Rozpoczynamy cykl 7.8, co za tym idzie musimy przygotować się na dużo zmian, jednak znacznie więcej poprawek ujrzymy prawdopodobnie już za dwa tygodnie!
Nic nie gwarantuje, ale w miarę możliwości będziemy starali się pracować nad TT w cyklu 7.8. Priorytetowo traktujemy SR, ale korzystając ze środka sezonu i mniejszej ilości zmian postaramy zadbać się o ta mapę, ponieważ może mieć to wpływ na balans niektórych bohaterów.
ARAM
ARAM jest znacznie szybszym trybem niż SR, przez co w niektórych grach można stracić. Zmiany maja na celu poprawę utraconych gier, co oznacza, że pojawią się zmiany w super minionach, nieco więcej cannon minionów, szybciej pojawiające się fale minionów itd.
- Otrzymujesz 3 golda za to, że w pobliżu zginie wrogi minion
Ivern
W patchu 7.8 prawdopodobnie pojawią się zmiany Iverna. Lubimy go, ale jest zbyt mocny. Wiele osób ma problemy z interakcją z nim. Testujemy:
- Nieco dłużej ładująca się pasywka
- Stworzenie krzaków nie będzie ukrywało epickich stworów (daje to zbyt dużo kontroli)
- Krótszy zasięg rzucania stworzonych krzaków
- Mniejszy czas odnowienia na E
Zbliża się połowa-sezonu
Za kilka tygodni na PBE pojawia się środkowo-sezonowe zmiany. Nie jestem jeszcze pewien czy to dokładny termin, ale już teraz chcemy wspomnieć o naszych celach. Niektóre ze zmian, które chcieliśmy wysłać nie działały po naszej myśli, więc zajmiemy się zmianami w przedmiotach AD. Z pewnością poświęcimy trochę czasu na to, aby o tym porozmawiać. Niedługo poinformujemy was dlaczego zrezygnowaliśmy z niektórych zmian i czy możemy do nich wrócić.
7.8 Heimer
Nie ma jeszcze szczegółów odnośnie jego możliwych zmian i w najbliższym czasie nie będzie nic na PBE, ale mamy nadzieję, że uda się nam poświęcić mu chwilę.
Shen
Testujemy pewne zmiany Shena, które mogą pojawić się w następnych aktualizacjach. Celem jest zmniejszenie różnić w skuteczności między profesjonalną sceną (gdzie są niskie opóźnienia), a regularnymi meczami, aby usunąć sytuacje, w których Shen jest silny w jednym kontekście. Przyglądamy się:
- Skalibrowaniu siły tarczy w zależności od brakującej ilości zdrowia sojusznika, obniżenie bazowych wartości zdrowia. W regularnych meczach ult ten jest oszczędzany.
- Zwiększenie szerokości E. Różnica między niskim, a wysokim opóźnieniem jest zbyt duża. Obecna szerokość doprowadza do sytuacji, w których może wyglądać to na trafienie.
- Usuniecie bonusowych obrażeń zadawanym nie-bohaterom na Q. W profesjonalnych rozgrywkach zdolność ta daje zbyt wiele. Możliwe, że zostanie przeniesiony na inną umiejętność.