Zmiany tanków w aktualizacji 8.16!


W patchu 8.16 zobaczymy zmiany tanków!


Kolejna aktualizacja będzie zawierała zmiany tanków.

Nautilus:
Cel: Zwiększenie elastyczności tarczy.

Titan’s Wrath (W)

  • Tarcza :: 65/70/75/80/85 (+9/11/13/15/17% max HP) >>> 60/70/80/90/100 (+9/10/11/12/13% max HP)
  • Czas trwania :: 10 >>> 6
  • Czas odnowienia :: 18 >>> 12
  • Koszt :: 80 >>> 60

Amumu:
Cel: Lepsze skalowanie defensywnych mechanik.

Tantrum (E)

  • Nowość :: Pasywna redukcja obrażeń fizycznych, otrzymuje 3% bonusu Armora i odporności na magię.

Rammus:
Cel: Ma być lepszym tankiem.

Defensive Ball Curl (W)

  • Bonusowy Armor :: 50/60/70/80/90% >>> 60/70/80/90/100%
  • Bonusowa odporność na magię :: 25/30/35/40/45% >>> 30/35/40/45/50%

Sion
Cel: Zwiększenie nagrody za stackowanie pasywy na W.

Soul Furnace (W)

  • Stała ilość maksymalnego przyrostu zdrowia za małych wrogów :: 3 >>> 4
  • Stała ilość maksymalnego przyrostu zdrowia za dużych wrogów :: 10 >>> 15

Leona:
Cel: Zwiększenie potencjału defensywnego.

Eclipse (W)

  • Obrażenia :: 60/100/140/180/220 >>> 60/90/120/150/180
  • Czas odnowienia :: 14 >>> 18/16/14/12/10
  • Armor :: 25/35/45/55/65 (+20%) >>> 15/20/25/30/35 (+40%)
  • Odporność na magię :: 20/30/40/50/60 (+20%) >>> 15/20/25/30/35 (+40%)

Zenith Blade (E)

  • Obrażenia :: 60/100/140/180/220 >>> 60/110/160/210/260

Maokai
Cel: Wzmocnienie jego sytuacji w dżungli i lekkie wzmocnienie go na linii.

Bazowe statystyki:

  • Prędkość poruszania się :: 335 >>> 340
  • Przyrost odporności na magię :: 1.25 >>> 1.75

Sapling Toss (E)

  • Maksymalne obrażenia zadawane nie bohaterom :: 300 >>> 500

Tahm Kench
Cel: Nagradzanie go za wykorzystywanie agresywnych scenariuszy.

Tongue Lash (Q)

  • Czas trwania spowolnienia :: 2 >>> 1.5
  • Czas odnowienia :: 6 >>> 5

Devour / Regurgitate (W)

  • Obrażenia :: 20/23/26/29/32% (+2% na 100AP) >>> 27/29/31/33/35% (+1% na 100AP)
  • Czas trwania Devour :: 4/4.5/5/5.5/6 >>> 4
  • Czas trwania zmniejszany jest o połowę
    Czas odnowienia :: 14/13/12/11/10 >>> 28/25/22/19/16
  • Koszt :: 90 >>> 60
    Nowość :: Zużywa tylko połowę czasu odnowienia po rzuceniu na wroga


Podziel się ze znajomymi!