Zmiany w balansie bohaterów na patch 11.3


Poznaliśmy szczegóły zmian na patch 11.3.


Patch 11.3 wyjdzie w środę 3 lutego, ale już teraz znamy planowane zmiany bohaterów w kolejnej aktualizacji.

Nerfy postaci

  • Olaf
    • Bazowe zdrowie: 597 >>> 575
    • Pasywka:
      • Bonusowa prędkość ataku: 0-100 >>> 0-70% w zależności od wartości brakującego zdrowia
  • Cho’Gath
    • E:
      • Obrażenia: 22-82 >>> 22-70
  • Pantheon
    • Q:
      • Zadaje 70% obrażeń minionom >>> zadaje 70% obrażeń minionom i potworom
      • Czas odnowienia: 10-8 >>> 13-8
  • Rammus
    • E:
      • Czas odnowienia: 12-10 >>> 12
  • Anivia
    • Q:
      • Obrażenia: 70-210 (+50% AP) >>> 60-200 (+45% AP)
    • R:
      • Czas odnowienia 4-1 >>>> 4-2
  • Elise
    • Q (człowiek):
      • Obrażenia: 40-180 >>> 40-160
    • W (pająk):
      • Prędkość ataku: 60-140% >>> 60-100%
  • Ivern
    • Zdrowie na poziom: 95 >>> 85
    • E:
      • Tarcza: 80-220 >>> 80-200
  • Seraphine
    • Pasywka:
      • Obrażenia od nuty: 5-20 >>> 4-16
    • W:
      • Bazowa tarcza: 60-120 >>> 50-100
      • Tarcza Seraphine: 90-180 >>> 75-150
  • Udyr
    • R:
      • Obrażenia fali ognia: 50-300 >>> 50-275 (po 4 sekundach)
  • Taliyah
    • Pasywka:
      • Prędkość ruchu: 12-40% >>> 20-45%
    • Q:
      • Obrażenia od następnych kamieni przeciwko potworom: 100 >>> 80%

Buffy postaci

  • Karma
    • Regeneracja many: 11.5 >>> 13
    • Q:
      • Koszt many: 65 >>> 55
  • Sylas
    • Q:
      • Koszt many: 50-75 >>>
    • W:
      • Obrażenia: 65-205 (+85% AP) >>> 70-210 (+90% AP)
  • SInged
    • Q:
      • Przeliczniki od AP: 80% >>> 90% (po 2 sekundach)
  • Riven
    • E:
      • Czas odnowienia: 12-8 >>> 10-6
  • Jinx
    • Q:
      • Zwiększony zasięg: 75-175 >>> 10-200
  • Ezreal
    • Q:
      • Przeliczni od AD: 120 >>> 130%
  • Mordekaiser
    • E:
      • Czas odnowienia: 24-12 >>> 22-10
  • Vladimir
    • R:
      • Czas odnowienia: 150-120 >>> 120
  • Shyvana
    • Q:
      • Przeliczniki od AP: 0 >>> 40%
    • W:
      • Bonus do prędkości ruchu zależy od AP: 0 >>> 8% za każde 100 AP

Korekta postaci

  • Rell
    • E:
      • Czas odnowienia użycia na sobie: 3s >>> 1s
      • Naprawiono błąd: Teraz powinno poprawnie wzmacniać, jeżeli zostało nałożone na sojusznika po zewnętrznej stronie zasięgu

Podziel się ze znajomymi!