Tydzień otwarcia Overwatch League zgromadził ponad 10 milionów widzów


Dzięki nowo ogłoszonej umowie medialnej z serwisem Twitch transmisję z rozgrywek w dniu otwarcia oglądało średnio 408 000 widzów na minutę

Paryż – 18 stycznia 2018 – W zeszłym tygodniu Overwatch League przebudziła się do życia w Blizzard Arena Los Angeles, gdzie na przestrzeni czterech dni odbyły się zacięte pojedynki między 12 drużynami pierwszej, globalnej ligi e-sportowej, w której reprezentowane są całe miasta.

Dzięki nowo ogłoszonej umowie z serwisem Twitch, światowym partnerem medialnym Overwatch League na wyłączność, transmisję z rozgrywek w dniu otwarcia oglądało średnio 408 000 widzów na minutę i 280 000 tygodniowo. Ponad 10 milionów kibiców dołączyło do nas podczas czterodniowych rozgrywek i śledziło je w serwisach Twitch, MLG oraz za pośrednictwem naszych chińskich partnerów medialnych z ZhanQi TV, NetEase CC i Panda TV – nie mówiąc o całej rzeszy widzów, którzy oglądali mecze na specjalnych imprezach na całym świecie. W samych tylko serwisach Twitch i MLG w szczytowym momencie oglądalność sięgnęła poziomu 437 000 wyświetleń podczas jednego z najbardziej wyczekiwanych meczów między Dallas Fuel i Seoul Dynasty. Wyprzedano również wszystkie bilety do Blizzard Arena Los Angeles na cały weekend otwarcia.

– Jesteśmy podekscytowani oszałamiającym odbiorem w tygodniu otwarcia rozgrywek Overwatch League – powiedział Pete Vlastelica, prezes i główny dyrektor wykonawczy Major League Gaming (MLG). – Ale to dopiero początek. Dzięki ponad 35 milionom grających w Overwatch®, rozgrywki Overwatch League mają potencjał zostać najchętniej oglądaną ligą na całym świecie.

– Odkąd ogłosiliśmy Overwatch League na BlizzConie 2016, z niecierpliwością wypatrywaliśmy dnia, kiedy e-sportowa społeczność Overwatch będzie mogła zjednoczyć się pod jednym szyldem – powiedział Nate Nanzer, komisarz Overwatch League. – Tydzień otwarcia stanowił właśnie tego typu wydarzenie – zarówno dla tysięcy fanów, którzy zjawili się osobiście w Blizzard Arena Los Angeles, jak i milionów, które oglądały transmisję na całym świecie oraz dla graczy, którzy mogli zaprezentować swoją miłość do gry w świetle reflektorów.

– Mieliśmy ogromne oczekiwania wobec inauguracyjnej transmisji Overwatch League w serwisie Twitch, ponieważ nasza platforma zgromadziła pełną pasji bazę fanów gry Overwatch – powiedział Kevin Lin, główny dyrektor operacyjny Twitch. – To było wspaniałe widowisko, które zgromadziło miliony fanów świętujących wielki sukces Overwatch. Dzięki oszałamiającemu wsparciu społeczności Overwatch League zalicza niezwykle udany początek i nie możemy doczekać się, jak potoczy się inauguracyjny sezon. Liga pokazała siłę i potencjał drzemiący w e-sporcie i jesteśmy podekscytowani kontynuowaniem współpracy z Blizzard Entertainment.

Widzowie mogą oglądać rozgrywki ligi w serwisie Twitch, na stronie www.mlg.com, w aplikacji MLG (dostępnej na urządzeniach z systemem iOS oraz Android), na stronie www.overwatchleague.com oraz przez oficjalną aplikację Overwatch League, która została udostępniona w zeszłym tygodniu na urządzeniach z systemem iOS i Android. Gracze Blizzarda uzyskają też łatwy dostęp do Overwatch League dzięki nowej zakładce w aplikacji Blizzard Battle.net.

Pierwszy sezon Overwatch League potrwa do czerwca, a w lipcu rozegrane zostaną play-offy oraz finały. W inauguracyjnym sezonie wszystkie mecze rozgrywek zasadniczych odbywać się będą w Burbank w Blizzard Arena Los Angeles, supernowoczesnej arenie przystosowanej specjalnie do zawodów e-sportowych spod szyldu Blizzard Entertainment. Fani mogą kupować bilety na mecze, które odbywać się będą w każdą środę, czwartek, piątek i sobotę. Pełny terminarz oraz informacje o sprzedaży biletów można znaleźć na stronie https://overwatchleague.com.


Podziel się ze znajomymi!