Zmiany wież, run, satysfakcjonujące powroty i krótsze gry


Reklama

Poznajemy kolejne szczegóły związane z przedsezonem 2019.


Wieże będą miały więcej zdrowia, runy nie będą zdecydowały o bonusach, powroty do gry będą bardziej osiągalne i zdecydowany gry będa kończyły się szybciej.

Usprawnienia fazy liniowej i zmiany w wieżach

W skrócie: Trudniej jest zniszczyć wieże we wczesnej fazie, ale jeżeli się to uda, gracze są nagradzeni. W efekcie gracze mają opuszczać linie po skończeniu pierwszego przedmiotu.
Wieże mają teraz 5000 zdrowia, po 1000 na każdą tarcze, otrzymują one 40 + 30 armora za każdą zniszczoną tarcze. Dodatkowo bonus 25 armora i MR za każdego sojusznika stojącego obok. 160 golda za zniszczenie jednej tarczy.

Wieże:

  • Zwenetrzna wieża HP :: 3800 >>> 5000
  • Zwenetrzna wieża Armor/MR :: 55 >>> 0 (zastąpione mechaniką tarcz/płyt)
  • Zwenetrzna wieża Armor/MR scaling per minute :: 1 >>> 0 (replaced by turret plating)
  • Skalowanie AD wszystkich wież na minute :: 4 >>> 9
    • Zwenetrzna wieża AD :: 152 >>> 278
    • Wewnetrzna wieża AD :: 250 >>> 305
    • Wieża przy Nexusie AD :: 230 >>> 285
  • Pierwsza zniszczona wieża :: 300 >>>150

Ścieżki run nie dedykują o bonusach

W skrócie: Gracze mogą wybierać dowolną ścieżke run i dostosowywać w nich bonusowe statystyki.

Stat Shards: 

  • Ścieżka 1: 10 Adaptacji (6 AD lub 10 AP), 8% Prędkości ataku, 1-10% redukcji czasu odnowienia (lvl 1-18).
  • Ścieżka 2: 10 Adaptacji, 5 Armor, 6 Odporność na magię
  • Ścieżka 3: 15-90 HP (lvl 1-18), 5 Armor, 6 Odporność na magię

Powroty są bardziej osiągalne i satysfakcjonujące

W skrócie: Granie dobrze w drużynie przegrywającej ma dawać więcej korzyści. System ma pokazywać ile bonusu można otrzymać za zabijanie minionów/stowrów – maksymalnie można otrzymać 1000 bonusu – 700 za dodatkowe cele 300 z linii. Im większa liczba zabójstw przecieników na naszym koncie, tym większe bonusy.

Zdecydowane gry rozwiązują się szybciej

W skrócie: Drużyny z dużą przewagą będą mogły skończyć grę szybciej bez potrzeby posiadania barona, mają w tym pomóc zmiany w statystykach minionów/stworów. Od teraz miniony będą znacznie silniejsze od 37 min, ale na początku będą zadawały mniej obrażeń wieżom. Super miniony będą słabsze. Baron będzie dawał takie same bonusy dla wszystkich minionów, a epickie stwory pojawią się wcześniej.

  • Zwyczajne smoki :: 6 minuta >>> 5 minuta
  • Elder Dragon :: 8 minuta >>> 6 minuta
  • Baron :: 7 minuta >>> 6 minuta

Reklama

Podziel się ze znajomymi!