Poza prezentacją Yuumi poznaliśmy także szczegółowy opis jej umiejętności.
Yuumi i jej najlepsza przyjaciółka, Książka, porzucają leniwe życie przytulasków i przekąsek, aby odnaleźć swoją Panią.
Zobacz też: Yuumi – zwiastun bohatera!
Umiejętność bierna – Pac i Blok
Raz na jakiś czas kolejny atak Yuumi na przeciwniku przywraca jej manę i daje tarczę. Jeśli Yuumi jest Przyłączona, tarcza chroni jej sojusznika. Tarcza chroni Yuumi lub jej sojusznika, dopóki nie zostanie zniszczona.
Q – Grasujący Pocisk
Yuumi wystrzeliwuje pocisk, który zadaje obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu wrogowi. Jeśli pocisk leci wystarczająco długo, zada dodatkowe obrażenia i spowolni wrogów.
Przyłączona Yuumi wystrzeliwuje pocisk z pozycji swojego sojusznika i może kierować lotem pocisku za pomocą myszy.
W – Ty i Ja!
Bierne: Przyłączona Yuumi i jej sojusznik dostają od siebie nawzajem pewien procent swoich obrażeń od ataku lub mocy umiejętności przekonwertowanych na silę adaptacyjną.
Użycie: Yuumi zaczyna z jednym rozwinięciem swojej umiejętności W. Doskakuje do sojuszniczego bohatera i przyłącza się do tej postaci. Przyłączona Yuumi naśladuje ruchy partnera i może być wyłącznie celem ataku wież (nic innego nie może w nią wycelować). Umiejętności Yuumi aktywowane są z pozycji jej sojusznika, a sama Yuumi nie może atakować wrogów. Yuumi może się odłączyć po upływie czasu odnowienia lub nie czekając na upływ czasu odnowienia, przyłączyć się do innego współgracza.
E – Ziuum
Yuumi leczy się i uzyskuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu. Jeśli Yuumi jest Przyłączona, celem czaru jest jej sojusznik. Ten czar ma dwa ładunki.
R – Ostatni Rozdział
Yuumi otwiera Książkę, wyzwalając fale obrażeń magicznych, które unieruchamiają wrogów po zadaniu kilku trafień. Używając swojej superumiejętności, Yuumi może się poruszać, przyłączać do sojuszniczych bohaterów i leczyć się.