Wild Rift – patch 4.1


League of Legends: Wild Rift – patch 4.1 wprowadza dwóch nowych bohaterów, zmiany obrońców i nowiutkie skórki oraz wydarzenia.


BOHATEROWIE

  • Urgot Motor Agonii, jest potwornym połączeniem człowieka i maszyny, gromiącym słabych w górnej alei przy pomocy mieszanki podkręconej technologii z Zaun i starej, dobrej przemocy fizycznej.
  • Twitch Szczur Zarazy, jest strzelcem, którego ataki zatruwają i który jest zdolny się kamuflować, więc szykujcie się na porządną dawkę skradania. Z Twitchem u boku skasujecie wrogów, nim zdążą powiedzieć „ementaler”.

ROZGRYWKA (PRZEDMIOTY)
Poprzedni patch wprowadził kilka przeróbek przedmiotów, które miały pomóc osobom lubiącym grać obrońcami w Wild Rift. Opierając się na tym wprowadzamy zupełnie nowe opcje, które poważnie zmienią podejście graczy do tej roli i podejmowanych przez nich decyzji. Gracze będą mogli też zobaczyć zmiany w istniejących już przedmiotach.

  • Amarantowa Bliźniacza Osłona zapewnia ładunki Wytrzymałości w walce z wrogimi bohaterami. Gdy gracz zdobędzie maksymalną liczbę ładunków, zyska na rozmiarze, nieustępliwości, pancerzu i odporności na magię. Te bonusy potrwają do zakończenia walki. Podobnie jak w przypadku Zabójczego Kapelusza Rabadona, Amarantowa Bliźniacza Osłona jest zapewniającą moc wisienką na torcie w późnej fazie gry.
  • Opończa Dwunastej Godziny ratuje w sytuacji, w której gracz otrzymuje mnóstwo obrażeń. W przypadku, gdy zdrowie gracza miałoby spaść poniżej pewnego poziomu, zostanie on uleczony o wartość pkt. zdrowia zależną od dodatkowego zdrowia i zyska odporność na spowolnienie oraz dodatkową prędkość ruchu. Jest to świetny wybór dla bohaterów, takich jak Sion lub Singed, którzy w celu ochrony swoich drużyn opierają się na byciu bardzo ciężkimi do zabicia. Z tym przedmiotem będą w stanie skuteczniej stworzyć pole do działania swoim prowadzącym.
  • Żarliwa Korona jest nowym, zadającym obrażenia od podpalenia przedmiotem, dzięki któremu ataki lub umiejętności gracza będą podpalać cel na kilka sekund, zadając obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia wroga. Żarliwa Korona może kumulować się ze Słoneczną Peleryną, pozwalając zdwoić siłę ognia.
  • Maska Otchłani zostanie zmodyfikowana tak, aby jej wybór opłacał się u więcej niż jednego bohatera (obecnie Amumu). Chodzi konkretnie o zmiany w jej efekcie biernym. Gdy gracz otrzyma teraz obrażenia magiczne, część z nich zostanie przechowana. Przechowany ładunek eksploduje, zadając obrażenia magiczne na małym obszarze, gdy gracz unieruchomi wroga.
  • Siła Natury również otrzyma nowy efekt bierny. Począwszy od tego patcha otrzymanie obrażeń umiejętności zapewni ładunki Niezłomności. Przy maksymalnej liczbie ładunków gracz zyska prędkość ruchu, a otrzymywane obrażenia magiczne zostaną zmniejszone. Czas trwania efektu zostanie odświeżony, gdy gracz zada obrażenia bohaterom, co pozwoli mu dłużej wytrwać w walkach.
  • I na koniec, Kolczasta Kolczuga, Słoneczna Peleryna Kamizelka Cierniowa otrzymają drobne poprawki statystyk. Dokładne liczby udostępnione zostaną w opisie patcha.

USPRAWNIENIA
W patchu 4.1 zmienimy działanie systemu zdobywania poziomów konta. Zdobycie poziomu 40 w Wild Rift ma być ważnym kamieniem milowym. W zeszłym roku osiągnęło go tylu graczy, że postanowiliśmy dać im dodatkowe możliwości na odczucie zaangażowania w Wild Rift.

Teraz osiągnąwszy 40 poziom gracze odblokują „prestiżowy” system zdobywania poziomów, w ramach którego dodatkowe poziomy nagradzane będą „gwiazdkami” wyeksponowanymi na profilu gracza i w innych widocznych miejscach. Im więcej poziomów będzie zdobywał gracz, tym bardziej będzie się to przekładało na przyrost gwiazdek. Postaramy się dodać później więcej nagród do tego systemu.

KOLEJKA RANKINGOWA
9 sezon rankingowy już jest dostępny! W tym sezonie eksplorować będziemy wspaniałe, nowe wody wraz z Twisted Fatem ze Wspaniałej Armady. Z flotyllą okrętów wojennych dorównującą dzikim pomysłom w jego głowie, nic nie powstrzyma tego kapitana na drodze do wielkości. Tak więc kotwice w górę! Wypłyńcie na szerokie wody gier rankingowych, by odebrać go w zakładce nagród za sezon. I wywieście nowe żagle z ulepszeniem broni w sklepie rankingowym.

Zmieniliśmy też trochę w najwyższych kręgach kolejki rankingowej. Począwszy od tego sezonu, awans na Arcymistrza wymagać będzie 40 znaków. To oznacza, że liczba znaków wymagana, by znaleźć się w tym kręgu, pozostanie niezmieniona w trakcie sezonu, zamiast zmian w oparciu o najwyższy odsetek graczy na serwerze.

Awans do Pretendenta wymagać będzie co najmniej 60 znaków – podniesiony z 40 w poprzednich sezonach. Aby znaleźć się w tym kręgu, gracze będą musieli być jednymi z najlepszych na serwerze, jak zwykle.

DZIKA PRZEPUSTKA
W Dzikiej Przepustce Sezonu 9 znajdziemy nową bohaterkę, która może tak uratować sytuację… jak i ją zgubić. Superbohaterka Vi nadleci na koniec Dzikiej Przepustki razem z płonącymi rękawicami i fajną, tajną tożsamością. Zgarnijcie jej Wyniesioną skórkę z Emporium Dzikiej Przepustki, jeśli cenicie sobie stylówkę z większym uderzeniem.

WYDARZENIA
W patchu 4.1 spodziewajcie się następujących wydarzeń:

  • Ciekawostki o Urgocie: Wykonujcie misje, by odblokować pytania i sprawdzić swoją wiedzę na temat Runeterry.
  • Karciane Zamieszanie: Jinx „pomaga” graczowi wziąć udział w niecodziennym, odjechanym wydarzeniu pełnym wymagających misji.
  • Zasadzka Twitcha: Satysfakcjonujące wydarzenie startowe dla wszystkich graczy Twitcha, tych starych, jak i tych nowych.

SKÓRKI

  • Morgana z Nova
  • Lee Sin z Nova
  • Lucian z Nova
  • Nasus z Nova
  • Riven z Nova
  • Urgot w Samo Południe
  • Arcade Ezreal
  • Bojowy Boss Brand
  • Ptakio Galio
  • Końcowy Boss Veigar
  • Lux Kosmosu
  • Lux Mrocznego Kosmosu
  • Twitch z Oddziału Omega
  • Karma Zwiastunka Brzasku
  • Yone Zwiastun Brzasku
  • Lillia Zwiastunka Nocy

Podziel się ze znajomymi!