Twój sklep powraca do 8 stycznia


Reklama

Przygotuj się na Snowdown i odblokuj przeceny na aż sześciu unikalnych bohaterów lub skórki (włączając w to legendarne, limitowane, ekskluzywne i ultimate) wydane ponad trzy miesiące temu z przeceną do 70%. Promocja kończy się 8 stycznia. Sklep zostanie otwarty 12 grudnia!

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego w „Twoim sklepie” widzę skórki dla bohaterów, którymi nie gram w ogóle/zbyt często?

Bot zniżkowy używa historii twoich gier z ostatnich 6 miesięcy, aby porównać cię do graczy o podobnym stylu. Na tej podstawie tworzy oferty, które jego zdaniem przypadną ci do gustu. Bot zniżkowy uwzględnia więcej niż tylko najczęściej używanych bohaterów, więc zaoferowane zniżki mogą dotyczyć również innych bohaterów. Mamy nadzieję, że zadowoli cię wybór ofert w sklepie.

W przypadku tych, którzy nie grali przez ostatnie 6 miesięcy, pokazane oferty będą znacznie bardziej losowe niż u regularnych graczy.

Dlaczego widzę mniej niż 6 ofert?

Twój sklep może zawierać do sześciu ofert , ale ujrzysz ich mniej, jeśli posiadasz wiele skórek.

Które skórki nie trafią do „Twojego sklepu”?

  • Legendarne skórki
  • Superskórki
  • Bohaterowie i skórki wypuszczone wcześniej niż 90 dni temu
  • Limitowane skórki
  • Skórki występujące wyłącznie w łupach
  • Skórki, które podczas trwania ofert są na wyprzedaży

Dlaczego widzę skórki dla bohaterów, dla których mam już skórki?

Bot zniżkowy może wybrać skórki dla bohaterów, dla których masz już skórki, szczególnie jeśli często pojawiają się oni w historii twoich gier. Mamy nadzieję, że znajdziesz w sklepie inną interesującą skórkę lub taką, która zwykle nie byłaby dostępna!

Cena wyświetlana w Twoim sklepie wygląda na niepoprawną!

Cena wyświetlana w Twoim sklepie uwzględnia skórkę i bohatera (jeśli jeszcze go nie posiadasz).

Jeśli wolisz odblokować bohatera w inny sposób, możesz najpierw kupić go za PZ/RP w sklepie lub stworzyć go w łupach.

Przy próbie zakupu czegoś z Twojego sklepu wystąpił błąd

Być może trzeba zaktualizować twoją osobistą ofertę, więc wyloguj się i zaloguj jeszcze raz, aby odświeżyć Twój sklep. Większość problemów można rozwiązać ponownym logowaniem. Jeśli wciąż nie możesz kupić czegoś z Twojego sklepu, wyślij nam zgłoszenie, a my zajmiemy się tą sprawą.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!