Poznajemy kolejne szczegóły związane z przedsezonem 2019.
Wieże będą miały więcej zdrowia, runy nie będą zdecydowały o bonusach, powroty do gry będą bardziej osiągalne i zdecydowany gry będa kończyły się szybciej.
Usprawnienia fazy liniowej i zmiany w wieżach
W skrócie: Trudniej jest zniszczyć wieże we wczesnej fazie, ale jeżeli się to uda, gracze są nagradzeni. W efekcie gracze mają opuszczać linie po skończeniu pierwszego przedmiotu.
Wieże mają teraz 5000 zdrowia, po 1000 na każdą tarcze, otrzymują one 40 + 30 armora za każdą zniszczoną tarcze. Dodatkowo bonus 25 armora i MR za każdego sojusznika stojącego obok. 160 golda za zniszczenie jednej tarczy.
Wieże:
- Zwenetrzna wieża HP :: 3800 >>> 5000
- Zwenetrzna wieża Armor/MR :: 55 >>> 0 (zastąpione mechaniką tarcz/płyt)
- Zwenetrzna wieża Armor/MR scaling per minute :: 1 >>> 0 (replaced by turret plating)
- Skalowanie AD wszystkich wież na minute :: 4 >>> 9
- Zwenetrzna wieża AD :: 152 >>> 278
- Wewnetrzna wieża AD :: 250 >>> 305
- Wieża przy Nexusie AD :: 230 >>> 285
- Pierwsza zniszczona wieża :: 300 >>>150
Ścieżki run nie dedykują o bonusach
W skrócie: Gracze mogą wybierać dowolną ścieżke run i dostosowywać w nich bonusowe statystyki.
Stat Shards:
- Ścieżka 1: 10 Adaptacji (6 AD lub 10 AP), 8% Prędkości ataku, 1-10% redukcji czasu odnowienia (lvl 1-18).
- Ścieżka 2: 10 Adaptacji, 5 Armor, 6 Odporność na magię
- Ścieżka 3: 15-90 HP (lvl 1-18), 5 Armor, 6 Odporność na magię
Powroty są bardziej osiągalne i satysfakcjonujące
W skrócie: Granie dobrze w drużynie przegrywającej ma dawać więcej korzyści. System ma pokazywać ile bonusu można otrzymać za zabijanie minionów/stowrów – maksymalnie można otrzymać 1000 bonusu – 700 za dodatkowe cele 300 z linii. Im większa liczba zabójstw przecieników na naszym koncie, tym większe bonusy.
Zdecydowane gry rozwiązują się szybciej
W skrócie: Drużyny z dużą przewagą będą mogły skończyć grę szybciej bez potrzeby posiadania barona, mają w tym pomóc zmiany w statystykach minionów/stworów. Od teraz miniony będą znacznie silniejsze od 37 min, ale na początku będą zadawały mniej obrażeń wieżom. Super miniony będą słabsze. Baron będzie dawał takie same bonusy dla wszystkich minionów, a epickie stwory pojawią się wcześniej.
- Zwyczajne smoki :: 6 minuta >>> 5 minuta
- Elder Dragon :: 8 minuta >>> 6 minuta
- Baron :: 7 minuta >>> 6 minuta