Więcej szczegółów zmian w patchu 9.15


Riot nieco rozszerzył swoją listę z nadchodzącymi zmianami na patch 9.15.


Pojawiło się więcej szczegółów odnośnie nadchodzących zmian w balansie bohaterów w kolejnym patchu.

Osłabienia

  • Evelynn (dżungla)
    • Q – refundacja czasu odnowienia na stworach 60% => 50%
  • Rumble (mid)
    • W – Tarcza 100/130/160/190/220 => 80/110/140/170/200
  • Qiyana (mid)
    • R – Czas odnowienia 100 => 120
    • E – Można teraz uniknąć obrażeń używając flasha
  • Karma (wsparcie)
    • E+R – bonusowa tarcza 30/90/150/210 (+60% AP) => 25/80/135/190 (+50% AP)

Wzmocnienia

  • Lissandra
    • Zdrowie – 518 (+87) => 550 (+90)
      • Zdrowie na poziom 87 => 90
  • Malphite
    • Q – Spowolnienie 15-25 => 20-40
    • W – pierwsze bonusowe obrażenia 20-80 => 30-90
  • Poppy
    • Prędkość poruszania się 35% => 40%
  • Graves
    • E – Armor 5/7.5/10/12.5/15 => 7/9/11/13/15
  • Lee Sin
    • Q – Obrażenia 50/75/100/125/150 => 55/80/105/130/155
  • Kha’Zix
    • Q – Obrażenia 50/75/100/125/150 => 55/85/110/135/160
  • Galio
    • Passyw – Czas odnowienia, stałe 5 => 5 wpływu na redukcję czasu odnowienia
      • Obrażenia 15 => 180 na 15 => 200
    • E – Obrażenia 80-240 => 90=250
  • Swain
    • Q – Zasięg 625 => 675
  • LeBlanc
    • E2 – Obrażenia 60/90/120/150/180 (+0.7 AP) => 60/105/150/195/240 (+0.7 AP)
  • Syndra
    • W – 20% nieuchronnych obrażeń (46 + 15% AP) => 30% nieuchronnych obrażeń (69 + 21% AP)
  • Xerath
    • R – Zasięg 3200 – 5600 => 5000
  • Lucian
    • R – Obrażenia 20/35/50 (+0.25 AD) (+0.1 AP) => 20/40/60 (+0.25 AD) (+0.1 AP)
  • Soraka
    • Q – Obrażenia 60/95/130/165/200 => 75/1110/145/180/215
  • Vayne
    • E – Wbicie w ścianę: 100% zwiększone obrażenia => 150% zwiększone obrażenia

Podziel się ze znajomymi!