Zoe zdaje się być rówieśniczką Annie. Bohaterka zdaje się być nieco kontrowersyjna, a wiele osób uważa, że nie pasuje ona do klimatu Ligi. Zdania są podzielone, ale zestaw jej umiejętności zdaje się wprowadzać coś zupełnie nowego, czyli możliwość kradzieży czarów. Zoe najbardziej pasuje na mida, sprawdzi się także na topie i w dżungli, chociaż z tym ostatnim może mieć drobne problemy.
Niestety bohaterka została tymczasowo wyłączona na PBE, dlatego nie znajdziecie tu screenów z gry.
Statystyki
- Bazowy MR: 30
- Bazowy AD: 56
- Bazowy Armor: 20.8
- Przyrost zdrowia: 92
- Bazowe zdrowie: 526
- Przyrost prędkości ataku: 2.5
- Bazowa regeneracja zdrowia: 1.3
- Bazowa prędkość poruszania się: 340
- Przyrost AD: 3.3
- Przyrost MR: 0.5
- Zasięg ataku: 525
- Przyrost regeneracji zdrowia: 0.12
- Przyrost many: 50
- Przyrost Armora: 3.5
Umiejętność bierna: Więcej iskierek!
Po rzuceniu zaklęcia następny podstawowy atak Zoe zada dodatkowe obrażenia magiczne.
Q: Gwiezdna Piłeczka
Zasięg: 800
Koszt: 50/55/60/65/70
Czas odnowienia: 7.5/7/6.75/6.5/6.25
Zoe wystrzeliwuje gwiazdę, która zadaje obrażenia magiczne na niewielkim obszarze i nakłada jej umiejętność bierną. Zoe może ponownie aktywować tę umiejętność, gdy gwiazda jest w locie, by przekierować ją w inne miejsce blisko siebie. Obrażenia magiczne zależne są od odległości przebytej przez gwiazdę w linii prostej.
W: Złodziejka Czarów
Wrogowie używający Czarów Przywoływacza i przedmiotów upuszczają odłamki zaklęć, które utrzymują się na ziemi przez długi czas. Niektóre stwory zabite przez Zoe również upuszczą odłamek zaklęcia. Zebranie odłamka zaklęcia daje jedno użycie danego czaru lub przedmiotu.
Po użyciu jakiegokolwiek Czaru Przywoływacza, Zoe chwilowo dostaje dodatkową prędkość ruchu i rzuca 3 pociskami w najbliższego wroga (priorytetowo traktuje najbliższego wroga) zadając magiczne obrażenia. Każdy pocisk może aktywować jej umiejętność bierną.
E: Senna Bańka Kłopotów
Zasięg: 800
Zoe rzuca piłkę, która wybucha, zadając magiczne obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi i czyniąc go sennym. Po 2 sekundach senni wrogowie chwilowo zasypiają i otrzymują dodatkowe magiczne obrażenia od kolejnego zaklęcia lub ataku. Kiedy wróg uśnie, czas odnowienia tej umiejętności zostaje skrócony.
Jeżeli Bańka spudłuje, pozostaje na ziemi jako pułapka. Zyskuje dodatkowy zasięg, jeżeli zostanie rzucona przez ścianę.
R: Skok Przez Portal
Zasięg: 575
Koszt: 50
Czas odnowienia: 11/8/5 sekund
Na 1 sekundę przenieś się w wybrane miejsce, a potem wróć. Podczas przenoszenia się możesz normalnie atakować i używać umiejętności, jak i widzieć przez ściany. Jednakże nie możesz się poruszać.