dobre rozprawić się ze wszystkimi większymi błędami i problemami z wyważeniem. Nie martwcie się jednak, gry rankingowe wrócą w patchu 9.23.

Obrażenia zadawane graczom

Aktualnie obrażenia zadawane graczom są zbyt niskie we wczesnej fazie gry i zbyt wysokie w późnej. Przez to gracze wykorzystują wczesną fazę do gromadzenia złota, a w późnej fazie dochodzi do naprawdę niefortunnych przegranych, gdy próbujecie zmienić swoją strategię albo ustawienie jednostek. Obniżamy ilość obrażeń zadawanych przez bohaterów, które rosną wraz z poziomem gwiazdek, i zwiększamy ich obrażenia podstawowe, żeby zmienić ten stan rzeczy.

  • Ilość obrażeń zadawanych przez jednogwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 1/1/2/2/3 pkt. ⇒ 1/1/1/2/3 pkt.
  • Ilość obrażeń zadawanych przez dwugwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 2/2/2/3/4 pkt.
  • Ilość obrażeń zadawanych przez trzygwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 3/4/5/6/8 pkt. ⇒ 3/3/3/5/8 pkt.
  • Obrażenia podstawowe zadawane przez pozostałe przy życiu jednostki: 1/2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 3/3/3/4/5/6 pkt.

Cechy

  • Dodatkowy pancerz zapewniany przez strażników: 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Czas, na jaki hexperci wyłączają przedmioty: 7 sek. ⇒ 5 sek.
  • Ilość obrażeń blokowanych przez rycerzy: 15/35/60 pkt. ⇒ 15/30/60 pkt.
  • Szansa na podwojenie prędkości ataku zwiadowców: 25%/70% ⇒ 40%/70%
  • Zwiększenie mocy umiejętności czarodziejów: 40%/100%/175% ⇒ 40%/120%/200%

Bohaterowie

  • Początkowa / całkowita mana Lissandry: 0/85 pkt. ⇒ 0/95 pkt.
  • Obrażenia od ataku Varusa: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Zasięg odbicia Piroklazmu Branda: 2 pola ⇒ 3 pola
  • Prędkość pocisku Piroklazmu Branda: mała ⇒ większa
  • Obrażenia umiejętności Cho’Gatha: 175/350/525 pkt. ⇒ 200/400/600 pkt.
  • Obrażenia od ataku Dravena: 70 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Pancerz Pantheona: 80 pkt. ⇒ 70 pkt.

Przedmioty

  • Czas działania tarczy Naszyjnika Żelaznych Solari: 7 sek. ⇒ 8 sek.
  • Próg aktywacji Odkupienia: 25% zdrowia ⇒ 30% zdrowia
  • Prędkość ataku i szansa na trafienie krytyczne za każdy ładunek Kuszy Powtarzalnej: 20% ⇒ 30%
  • Ilość many przywracanej atakami podstawowymi dzięki Włóczni Shojin: 15% ⇒ 18%
  • Czas działania ogłuszenia Szpona Pułapki: 5 sek. ⇒ 4 sek.

Naprawione błędy

  • Opis umiejętności Kai’Sy teraz poprawnie skaluje się z mocą umiejętności.
  • Monety nie odlatują już zbyt daleko.
  • Zmodyfikowano częstotliwość wypadania niektórych przedmiotów, które można otrzymać dzięki Rękawicom Złodzieja.
  • Draven nie posiada już większego skalowania z prędkością ataku, niż powinien.

Podziel się ze znajomymi!