Zmiany w patchu 9.9. i 9.10 – dżungla, runy, możliwe usunięcie Hunter’s Potion


Reklama

Niektóre elementy gry wymagają poprawek, a zdaje się, że przerwa między esportowymi rozgrywkami jest dobrym momentem na wprowadzenie większych zmian.


Jako takiej aktualizacji środkowo-sezonowej nie będzie, mimo iż przypada na przełom maja i czerwca, to Riot zamierza wprowadzić pewne zmiany.

Systematyczne zmiany

  • Uzależnienie wczesnej fazy od dżungli – Uważamy, że możemy bez większych ingerencji to zmienić. Lubimy jak dżunglerzy muszą we wczesnej fazie podejmować ryzyko, aby odnieść sukces, ale chcemy także rozwiązać punkt frustracji, w którym wczesne walki są zbyt ważne, a niektóre linie czasami czują się zbyt uzależnione od dżunglera. Testujemy zmiany w mechanice scuttle, a także drobne zmiany w runach.
  • Nadmierne wykorzystywanie inspiracji jako drugorzędnej opcji – Inspiracja tłumi wiele innych atrakcyjnych ścieżek run. Sprawdzamy możliwe nerfy inspiracji i jednoczesne buffy innych run.
  • Hunter’s Potion – Przedmiot ten jest kuszącą opcją, która jest obecnie pułapką, ponieważ nie daje żadnego podtrzymania. Testujemy zmiany, a jeżeli nie uda się nam znaleźć dobrego rozwiązania, to przedmiot zostanie usunięty.
  • Aftershock – Cel jest prosty, zmniejszenie mocy tej runy na bohaterach nie budujących się tanky, a jednocześnie chcemy utrzymać jej moc na tankach i bruiserach.

Zmiany bohaterów

  • Blitzcrank – Chcemy poprawić jego jakość. Testowaliśmy na PBE ze sprawieniem, aby jego osłona była bardziej spójna, a auto atak powinien być silniejszy.
  • Tahm Kench – Pragniemy, aby na wysokim MMR był w stanie w mniejszym stopniu zatrzymać akcję, a jednocześnie czyniąc go dobrym wyborem dla zwykłych graczy jako support. Zamierzamy go spowolnić po połknięciu sojusznika.
  • Zac – Obecnie testujemy odwróconą wersje ulta z kilkoma usprawnieniami, aby pomóc w zwiększeniu klarowności rozgrywki.
  • Aatrox – Nadal ciężko jest się mu przeciwstawić na wysokim MMR, co naprawdę szkodzi jego wpływowi na zdrowotność rozgrywki. Obecnym planem jest sprawienie, aby był wskrzeszany jedynie, gdy zgładzi przeciwnika mając aktywnego ulta. W celu rekompensaty zmieniamy jego statystyki bazowe.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!